• There is a battle of two wolves inside us all.
    One is evil. It is anger, jealousy, greed, resentment, lies, inferiority and ego.
    The other is good. It is joy, peace, love, hope, humility, kindness, empathy and truth.

    The wolf that wins? The one you feed.


    15 januari 2008.
    Op het nieuws is the horen dat er twaalf tieners zijn vermist. Ze raakten allemaal vermist op dezelfde dag. Ook zijn ze allemaal voor het laatst gezien in en rondom de bossen. Er zijn verder geen bekende verbanden tussen de tieners. De politie is een zoektocht gestart naar de tieners, maar er is geen goede hoop. De bossen zijn zo groot, dat het is als zoeken naar een speld in een hooiberg.

    De twaalf vermiste kinderen zijn, in tegenstelling tot de verwachtingen van de politie, niet dood. Ook zijn ze niet per ongeluk verdwaald. Het was hun eigen harde keuze. Toch was het ook niet hun bedoeling dood te gaan. Ze wisten dat ze het zouden overleven. En er zijn wél overeenkomsten tussen de tieners: ze hadden alle elf dezelfde reden om te verdwalen.

    Elke tiener heeft hetzelfde geheim: ze kunnen veranderen in wolven. Dit kunnen ze doen wanneer ze willen. Helaas konden ze met deze speciale gave niet leven thuis. Ze wouden niet dat het ontdekt zou worden, door wie dan ook. Daarom hebben ze, toevallig op dezelfde dag, allemaal besloten naar de bossen te trekken. Daar kunnen ze zichzelf zijn: half mens, half wolf. Meestal lopen ze rond als mens, maar als het even moet veranderen ze in een wolf. Uiteindelijk vinden de elf elkaar. Ze komen erachter dat ze allemaal hetzelfde geheim hebben, en ze besluiten een groep te vormen: 'The wolves'. Helaas hebben een paar van hen geen leuke plannen voor de groep. Er groeien twee verschillende groepen uit, die elkaar beginnen te haten voor hun verschillende manieren van doen en laten.

    Bij wie hoor jij? Ben jij geboren om te vechten voor jezelf? Of ben je geboren om te vechten voor anderen?

    ROLLEN (reserveringen zijn niet nodig, ik kan het aantal tieners altijd veranderen.):


    De (uiteindelijke) goede wolves:
    Deze wolves willen elkaar helpen met het trainen van hun vaardigheden. Ze steunen en helpen elkaar. Ze werken samen om de slechte wolves tegen te houden in hun moorden en sadisme.
    vol.
    - bonita105 - Bonita Eliana Jones / Eliana
    - Vasilios - Izaya Gantiose / Zamir
    - Frey - Blake Madan Rahas / Raja
    - Soldiery - Edlin Sarah Conwell / Ekantha
    - Stiles - Daria Grace Saner / Zuha
    - HurtedHeart - Kate Lis Skye Woods / Salena the moon

    De (uiteindelijke) slechte wolves:
    Een groep die wel samen is, maar alleen voor zijn/haar eigen belangen vecht. Het enige wat ze willen is de andere 'goede wolves' vernederen en het liefst ook uitmoorden.
    Vol.
    - soldiery - Noah Jonas Walden / Nirbhay
    - AkatsukiXxX - Scintilla jonker / Chaaya
    - Cottoncloud - Danai (De-nai) Lockwood / Manmayi
    - Frey - Amarta Tamasi / Hemanti
    - YinYang - Andrew Collins / Ehimay
    - Aotearoa - Luke Nicola Chase / Qays

    INVULLEN VOOR EEN ROL:

    Naam:
    Naam als wolf (zo is duidelijk of je in een wolvengedaante bent of als mens)(het is wel leuk als ze allemaal zulke namen hebben):
    Leeftijd (14-18):
    Uiterlijk + beschrijving als mens:
    Uiterlijk als wolf:
    Goede/slechte wolf:
    Karakter (slechte wolven kunnen ook meelopers zijn, dus die hoeven niet persé een slecht karakter te hebben):
    Extra:

    RULES:

    • Vermoord elkaar niet, alleen als je toestemming hebt van de ander. Verwonden mag gewoon, maar verwond elkaar niet zo erg dat diegene niet meer kan bewegen of dood gaat (tenzij je toestemming hebt).
    • 16+ is toegestaan
    • OOC met [], {}, ||, ><, --, etc.
    • Ruzie alleen IC, begin je OOC wordt je eruit gezet.
    • Schelden mag IC, OOC alleen als je het niet over iemand anders hebt.
    • Geen one-liners, behalve als je bijna niet anders kan
    • Kan je voor een lange periode niet posten? Meldt het even bij mij via een pb of een gb, of via dit topic
    • Naamwijzigingen melden
    • Naam van je personage er graag boven, zodat het duidelijk is over wie het gaat. Als je personage in de gedaante van een wolf is, zet je de wolvennaam + de naam van je personage erboven. Als je personage als mens is, zet je alleen de mensen naam erboven.
    • Max. 1 personage (kan nog veranderen als er weinig mensen inschrijven)
    • Als de twee groepen uiteindelijk zijn gevormd moeten ze ook een naam hebben, overleg dat met je hele groep. Kom je er niet uit? Dan geef ik de groep een naam.
    • Het boeit me niet of je veel of weinig ervaring hebt, als je maar luistert naar de tips en hints die je worden gegeven. Blijf je maar dezelfde fout herhalen, krijg je een waarschuwing. Deze regel is er omdat het gewoon echt belangrijk is dat het niet onduidelijk is hoe het gegaan is etc.

    In totaal geef ik je maximaal vijf waarschuwingen, heb je er vijf? Word je er uitgezet. Hier controleer ik streng op. (Alleen ik, soldiery, kan waarschuwingen geven, dus als ik het een keer niet zie heb je geluk.) Deze regel omdat ik gewoon wil dat iedereen de regels goed in zijn/haar hoofd heeft zitten.

    Geef onduidelijkheden over het hele verhaal aan, zodat ik wat kan aanpassen of kan toevoegen.


    Where the RPG starts:

    De tieners zijn elkaar nog niet tegengekomen, of zijn nog helemaal niet eens in het bos. Langzamerhand worden er kleine groepjes gevormd tussen de tieners, die daarna de hele groep gaan vormen. Pas als de hele groep samen is, vertellen ze hun 'geheim'.


    Omdat ik al twee keer dezelfde vraag heb gekregen:
    Kan een good wolf verliefd worden op een bad wolf? Nou, ten eerste: ze zijn in het begin nog één grote groep, dus dan maakt het op zich niet heel veel uit wie bij elkaar gaan horen. Maar als ze uiteindelijk in twee groepen zijn, denk ik dat ze een beetje uit elkaar gaan groeien omdat ze officieel elkaar moeten haten. In het begin (als de twee groepen net zijn gevormd) kunnen ze nog wel geheime afspraakjes maken in het bos, maar langzamerhand krijgen ze dan steeds meer ruzie, denk ik.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:09 ]

    Frey schreef:
    Naam:
    Naam als wolf:
    Leeftijd (14-18):
    Achttien.
    Uiterlijk + beschrijving als mens:


    Uiterlijk als wolf:


    Goede/slechte wolf: Goede.
    Karakter:
    Extra:


    omg laat die random mededeling maar <333333333333333333333


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    bonita105 schreef:
    hahah ja is goed :D
    maar hoeveel moeten er nou nog komen. ik wil starten en ben morgen ochtend denk een uurtje of 2 niet aanwezig tenzij ik internet op me foon heb


    Nog vier. 3 bij de good wolves, en nog 1 bij de bad wolves. Maar die bad wolf moet wel een man zijn, anders is het een beetje zielig voor Noah.

    Frey schreef:
    Naam:
    Naam als wolf:
    Leeftijd (14-18):
    Achttien.
    Uiterlijk + beschrijving als mens:


    Uiterlijk als wolf:


    Goede/slechte wolf: Goede.
    Karakter:
    Extra:


    Y U still think you can beat Noah? NOBODY can beat Noah, he's the real badass.

    soldiery schreef:
    (...)

    Y U still think you can beat Noah? NOBODY can beat Noah, he's the real badass.

    Hahaha, omg, lekkerding. -Niet pervers bedoeld of zo, dat zeg ik altijd als ik een leuke reactie zie of zo- You are right, dear, nobody can beat Noah. (A)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (...)
    Hahaha, omg, lekkerding. -Niet pervers bedoeld of zo, dat zeg ik altijd als ik een leuke reactie zie of zo- You are right, dear, nobody can beat Noah. (A)


    HELLYEAH.

    Ik ga naar beneden, dus ik pas even niets meer aan. Heel misschien vanavond nog, maar in ieder geval morgen nog.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:12 ]

    soldiery schreef:
    (...)

    HELLYEAH.

    Should they fight for it? -wbw-


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (...)
    Should they fight for it? -wbw-


    I really think they should. Still pretty sure Noah wins.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 23:35 ]

    soldiery schreef:
    (...)

    I really think they should. Still pretty sure Noah wins.

    Amarta will encourage him.
    Ik had trouwens mijn personages wat aangepast.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (...)
    Amarta will encourage him.
    Ik had trouwens mijn personages wat aangepast.


    I can make people love Noah, even if they don't like it.
    Ik zal Blake Madan Rahas in de lijst zetten ^^.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 23:41 ]

    Blake vs. Noah

    Let the games begin.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 23:41 ]

    soldiery schreef:
    Blake vs. Noah

    Let the games begin.

    Ding, ding, ding! -Amarta die rondloopt met zo'n bord-
    Al moet ik zeggen dat ik toch wat liefde aan mijn personage moet geven hoor, dus: "GO BLAKE!"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (...)
    Ding, ding, ding! -Amarta die rondloopt met zo'n bord-
    Al moet ik zeggen dat ik toch wat liefde aan mijn personage moet geven hoor, dus: "GO BLAKE!"


    We maken dit af in de RPG, dat verzeker ik je. :Y)

    kan ik een meisje bij de uiteindelijk goede wolves reserveren? Ik ga wel zaterdag al op vakantie, ik weet niet of dat een probleem is


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    kan ik een meisje bij de uiteindelijk goede wolves reserveren? Ik ga wel zaterdag al op vakantie, ik weet niet of dat een probleem is


    Dat is op zich niet zo'n probleem. Dan komt je personage gewoon later pas in de groep. Wanneer maak je je personage aan? Wel voordat je op vakantie gaat, of daarna?