• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 16:32 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {scipot njim}


    Do what people say you can't.

    JustMx1D schreef:
    {scipot njim}

    (lol spiegelschrift :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)
    (lol spiegelschrift :3 )


    jaaa jij snap :)


    Do what people say you can't.

    JustMx1D schreef:
    (...)

    jaaa jij snap :)


    (yyye koekje voor mij ! :D )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    (yyye koekje voor mij ! :D )


    -geeft koekje door de computer {of waar je ook opzit}-


    Do what people say you can't.

    JustMx1D schreef:
    (...)

    -geeft koekje door de computer {of waar je ook opzit}-

    (hahah :3 op de laptop )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {hehe ik ook -high five-}


    Do what people say you can't.

    [ONIKA MARAJ(H)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    JustMx1D schreef:
    {hehe ik ook -high five-}


    (woop!-high five- )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (ok waar waren we in de rpg)

    Ardens

    'Volgens mij kan dat nog best lastig worden, je excuses aan Kaylee aanbieden' zei ze."Ja bij mij was het ook lastig,ik moest bijna eerst vermoord worden voor ze ok zei."zei ik en keek toen weer naar de jongen."Zeg dat het je spijt!"roep ik naar hem.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 15:39 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Samuel "Sam" Nick Jones

    'Nooit!' riep ik terug. Het meisje keek me woedend aan, en daarna even vol verdriet, daarna om haar verdriet te verbergen weer kwaad. Huh?

    Kaylee McCarty

    Ik zag iets in zijn ogen. Ik herkende hem. Een herinnering schoot door mijn hoofd. Hij leek erg op mijn grotere broer. Maar mijn broer had ander haar en een ander lichaam, zeg maar. Mijn broer was veel gespierder. 'Val toch dood' siste ik. Grote woorden voor een klein meisje. Ik liet hem naar beneden vallen en slenterde weg. Naar mijn mini-huisje. Wat nu wel een groot huis was. Daar klom ik in de top en bleef daar zitten. Ik miste mijn ouders.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ardens
    "Nooit!"riep hij terug.'Val toch dood' siste Kaylee en liet hem toen naar beneden donderen en liep daarna weg.Ik besloot om naar Kaylee te gaan,want haar geest voelde echt ongelukkig aan.Ze ging naar haar huisje en ging daar in de top zitten."Kaylee?"vroeg ik lichtelijk bezorgd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kaylee McCarty

    'Mama. Papa. Grote broer' bleef ik maar achter elkaar zeggen. 'WAAROM MOET IK HIER ZITTEN?!' gilde ik en ik sprong van mijn huisje af, liet een plant groeien waar ik terecht op kwam en liet water zweven waar ik op stapte. Woedend zweefde ik naar het water. Daar liet ik mezelf zakken en ging op de grond zitten. Zo bedoelde ik dat ik alleen wouw zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ardens
    Met wat dat ze deed begreep ik dat ze alleen wou zijn nu.Ik liet haar maar en ging naar de jongen toe.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {oke ik was ff weg}
    Angel
    Ik stond een tijdje te staren naar de jongen, die dus Samuel heette. Opeens ik weet niet hoe, schrok ik wakker. Ik dacht aan thuis, aan mijn half zusje, aan de vriendin van papa en aan Stijn. Aan mijn opa en oma, tantes, ooms, nichtjes en neefjes. Die zal ik waarschijnlijk niet zo snel meer zien. Ondertussen was Ardens naar de jongen gelopen. Louize zei de hele tijd al niks dus ik besloot achter hem aan te lopen.


    Do what people say you can't.