• bijna iedereen heeft ze: bijnamen

    heb je ooit een superleuke, supermaffe of juist superstomme bijnaam gehad?

    laat m hier achter en schrijf er bij hoe je hem hebt gekregen ;p

    Bessie :(


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mik, pimmetje, en hond. -.-


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Roos (aangezien mijn naam voluit dus Rozemarijn is maar ik wil dus liever Roos genoemd worden en stel me ook altijd zo voor),Rooske,aap,Sneeuwwitje (haha),hippie, ouwe rocker, saro-chan (saru is aap in het Japans en dan gemixt met mijn naam maakt Saro, omdat ik graag in bomen klim), droogkloot etc.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 13:58 ]


    The biggest emotion in creation is the bridge to optimism. - Brian May

    De o-zo leuke Nikki Pikkie.
    Hilarisch >.<


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Joycie voornamelijk, of doos. x)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Lieksel schreef:
    Niet zo super speciaal. Gewoon van die standaard bijnamen.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ze noemen me meestal Jolly, omdat ik Jolanda heet en de meeste dat te lang vinden

    well mijn achternichtje toen ze 2 ofzo was vroeg ze aan me ma 'waar blijven bart en lolly nou?" omdat ze in het zwembad wilde zwemmen, wij er nog niet waren en ze mijn naam niet kon onthouden...toen hebben veel mensen me heeeel lang lolly genoemt en dat vond ik niet erg leuk >.>


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mitch, niet meer niet minder.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Katootje, Tootje, Kleintje, 'de kleine', kip etc etc. Vooral verkleinwoorden omdat ik niet heel erg groot ben. :Y)
    Oh, en 'olifantje'. Omdat dat mijn totem van de scouts is. :-)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 15:14 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Trafalgar schreef:
    Katootje, Tootje, Kleintje, 'de kleine', kip etc etc. Vooral verkleinwoorden omdat ik niet heel erg groot ben. :Y)


    ken dat xD word ook wel eens 'die kleine' genoemd


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Taart, omdat zoals ze zeggen makkelijker uit te spreken is als Tara. En tartaarsaus, Tata en tante Sidonia door mijn oma ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mijn voornaam is Didier, dus een enkele echt goede vriend is plots begonnen met mij Didi te noemen. Nu kan ik er vrij slecht tegen als mensen met mijn naam klooien, omdat ik er zwaar mee gepest ben geweest op de basisschool, maar deze beviel me wel. Dus nu heb ik het principe dat enkel mijn echt supergoede vrienden, die het natuurlijk het ook willen, me Didi mogen noemen. Zo ben ik er dus op gekomen :D


    Na regen komt zonneschijn.

    Ik heb niet echt een bijnaam.

    PJ wordt het meeste gezegd, maar ik word ook wel vuurtoren genoemd omdat ik rost ben, ze denken dat ze me ermee pijn doen, maar ik ben zot van die naam!! Er is ook een vriendin die me sinds kort bud of buddie noemt en nog een andere noemt me cuddle bear :)


    Music is the soul of our emotions

    Belle ^^


    Let the Night embrace you