• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 11:08 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    quin98 schreef:
    [Aah oke, gecondoleerd nog]


    [Dank je, alsnog dan :} ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Danny

    Ik lach even en neem hem snel weer in mijn mond. Ik duw de vibrator in en uit. Steeds opnieuw. Nu laat ik hem er even in zitten zodat hij de trillingen voelt.
    Ik lik even met mijn tong over het topje van zjin erectiet. Ik denk dat het niet lang meer gaat duren tot hij komt.

    [Ik moet er zo af, ik denk nog tijd voor éen reactie. En dan zie je me later wel op me DS verschijnen denk ik.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    ik grinnik en knik. Ik geef der een kus en kijk en kijk ook even naar Jayson die alweer aan een glas alcohol zit. Ik vraag me af hoe die thuis gaat komen, waarschijnlijk wordt dat samen met Ian tillen of zo...

    Andrew
    Ik kreun luid als de vibrator in en uit gaat. Ik sluit mijn ogen en geniet weer, aan beide kanten verwend worden, nooit gedacht dat het zo lekker zou zijn. 'Danny ik kom bijna'zeg ik gauw en hou het nog even in. Gewoon om dat het te lekker is.

    Isabella

    Ik lach ook even en zucht als ik Jayson zie. 'Nog even en ik zeg gewoon tegen de barman dat hij Jayson geen drank meer mag geven en anders ga ik zelf achter die bar staan om Jayson in de gaten te houden,' mopper ik. 'Of we laten hem slapen op straat,' grijns ik even en zucht. Dan richt ik me weer tot Austin. 'Maar dat zien we dan wel weer.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Tja, ik wist niet van hoe lang gelden mjaa beter laat dan nooit xd,
    en yay xd]

    Danny

    Ik haal mijn schouders op en pijp rustig door. Ik zuig eventjes en beweeg de vibrator langzaam meer iets.
    Ik streel met mijn vrije hand weer over zijn onderbuik en sluit zelf mijn ogen en wacht tot hij komt. Wat echt niet meer lang duurt, aan zijn lichaamshouding te zien.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Nog gecondoleerd, las het net pas]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Heey, het is zijn probleem he, ik laat hem gaan totdat het echt gevaarlijk wordt, een avondje dronken is nog wel oke' zeg ik rustig met een blik op Jayson. Daarna kijk ik op me horloge en daarna naar Isabella. 'Wou je eigenlijk nog om een bepaalde tijd terug of zo?'

    Andrew
    Ik kreun een paar keer en kom daarna luid kreunend klaar. Ik krijg een heerlijk gevoel in mijn onderbuik en til mijn hoofd even omhoog. Ow, ik was dus klaargekomen in Danny's mond.

    Andrew
    Ik kreun een paar keer en kom daarna luid kreunend klaar. Ik krijg een heerlijk gevoel in mijn onderbuik en til mijn hoofd even omhoog. Ow, ik was dus klaargekomen in Danny's mond.

    Isabella

    'Over uurtje of over twee? Voor half vier in ieder geval. ik weet niet hoe laat het nu is.' Ik glimlach even en knik instemmend en kijk weer naar Jayson. Ik zucht. ik moest me niet zoveel zorgen maken. Hij wist wel wat hij deed... Oké, dat deed hij niet, maar toch.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik krijg een flinke lading in mijn mond, meer als eerst en lachend slik ik het door.
    "Dank je, Drew." zeg ik grijnzend en kijk hem aan.
    "Moet die erin blijven of..?" Ik kijk hem lachend aan. Vast en zeker eruit, want het is wel lekker maar als je al bent gekomen is het niet zo heel lang fijn meer.

    [Okii moet er nu af]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'Het is nu één uur als we dan gewoon half drie naar huis gaan, nemen we Jayson ook mee'zeg ik en ineens komt Jayson aangestrompeld. Hij steunt tegen mijn schouder aan. 'Heey Austin grote vriend, ben je weer lekker bezig met je meisje? geen vieze dingetjes doen hé'zegt hij met een dubbele tong en ik trek een wenkbrauw op. 'Nee Jayson, we zullen rustig aan doen'

    [Bye:(, tenzij je nog op je ds komt ^^]