• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 11:08 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik stop met lopen en kijk hem aan. 'Wat denk je nou zelf?'vraag ik aan hem. Ja oke, hij had het nummer geweigerd maar alsnog.

    [ik ga slape ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [sleep welll]

    Danny

    Ik haal mijn schouders op.
    "Er is toch niets gebeurd?" ik kijk Drew aan. Waarom is hij zo? Wat heb ik fout gedaan. Ik snap het niet.
    Ik bijt op mijn lip en kijk naar beneden. Die jongen deed het, ik deed niks!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Nightnight :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Nee nog niet, die gast had gewoon van je af moeten blijven'zucht ik boos en loop wat dichter naar hem toe. Oke, misschien was ik wel een beetje te jaloers nu, maar alsnog

    Danny

    Nog niet? Hoorde ik dat nou goed?
    Ik kijk Drew aan. "Pardon, nog niet? Dus jij denkt dat er wat had kunnen gaan gebeuren tussen mij en hem?" Vraag ik rustig en kijk Drew aan.
    "En hij zat niet aan me... Alles wat hij deed was zijn hand over mijn onderrug strelen." Zeg ik zacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ' alleen? Tievallig kreubde je daar wel door' zucht ik en zet mijn handen in mijn haar. ' en ik weet niet if er wat on gebeuren, die jongen dacht van wel'

    Danny

    "Drew, ik kreunde omdat het onverwacht was." Ik kijk naar hem. "ik zou nooit naar een ander gaan zolang ik met jou heb." Ik meende het, nóóit!
    Ik blijf naar hem kijken. Hij leek wel een beetje in de war, maar ook wat jaloers.
    "Jaloezie is niet goed, Drew. Dat betekent dat je niet wil delen." Zeg ik zacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Ik wil jou ook niet delen, je bent speciaal voor me' zeg ik rn kijk hem aan. Ik kijkt een beetje verwsrd naar hem en dan probeer ik weer een beetje normaal te kijken.

    Danny

    Ik kijk even naar Drew. Hij keek even verward.
    "Drew... Als ik echt zo speciaal ben, waarom vertrouw je me dan niet?" Ik kijk hem aan. "En dat is niet in de zin van vertrouwen in geheimen, maar vertrouwen bij een ander in de buurd." ik slik even en kijk hem aan.
    Het is wel een beetje waar, toch?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ' ik vertrouw jou wel, maar die gast geeoon niet' zeg ik zacht en kijk naar de grond. Voorzichtig kijk ik weer op naar hem en bijt op mijn lip. ' ik was gewoon ... Te Jaloers' zeg ik slikkend en kijk weer naar de grond. 'soory' zeg ik zo zcht dat die het misschien niet eens hoort

    Danny.

    Ik knik.
    "Het is al goed." Ik loop naar hem toe en leg mijn hand op zijn wang.
    "Drew? Ben je bang mij kwijt te raken?" Vraag ik dan zacht en kijk naar hem. Die indruk heb ik wel een beetje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik slik even ' een beetje' geef ik toe, 'maar ik vertrouw je' voeg ik er gauw aantoe. Ik kijk naar beneden en bijt op mijn lip. Het was toch heeel normaal? Ik hou gewoon zoveel van hem en wil hem niet kwijt.

    Danny

    Ik knik en glimlach even.
    "Mij raak je niet kwijt aan een ander, echt niet." Zeg ik en sla mijn armen om hem hen zodat ik hem knuffel. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas. Ik ben echt wat kleiner dan hij. Dus moeilijk is dat niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.