• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 11:08 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (hoe is het eigenlijk met jayson en ian;) )

    Danny

    "Jawel iets met opgewonden en kleren." Zeg ik dan en open mijn ogen, dan kijk ik schuin naar Drew.
    "Tuurlijk wil ik eerst iets met jou." lach ik en gooi mijn kont weer omhoog. "gekkie." ik sluit mijn ogen weer en grinnik zacht.
    Natuurlijk wil ik ik wat met hem doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grinnik en trek zijn shirt over zijn hoofd. Ik draai hem even om, dit moest ik gewoon doen. Ik was het nog niet vergeten. 'Heey daar is dat lekkere buikje weer'zeg ik en geef een paar kusjes op zijn buik. Ik ga veder naar zijn onderbuik en daarna naar zijn lippen. Ik streel met mijn hand bij de rand van zijn broek.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 0:17 ]

    [Hij ligt op zn buik... haha.;3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hmm hand hem omgedraaid toch?]

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 0:15 ]

    [Ow ow w8 smart :/ laat maar, pas het aan]

    [Ja, maar hij lag op zn rug hihi. En Drew draaide hem om, dus ligt hij nu op zn buik...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ja, snap al al aangepast;)]

    [Haha geeft niet :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Kreunen rollen over mijn lippen, maar worden gesmoord door de zoen. Ik laat mijn tong over Austin zijn onderlip gaan en wacht op toestemming, terwijl ik mijn handen Austin zijn lichaam laat verkennen. Ik glimlach en wacht nog steeds op toestemming.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kreun even door zijn aanrakingen en voel zijn lippen op de mijne. Hmm weeral zo intiem bezig zijn. Om géén genoeg van te krijgen.
    Ik stop de kus en kijk Drew grijnzend aan.
    "We zijn té oversekst vriend." ik steek speels mijn tong uit en wat op zijn volgende handelingen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik open vrijwel gelijk mijn mond en laat mijn handen rusten op haar borsten waar ik overheen streel. Ik ga ondertussen nog wat dieper

    Andrew
    Ik grinnik en knik. 'Ach joh'mompel ik en laat mijn handen naar zijn broek gaan. Ik grijns even en trek hem uit. Hmm hij alleen nog in zijn boxer en ik nog alles aan. Ik grinnik even om mijn gedachte en ga dan veder. Ik zet mijn lippen in zijn hals en geef vanaf daar af kusjes tot beneden. Ik druk eenn kusje op de stof van zijn boxer en plaats mijn lippen daarna weer op de zijne. Mijn hand gaat naar de rand van zijn boxer en ik laar er af en toe een vinger ingaan.

    Danny

    Ik kreun weer even, maar nu door de kus op mijn boxer. Ik voel zijn lippen weer op de mijne en geniet van zijn zoete, zachte o zo geweldige lippen. Zijn hand bij mijn boxer laat me gek worden en al snel voel ik me stijf en hard worden. Hij heeft het weer voor elkaar. Ik streel over zijn zij en rug. Ik laat mijn handen onder zijn shirt glijden en streel dan met mijn vingertoppen over zijn huid.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Met een schuin oog zie ik dat de zijne al stijf wordt en ik grijns. Ik streel er even over, alleen zijn boxer zit er nog tussen. Ik lach even en trek zijn boxer ook uit, het is gewoon grappig dat hij nu naakt licht en ik nog alles aan heb. Ik streel over zijn erectie met mijn hand en druk er daarna zacht een kusje op. Ik plaats mijn lippen gauw weer op de zijne en laat mijn hand bij zijn erectie strelen