• Hoi

    Ik vroeg toenet aan mijn moeder of ik mijn slaapkamer mocht aanpassen. Zegt vraagt ze eerst waarom? ik zeg, Omdat ik dat graag wil. mijn moeder maakt al zon zucht van, Why? stel ik het voor, Dat ik graag een 2 persoonsbed of 1.5 persoonsbed. en andere verf op mijn muur.. begint ze meteen te klagen van dat het niet nodig is, dat het duur is.. zeg ik dat ik de helft wel wil betalen blijft ze zeuren dat het zo duur is dat mijn kamer vol wordt.. waar ik al rekening mee had gehouden.. ik had al gekeken naar een bed en onder dat bed zitten opberg laatjes enzo.. dus kan prima maar nee. ze blijft zo sagereinig nee zeggen en loopt ze vervolgens boos weg... de verf op mijn muur bladerd op veel plekken af. heb witte vlekken op mijn muur omdat de verf er al af is! het bed zegt ze dat het niet nodig is omdat het bed nog niet kapot is ofzo... het bed kraakt ontzettend erg en de lattenbodem ligt er scheef in.. terwijl mijn broer vorig jaar op 50/50 van mijn ouders een ontzettend grote tv op zijn kamer kreeg.... en nu vraag ik of mijn kamer anders mag.. maar nee.. mijn kamer is al bijna 3 jaar zo. -.-
    en ik vindt het niet meer mooi.

    mensen weten jullie tips hoe ik mijn ma tog kan overtuigen?

    I dunno, sparen tot je alles zelf kan betalen?


    No growth of the heart is ever a waste

    vervelend zeg.
    ik heb niet echt een idee hoe je haar kan overtuigen, maar succes ermee.


    -

    Ivan schreef:
    I dunno, sparen tot je alles zelf kan betalen?


    ik kan het al zelf betalen. maar dat mag ik niet doen van mijn moeder.. en anders moet ik wachten tot ik 18 ben