• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 11:08 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [xd geweldig duits ja, maar oke is goed. ]

    quin98 schreef:
    Austin
    Ik open vrijwel gelijk mijn mond en laat mijn handen rusten op haar borsten waar ik overheen streel. Ik ga ondertussen nog wat dieper



    Isabella

    Ik hap naar adem en grijp me nog steviger aan Austin vast. Ik laat mijn handen over zijn buik glijden en dan naar zijn rug. Ik bijt hem speels op zijn lip en plaats dan mijn lippen in zijn nek waar ik allemaal kusjes plaats. Dan druk ik weer een kus op zijn lippen en strijk met mijn tong over zijn onderlip voor toestemming. Een heerlijk gevoel overmeestert me.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik beweeg het ding zo tot ik een plekje heb gevonden die me erge tintelingen geeft. Ik hou hem daar.
    Ik kreun leud en voel hie Drew me pijpt. Zijn hand die langs mijn zij streelt is zo lekker. Ik voel hoe mijn hoogtepunt bijna naderd.
    "Ik- Drew, ik waarschuw je alvast... Ik ga zo komen." Kreun ik moeilijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik kreun een paar keer en open mijn mond. Ik voel dat ik zo klaarkom en stoot nog een paar keer wat dieper. Ik hou het nog een tijdje omdat het gewoon zo lekker is.

    Andrew
    Hij zegt dat die bijna komt en ik ga rustig door. Dan komt die maar klaar in mijn mond, dat maakt mij niet uit. Mijn ene hand blijf langs zijn zij gaan terwijl ik met mijn andere hand over zijn buik heen streel.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 17:29 ]

    Isabella

    Kreunen verlaten mijn mond, maar die worden gesmoord door de zoen. Ik voel dat ik zo mijn hoogtepunt ga bereiken en grijp me vast aan Austin. Een iets hardere kreun verlaat mijn mond en betekent dat mijn hoogtepunt is geweest. Ik druk kusjes in Austin zijn nek en sluit mijn ogen. Ik hijg en glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Drew gaat nog even door en ik kom kreunend.
    Ik kijk hem aan en lach even. "Is het lekker?" Grijns ik als ik bezef als ik inn zijn mond ben gekomen. Ik haat het ding uit mijn achterste en lach even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik kom ook klaar en val naast haar neer. Ik glimlach even en geef der een kus. Ik hijg even na en kijk omhoog.

    Andrew
    Ik slik het door en knik 'Heerlijk'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Proeven vraag ik lachend en druk mijn lippen op de zijne. Ik lik over zijn onderlip en wacht op toestemming.

    Isabella

    Ik nestel me tegen hem aan en sluit mijn ogen. Ik pak de dekens en trek die over ons heen. Ik sla mijn armen om Austin heen en glimlach. Ik glijd met mijn vingertoppen over zijn kaak en leg mijn hand dan op zijn borstkas. Ik sluit mijn ogen weer en luister naar onze ademhaling, wat meer na hijgen is.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik glimlach en sla mijn arm om haar heen. Ik geef der een kusje en kijk der aan. 'Ga je slapen?'vraag ik en kijk er even aan, ook al heeft ze der ogen al gesloten.

    Isabella

    Ik open mijn ogen. 'Nee,' grinnik ik. Ik geef hem ook een kus. 'Maar wat wil je dan gaan doen?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach. Ik geef hem nog een kus en draai me dan op mijn rug. Ik kijk naar het tent dakje. 'We zouden kunnen nacht of ook wel avond zwemmen. Het is donker.' Ik grinnik en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik schud mijn hoofd. 'Te koud'zeg ik lachend. 'Doen we een andere keer'zeg ik en kijk haar aan.'We kunnen ook alsnog uitgaan?'

    Danny

    Ik lach en open mijn mond dan. Ik laat mijn handen over zijn lichaam glijden. Wacht, hij heeft zijn broek nog aan? Wát heb ik niet mee gekregen?
    Ik laat mijn handen over de rand van zijn broek gaan en trek er een beetje aan. Ik ga met mijn hand over zijn kruis en voel dat hij al flink hard is. Even grinnik ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik knik en sta op. Ik raap mijn kleren bij elkaar en trek ze aan. 'Is goed.' Ik rek me uit en pak dan ook mijn hakken. Ik fatsoeneer mijn haar en wacht geduldig op Austin. Ik pluk aan mijn jurkje. 'En Jasmine? Moeten we haar niet meevragen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne