• Heeeyyy lieve originele creatieve quizletters!
    Ik ga een verhaal schrijven en zoek daarvoor een cover. Hier eerst een voorproefje van het plot:

    Felix arriveert op Arfaunai en merkt meteen dat ze anders is. Ze krijgt door dat haar vader niet zomaar gestorven is, maar dat hij is gestorven aan duistere magie. Ze leert zelf de kracht van het licht en samen met haar jonge lynx Yara beleeft ze veel avonturen. Echter bezit ze niet enkel de kracht te praten met en te veranderen in haar dier, ze kan ook met het vosje van Sean, genaamd Clio, praten. Sean vindt uit dat hij deze speciale gave ook heeft. Felix komt erachter dat dit niet zomaar een kracht is. Haar vader kende deze kracht ook en heeft hem alleen aan zijn eigen kinderen doorgegeven; Sean en Felicity. Felix en Sean gaan samen tot het uiterste om uit te zoeken wie hun vader heeft vermoord. Zal het ze lukken hem te wreken?

    Er is een RPG van, voor meer info klik hier.
    Foto's:
    Klik
    Klik
    Klik voor achtergrond
    Je mag als achtergrond ook iets anders donkers doen, als er maar en lichtpuntje bij zit, het is zeg maar een licht-donker conflict hier. Titel is Luz en mijn naam, Chris Richter, moet er ook op staan. Eventueel mag je ook een lynx en vos in de cover verwerken.
    Helaas heb ik geen credits, ik zet wel in het verhaal dat jij de cover hebt gemaakt.
    Veel succes!
    Chris

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 21:12 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik snap het niet helemaal. Mag je de titel zelf bedenken? Hoe bedoel je dat? Ik zal voor nu eentje maken zonder titel.

    Ik heb een titel! De titel is Luz!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Heb je er nog één nodig ?


    Credendo Vides

    Ja...


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Damn, ik heb het geprobeerd, maar het lukte niet. Ik mag deze plaatjes niet (cat) Het lukte me niet om én het meisje én de jongen erop te krijgen..
    Anyway, heel veel succes iedereen! En jij ook natuurlijk met je story.

    Hier mijn eerste probeersel... Hoor graag wat je ervan vind (: De plaatjes waren inderdaad niet heel erg fijn om mee te werken, dus ik heb ook een ander plaatje van het meisje opgezocht.



    Zonder tekst :

    [ bericht aangepast op 19 maart 2014 - 14:27 ]


    Credendo Vides

    Ik heb ook een poging gedaan, al was het echt niet gemakkelijk door de plaatjes :-/


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik vind ze heel mooi allebei! Dankjulliewel! Ik zit nu op school dus ik beslis later (:


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik ga nog eens iets proberen...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hier heb ik dezelfde als m'n eerdere versie, maar dan zonder dat extra wit en de border. Zelf vind ik die andere mooier, maar bij deze kan je dus zelf kiezen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik vond alledrie de covers heel mooi! Ik heb toch de cover van DreamerN gebruikt, en hem zelf afgemaakt zodat mijn originele plaatjes erin passen. Je naam komt er alsnog onder.
    Hartstikke bedankt iedereen!
    Xx Curuxa


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }