• Ik lag te slapen en mijn raam stond open want het was warm, en ineens sprong er een kat op mijn bed, hij had zich van raam vergist haha

    Iemand ook zo iets vreemds meegemaakt ??

    Ik zou dan dus echt het hele huis bij elkaar gillen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    haha :P


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Hahaha, dat is vet grappig. Maar nee, ikzelf heb nooit zoiets meegemaakt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wow, da's echt creepy :'D In ons vorige huis was mijn kamer op zolder en ik had toen een keer alle deuren open laten staan en toen was ik naar bed gegaan. Dus ik doe ineens mijn ogen open, omdat ik niet kon slapen, stond mijn kat me daar met van die grote reflecterende ogen aan te kijken (net naast mijn hoofd). Ik ben me toen echt rotgeschrokken :']


    Caution first, always.

    ahhahahahaha
    Zelfde reactie als op FBXD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    humor, gelukkig hebben we een hor voor de ramen hangen, normaal gesproken tegen klein ongedierte en daarmee bedoel ik eigenlijk muggen, maar dus ook handig voor het grote diertjes.


    ©1998

    `Lol wat deed je met die katxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Wow haha, ik zou me echt doodschrikken.
    Zelf heb ik niet echt zoiets meegemaakt. Alhoewel, laatst kroop er opeens een lieveheersbeestje over mijn hand heen toen ik sliep. Toen was ik eigenlijk ook wel even geschrokken.

    Nee, een van de katten komt s'morgens wel eens kijken of ik nog mijn bed uit kom. (als mijn deur open staat) Mijn raam is iets te hoog om zo naar binnen te kunnen springen, zelfs voor een kat.

    Wat heb je trouwens met die kat gedaan nadat op je bed was gesprongen?


    Physics is awesome

    Omg serieus. Ik zal me echt zo dood schrikken.
    Nou, bij mij is er oooit een vogel naar binnen gevlogen, maar toen hebben we er maar meteen een hor voor gedaan. Whoot, schrok me dood.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Occhi schreef:
    Nee, een van de katten komt s'morgens wel eens kijken of ik nog mijn bed uit kom. (als mijn deur open staat) Mijn raam is iets te hoog om zo naar binnen te kunnen springen, zelfs voor een kat.

    Wat heb je trouwens met die kat gedaan nadat op je bed was gesprongen?

    Hij landde boven op mijn voeten, en toen ik zo schrok was hij weer naar buiten gesprongen

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Hij landde boven op mijn voeten, en toen ik zo schrok was hij weer naar buiten gesprongen


    xD Doet me denken aan een trampoline. Die kat was dan blijkbaar ook geschrokken


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    xD Doet me denken aan een trampoline. Die kat was dan blijkbaar ook geschrokken

    Die kat schrok ook inderdaad haha

    Haha


    26 - 02 - '16

    Nieve schreef:
    Ik zou dan dus echt het hele huis bij elkaar gillen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.