• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Invullen (voor de mensen die trouw zijn aan de nieuwe koning):
    Naam:
    Bijnaam:
    leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Plaats in/rondom het paleis: (ben je een ridder, werk je in een van de winkels, woon je in het paleis of misschien in een klein hutje?)
    Verleden:
    Extra:


    Invullen (voor mensen die leven in het verborgen bos):
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Verleden: (Wat is er tussen jou en de koning gebeurt en hoe ben je hier terecht gekomen?)
    Extra:


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes: VOL
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Cybele
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes: VOL
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens: VOL
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 19:13 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    De vraag is of jij het niet erg vindt om een zusje te hebben, jij bent de topic-maakster dus ik pas me volledig aan jou aan. (:


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    De vraag is of jij het niet erg vindt om een zusje te hebben, jij bent de topic-maakster dus ik pas me volledig aan jou aan. (:


    [Ik vind het niet erg om een zusje te hebben, maar dan moet ze wel aan één voorwaarde voordoen: niet (te) lief zijn. De koning is namelijk echt gemeen, zou nooit zijn land hebben gekregene als hij de koningin niet vermoord had, en ik wil van zijn zoon ook geen lief personage maken, dus is het ook raar als ie een lief zusje heeft. Maar als je het leuk vind om zo'n gemeen personage te maken mag je natuurlijk mijn zusje zijn, gezellig!


    Keep your head up, keep your heart strong

    Naam: Bo Cruz
    Bijnaam: heer Cruz, Cruz, meneer, enz.
    Leeftijd: 19
    Karakter: Bo is een medogeloze jongen die alleen aan zichzelf en de dingen die híj leuk vind denkt. Hij lijkt een harteloze jongen die alleen maar dingen doet om zelf plezier te hebben, waaronder hele erge leedvermaak. Maar als je goed kijkt, heel diep in zijn hart kijkt, is hij een hele lieve jongen. Iets wat nog nooit iemand gezien heeft en hij ook niet van plan is te vertellen.
    Uiterlijk:


    Bo is een sterke jongen die, hoewel hij bijna niks aan zijn uiterlijk doet, toch best knap is. Iets wat hij maar al te goed weet en maar al te graag gebruik van maakt.
    Plaats in/rondom het paleis: De zoon van de koning
    Verleden: Bo is altijd heel slecht behandelt door zijn vader, maar nu zijn vader de koning is heeft hij Bo een hele hoge positie gegeven, iets wat ervoor zorgt dat Bo alles mag doen wat hij maar wil en iets waar hij maar al te graag gebruik van maakt.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Yaaay, want ik was idd van plan haar gemeen te laten zijn. Precies om de reden die jij zegt. Als je met zo'n vader opgegroeid, is dat je held en het lijkt me dat je er dan alleen maar blij mee bent dat hij de Kroon op zo'n manier pakt. Hij verdient het! Ik zal hem een beetje matchen met Bo Cruz, die té sexy is btw. :9~ Is dat een bekende jongen?

    Zijn broer en zus wel lief voor elkaar?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:22 ]


    everything, in time

    Ik was van plan of mijn jongenspersonage op een meisje uit het verboden bos verliefd te laten worden, als iemand dat wilt of andersom. Dus meisje op jongen die achter de koning staat. Zou dat eventueel mogen?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:23 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Broadfields schreef:
    Yaaay, want ik was idd van plan haar gemeen te laten zijn. Precies om de reden die jij zegt. Als je met zo'n vader opgegroeid, is dat je held en het lijkt me dat je er dan alleen maar blij mee bent dat hij de Kroon op zo'n manier pakt. Hij verdient het! Ik zal hem een beetje matchen met Bo Cruz, die té sexy is btw. :9~ Is dat een bekende jongen?

    Zijn broer en zus wel lief voor elkaar?


    [Bo is van binnen een lieve jongen, dus ik denk dat hij dit wel aan zijn zusje kan laten zien, ja. Maar ik weet niet of hij bekend is, heb hem namelijk van weheartit gehaald]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Demi1309 schreef:
    Ik was van plan of mijn jongenspersonage op een meisje uit het verboden bos verliefd te laten worden, als iemand dat wilt of andersom. Dus meisje op jongen die achter de koning staat. Zou dat eventueel mogen?


    Ja hoor, máár ik wil niet dat zulke dingen van tevoren afgesproken worden. You know that.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Naam: Lauren Bella Smith
    Bijnaam: Lau, Bells, Bella
    Leeftijd: 19
    Karakter: Lauren is een lief, zorgzaam meisje, maar als ze een doel heeft is ze van plan alles in de strijd te gooien. Ongeacht wat. Ze is strijdlustig en doelbewust. Ook is ze zelfstandig en heeft ze een slimme aanpak. Ze is koppig en eigenwijs en gaat haar eigen gangetje. Als ze een idee heeft is ze moeilijk op andere gedachtes te brengen, maar toch kan je haar ompraten. Hoewel ze erg leidend is, volgt ze ook graag je bevelen op. Als ze maar kan helpen.
    Uiterlijk:





    Lauren heeft donkerblonde haren met een beetje slag erin. Ze heeft helderblauwe ogen, net zoals haar broer. Ze is best lang, namelijk 1.78. Ze heeft niet echt veel kleding, maar wat ze heeft zijn gewoon korte broekjes en hemdjes en als het koud is een vestje en een lange broek.
    Verleden: Lauren is opgegroeid in een familie die erg veel over had voor de koning en zij wilde niet zo eindigen. Ze haatte de koning om hoe hij haar familie behandelde. Dus is ze weggelopen en zo in het verboden bos terecht gekomen, omdat ze dacht daar niet gevonden te worden door haar broer of ouders. Ze was vastbesloten tegen de koning te zijn. Omdat ze de koning respectloos vond tegenover haar ouders en niet zoal hen als bediende wilde eindigen. Ook weet ze sommige geheimen van het paleis, doordat ze daar tot haar 16de heeft gewoont.
    Extra: Lauren mist haar broer nog wel en zou hem graag willen zien, maar ze vecht nog grager tegen de koning. Ze weet niet dat haar broer ridder is. Zijzelf is ook aardig goed in vechten en overleven. Ze is goed in mesgooien en boogschieten(als dat mag) ook kan ze zichzelf goed verdedigen en overweg met zwaarden. Ze traint dan ook veel en is sluw en snel. Moeilijk te vangen voor de vijand.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik heb William Riley Smith trouwens een beetje aangepast, maar weet niet of je dat al gelezen had...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    TheseWords schreef:
    (...)

    Ja hoor, máár ik wil niet dat zulke dingen van tevoren afgesproken worden. You know that.


    Is goed :) x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Naam: William Riley Smith
    Bijnaam: Will
    leeftijd:20
    Karakter: William is trouw, doet wat hem opgedragend wordt en kent geen angst. Hij doet er alles voor om de mensen van wie hij houd te beschermen. Zijn ouders zijn heel belangrijk voor hem en soms zet hij daar zijn eigen wil voor aan de kant. Hij is sterk, kil en heeft als hij aan het werk is als ridder een emotieloze uitstraling. Diep vanbinnen is hij totaal anders. Hij is lief, kwetsbaar en zorgzaam. Dat laat hij alleen nooit tonen omdat hij dan makkelijk verslagen kan worden door de vijand.
    Uiterlijk:




    William heeft donkerblonde haren en helder blauwe ogen. Hij is vrij lang, namelijk 1.90 en heeft een gespierde bouw. Hij is sterk door de trainingen als ridder. Zijn kledingstijl is in het paleis netjes en buiten het paleis meestal zijn ridderskleding. Alleen als hij naar het dorpje of iets gaat loopt hij in een spijkerbroek en shirt.
    Plaats in/rondom het paleis: Ridder
    Verleden: William zijn ouders zijn voorstander van de koning. Ze doen alles wat de koning zegt dat ze moeten doen. Zijn ouders hebben het niet breed. hij is in ridderschap gegaan om zich te bewijzen voor de koning, alhoewel dat niet zijn keuze is, maar hij dat doet om zijn ouders te helpen. Zijn zusje daar in tegen is weggelopen naar het verboden bos (Mijn andere personage). Hij heeft haar nooit meer gesproken en wilt haar eigenlijk terug vinden, maar als ridder kan hij dat niet doen. Hij leeft dus in een tweestrijd.
    Extra: Williams moeder was erg ziek en toen ze op het punt lag om dood te gaan vroeg ze hem of hij wilde beloven altijd trouw te blijven aan de koning. Dat deed hij. Zijn moeder werd beter, maar hij moest zich aan de belofte houden en zal die dan ook niet breken. Zijn ouders wonen in het paleis als bediende voor de koning. Hij zelf woont ook in het paleis.


    Ik heb hem dus een beetje aangepast. Omschrijving uiterlijk en extra


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naam: Mia Cruz.
    Bijnaam: Die heeft ze niet echt, al laat ze zich maar al te graag 'prinses' noemen, of iets anders wat haar hoge status goed weergeeft.
    leeftijd: Achttien, of zeventien, mocht je dat liever hebben.
    Karakter: Net als haar broer Bo, denkt Mia vooral aan zichzelf. Natuurlijk heeft ze wel vrienden, maar ze ziet zichzelf nog altijd als iemand die beter is. Ze is immers knap, rijk én slim. Kortom: ze heeft alles.
    Met haar eigenwijze karakter zal ze net zo lang doordrammen tot ze haar zin krijgt en gebruikt hierbij maar al te graag haar welbekende puppy-ogen en pruillipje. Hiernaast maakt ze ook graag misbruik van haar status en vindt ze dat ze dan ook alles mag en dat iedereen maar naar haar heeft te luisteren. Doe je dat niet? Prima, dan brengt één van haar (vaders) knechten je wel een bezoekje. Grote kans dat dat dan meteen ook je laatste bezoekje is.

    Uiterlijk:


    En haar befaamde 'ik haat je' - blik:


    Mia heeft lang, bruin haar met lichte highlights. Haar huid is licht getint en haar ogen gifgroen. Met haar 1,69 torent ze niet echt boven andere uit, maar dat compenseert ze met haar grote karakter (lees: grote mond). Ze heeft een haast perfect, slank figuur en schaamt zich niet voor haar vrouwelijke vormen.
    Plaats in/rondom het paleis: Ze is de dochter van de koning en het zusje van Bo Cruz.
    Verleden: Hoewel Mia's vader vroeger niet bepaald een schatje voor haar en haar broer was, is ze nu totaal vrij en mag ze gaan en staan waar ze wil. Haar vader houdt zich niet meer met haar bezig en is te druk met het land op zijn eigen, speciale manier te regeren.
    Extra: Omdat Mia kort gezegd nogal een 'bitch' is, verwacht iedereen gelijk dat ze ook een beetje dom is, zoals het stereotype. Het tegendeel is echter waar, Mia is eigenlijk zeer intelligent en houdt enorm veel van lezen. Ze vindt het heerlijk uren in stilte en alle rust in de bibliotheek van het paleis rond te brengen.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 23:00 ]


    everything, in time

    We hebben nog twee meiden die trouw zijn aan de koning, twee jongens die trouw zijn aan de koning en drie jongens uit het verboden bos nodig.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mag ik een meisje die trouw is aan de koning?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Natuurlijk, ik ga je erbij zetten


    Keep your head up, keep your heart strong