• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 16:32 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    wat is er allemaal gebeurt


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    ceasar schreef:
    wat is er allemaal gebeurt

    (wel er is een nieuwe jongen buiten en veel s er niet echt gebereurd.)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ardens
    Angel kwam achter gelopen.De jongen leefde nog."Dus was je ons alang aan het bespioneeren?"vroeg ik redelijk kalm aan hem.

    (sorry dat ik laat reacheer ik en mijn zus zijn sorbet en moeleux aan het maken nom nom nom)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)
    (wel er is een nieuwe jongen buiten en veel s er niet echt gebereurd.)


    {jewel van fertilis en feline xd}


    Do what people say you can't.

    JustMx1D schreef:
    (...)

    {jewel van fertilis en feline xd}


    {dat wist ik al}


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    ceasar schreef:
    (...)

    {dat wist ik al}


    {oke :3}


    Do what people say you can't.

    Samuel "Sam" Nick Jones

    'Ik woon hier al langer, en ik heb geen behoefte aan nieuwe mensen' gromde ik kwaad.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Angel
    'Dus je was ons alang aan het bespioneren?' vroeg Ardens aan hem. 'Ik woon hier al langer, en ik heb geen behoefte aan nieuwe mensen' gromde hij terug. 'Dat was niet zijn vraag' voegde ik ertussendoor.


    Do what people say you can't.

    mikayla

    ik liep naar buiten(alweer). ik zag een nieuwe jongen. Angel was met hem aan het praten. ze zagen er allebei niet vrolijk uit. vooral de jongen keek erg chagrijnig.

    (ik schrijf mijn eigen naam echt f*cking vaak verkeerd)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    ceasar schreef:
    mikayla
    (...)
    (ik schrijf mijn eigen naam echt f*cking vaak verkeerd)


    {lijkt me irritant}


    Do what people say you can't.

    Ardens
    'Ik woon hier al langer, en ik heb geen behoefte aan nieuwe mensen' gromde hij.'Dat was niet zijn vraag' zei Angel."Weetje kerel ik leef hier al eeuwen!denk je soms dat ik jouw hier wou of iemand anders hier!Leer er mee leven ok?!"riep ik kwaad.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {ik moet gaan, is ook irritant}


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Kaylee McCarty

    Meteen rende ik als een gek naar Sam en de andere jongen. 'OPHOUDEN, STELLETJE....' ik dacht na. 'GEFRITUURDE KIWI'S!' gilde ik. Ik mocht geen scheldwoorden meer zeggen, dus ik verzon zelf.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [heb ik veel gemist? kan nu pas weer op internet, mn moeder was chagerijnig -.-]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    [heb ik veel gemist? kan nu pas weer op internet, mn moeder was chagerijnig -.-]


    je hebt niks gemist, vroeg ik ook net. er is een nieuwe jongen buiten en fertilis en feline hebben iets.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet