• Ik zit nu net een tijdje op Quizlet en heb gemerkt dat alles over beroemdheden gaat. Zijn er ook nog mensen die originele verhalen maken? In mijn ogen is origineel beter dan fan fiction omdat het verhaal meestal beter ondersteund, logischer en beter geschreven is. Wat denken jullie? Ik zie de lol niet in fan fiction als het nooit uit gaat komen.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ja!
    Alle +16 en onbekende personen.
    Ik heb er wel 2 onbekende, ik kan je ook meteen een hele hoop andere geven


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Concrete schreef:
    Ja!
    Alle +16 en onbekende personen.
    Ik heb er wel 2 onbekende, ik kan je ook meteen een hele hoop andere geven


    Ik bedoel niet alleen onbekenden. Ik bedoel personages die je ZELF gemaakt hebt. Zoals mijn eigen story, daarvan zijn de personages 100% door mezelf gemaakt.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Dat bedoelt ze ook met onbekenden (;
    En ik vind fan fiction wel eens leuk om te lezen. Zolang het maar goed geschreven is

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 11:01 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het is niet omdat het fanfictions zijn dat ze daarom ook slecht geschreven zijn.. Iedereen schrijft over wat hij/zij zelf wilt.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ik bedoel niet alleen onbekenden. Ik bedoel personages die je ZELF gemaakt hebt. Zoals mijn eigen story, daarvan zijn de personages 100% door mezelf gemaakt.

    Dat is juist de bedoeling bij onbekenden. De personages worden (meestal) helemaal zelf gemaakt


    Ex astris, sciencia

    Ik schrijf er een.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb nog nooit een verhaal over bekenden geschreven en ben ook niet van plan dat te gaan doen. Ik begrijp wel dat velen fan fiction leuk vinden, maar zelf ben ik er niet in geïnteresseerd.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Mourinho schreef:
    Het is niet omdat het fanfictions zijn dat ze daarom ook slecht geschreven zijn.. Iedereen schrijft over wat hij/zij zelf wilt.


    Dat zeg ik ook niet, of wel? Ik vind zelf gewoon dat de meeste fan fictions minder goed zijn dan originele verhalen. Dat is mijn mening.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Airashii schreef:
    Ik heb nog nooit een verhaal over bekenden geschreven en ben ook niet van plan dat te gaan doen. Ik begrijp wel dat velen fan fiction leuk vinden, maar zelf ben ik er niet in geïnteresseerd.


    Ik ben het helemaal met je eens. *high five* Alleen het is wel jammer, als je origineel schrijft lezen weinig mensen je werk. Maar degenen die het lezen zijn er dan wel vaak positief over dus dat voelt wel weer goed. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Iwanna schreef:
    Ik schrijf er een.


    En heb je ook dat (bijna) niemand het leest? Ik wil het best lezen, als dat zo is.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Dat zeg ik ook niet, of wel? Ik vind zelf gewoon dat de meeste fan fictions minder goed zijn dan originele verhalen. Dat is mijn mening.
    In je beginpost zeg je: In mijn ogen is origineel beter dan fan fiction omdat het verhaal meestal beter ondersteund, logischer en beter geschreven is.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik ga binnen kort beginnen met een onbekende fiction verhaal xD


    What is youre favo scary movie?

    Mourinho schreef:
    (...)In je beginpost zeg je: In mijn ogen is origineel beter dan fan fiction omdat het verhaal meestal beter ondersteund, logischer en beter geschreven is.


    Dan zeg ik, met erbij in mijn ogen. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    touch schreef:
    Ik ga binnen kort beginnen met een onbekende fiction verhaal xD


    Zeker doen. Als je lezers nodig hebt, zeg het maar. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Iwanna schreef:
    Ik schrijf er een.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.