• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Invullen (voor de mensen die trouw zijn aan de nieuwe koning):
    Naam:
    Bijnaam:
    leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Plaats in/rondom het paleis: (ben je een ridder, werk je in een van de winkels, woon je in het paleis of misschien in een klein hutje?)
    Verleden:
    Extra:


    Invullen (voor mensen die leven in het verborgen bos):
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Verleden: (Wat is er tussen jou en de koning gebeurt en hoe ben je hier terecht gekomen?)
    Extra:


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes: VOL
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Cybele
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes: VOL
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens: VOL
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 19:13 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Thank you! Maar nu moet je wel even snel je personages in gaan vullen hea]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mag ik een meisje dat trouw is aan de koning reserveren? ^^ En een jongen uit het Verboden Bos?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 15:24 ]


    help

    Ik wil wel een jongen uit het verboden bos:)


    ~

    jaimyhoi schreef:
    Invullen (voor de mensen die trouw zijn aan de nieuwe koning):
    Naam: Alison Love
    Bijnaam: Ally, Al
    leeftijd: 18 jaar
    Karakter: Alison is een pittig meisje, ze laat zich niet zomaar op haar kop zitten. Door niemand niet. Ze kan soms wel een grote mond hebben, maar is voor de rest een lief meisje. Ze kan andere helpen, maar vaak vinden mensen haar niet goed genoeg. Ze trekt zich hier niets van aan, maar eigenlijk is dat een masker. Het is nooit leuk als mensen je niet goed vinden. Dit laat ze niet aan andere merken, waarom zou ze? Dat heeft geen zin, zwakte bekennen. Als je Alison echt leert kennen weet je dat ze een persoon is dat echt over dingen nadenkt. Logisch beredeneerd. Op de details let, maar niemand kijkt verder.
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto) klik
    Alison heeft bruin half lang haar waar een lichte slag in zit, ook heeft ze een lok. Ze heeft bruin-groene ogen die eigenlijk niet opvallen. Ze is van de gemiddelde lengte en is slank. Ze heeft hier en daar moedervlekjes. Ze is blij met wie ze is.
    Plaats in/rondom het paleis: (ben je een ridder, werk je in een van de winkels, woon je in het paleis of misschien in een klein hutje?): Alison is een jonkvrouwe, maar niet een alledaagse. Ze dopt graag haar eigen boontjes, dus ze heeft ook geen slaaf/dienaar, wat haar ouders niet zo leuk vinden. Ze wil gaat ridder zijn.
    Verleden: Alison heeft het haar hele leven al goed als jonkvrouwe. Ze kan alles krijgen wat ze wil, wanneer ze wil, hoeveel ze wil. Maar dit neemt ze lang niet allemaal. Ze heeft ook geen dienaar, tot afschuw van haar ouders. Maar ze accepteren het wel.
    Extra: Wat haar ouders niet willen accepteren is dat Alison ridder wil zijn. Ze vindt het gaaf om te zien, en ook om te doen. Dit heeft ze namelijk heel stiekem een keer gedaan. Toch kunnen ze haar niet tegenhouden. Maar ze moet er wel de kans voor krijgen.


    1 personage af, nog 1 te gaan ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Op dit moment zijn de meisjes die trouw zijn aan de koning nog bezet, maar maak hem maar alvast aan. Als Sunbaked dan binnen de 24 uur na haar reservering niet reageert krijg jij de rol. Een jongen uit het Verboden bos kan nog wel, ja. Die zet ik er alvast voor je bij.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Heeft de koning/koningin een broer/zus? Want ik zou best wel een nichtje voor Mia en Bo willen maken. ^^


    help

    Stornoway schreef:
    Heeft de koning/koningin een broer/zus? Want ik zou best wel een nichtje voor Mia en Bo willen maken. ^^


    Dan wordt het wel ineens een heel familie gedoe dus dat heb ik liever niet. Wel kan je een jonnkvrouwe maken, die woont ook in het kasteel en haar ouders zijn bevriend met de koning waardoor ze al respect heeft en een eigen slaaf/dienaar.
    Trouwens, Sunbaked heeft geen RPG ervaring, dus je mag de rol van het meisje hebben. Ik ga nu je beide rollen erbij zetten.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dictionary schreef:
    Ik wil wel een jongen uit het verboden bos:)


    Ik ga je erbij zetten


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Dan wordt het wel ineens een heel familie gedoe dus dat heb ik liever niet. Wel kan je een jonnkvrouwe maken, die woont ook in het kasteel en haar ouders zijn bevriend met de koning waardoor ze al respect heeft en een eigen slaaf/dienaar.
    Trouwens, Sunbaked heeft geen RPG ervaring, dus je mag de rol van het meisje hebben. Ik ga nu je beide rollen erbij zetten.


    Thank you. :] En okay, is goed. Maar ik was eigenlijk zo'n beetje van plan om een meisje te maken dat nooit luistert en de koninklijke familie haat, maar nooit is kunnen ontsnappen uit het paleis omdat ze altijd gepakt werd. Maar dan maak ik er wel iets anders van. Ik ga weer Tamsin nemen. Met bruin haar. I like that girl. xd


    help

    Invullen (voor mensen die leven in het verborgen bos):
    Naam: Sam Jason Moon
    Bijnaam: / heeft hij niet
    Leeftijd: 19 jaar
    Karakter: Sam is een koppige jongen die ook erg impulsief is, hij denkt te weinig na voordat hij dingen doet. Dat is ook de reden dat sommige hem niet mogen, hij is onvoorzichtig. Hij maakt wel makkelijk vrienden, die hij ook goed behandelt. Hij kan bot zijn, maar dat is alleen omdat hij geen blad voor de mond neemt en zegt wat hij denkt. Hij zal je dus zijn eerlijke mening geven. Maar dat wordt niet altijd gewaardeerd.
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto) klik
    Sam is een lange ietwat gespierde jongen. Hij heeft kort bruin haar dat hij altijd goed heeft zitten. En dat door er alleen een hand doorheen te halen. Hij is een slanke jongen met blauwe ogen. En een sportieve jongen.
    Verleden: (Wat is er tussen jou en de koning gebeurt en hoe ben je hier terecht gekomen?) Toen de keuze gemaakt most worden was Sam weer eens impulsief, want eigenlijk is er niet echt iets gebeurd. Behalve Dst hij de koning gewoon een klootzak vindt.
    Extra: Not yet...

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 15:54 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damn, druk ik op plaatsen -.-


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Invullen (voor mensen die leven in het verborgen bos):
    Naam: Nathaniël McGreggor
    Bijnaam: Nathan
    Leeftijd: 19, bijna 20
    Karakter: /komt nog
    Uiterlijk:





    Verleden:
    Extra: Hij is de broer van Alex


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Invullen (voor mensen die leven in het verborgen bos):
    Naam: Nathaniël McGreggor
    Bijnaam: Nathan
    Leeftijd: 19, bijna 20
    Karakter: /komt nog
    Uiterlijk:





    Verleden:
    Extra: Hij is de broer van Alex


    Holy FUCK Elbrich :O die jongen is knaaaaaaapp! *hart gaat tekeer*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Holy FUCK Elbrich :O die jongen is knaaaaaaapp! *hart gaat tekeer*


    ^^ Ik ga waarschijnlijk ook nog een ridder maken..


    Don't be like the rest of them, darling

    Als jij alleen maar knappe jongens maakt, blijft er niemand meer over voor Bo :(


    Keep your head up, keep your heart strong