• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Invullen (voor de mensen die trouw zijn aan de nieuwe koning):
    Naam:
    Bijnaam:
    leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Plaats in/rondom het paleis: (ben je een ridder, werk je in een van de winkels, woon je in het paleis of misschien in een klein hutje?)
    Verleden:
    Extra:


    Invullen (voor mensen die leven in het verborgen bos):
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Verleden: (Wat is er tussen jou en de koning gebeurt en hoe ben je hier terecht gekomen?)
    Extra:


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes: VOL
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Cybele
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes: VOL
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens: VOL
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 19:13 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Naam:Nathan Jack Dalfson
    Bijnaam:Nat
    Leeftijd: 20 jaar
    Karakter: Nathan heeft heel veel haat in zijn lichaam vanwege dat de koning zijn ouders heeft laten vermoorden. Verder is hij een eerlijke hardwerkende jongen. Hij is erg zorgzaam tegen over zijn zusje en beschermt haar met alles wat hij heeft. Als Nathan boos is kan hij zo iets kapot slaan.
    Uiterlijk:


    Nathan heeft een best wel dik bos donker blond haar. Hij heeft helde blauwe ogen. Hij kijkt meestal boos maar dan is hij dat niet. Nathan heeft een mannelijk gespierd lichaam. Nathan heeft een licht getinte huid en is ongeveer 1.83m.
    Verleden: Nathan heeft zich gekeerd tegen de koning omdat hij zijn ouders heeft laten vermoorden. Nathan zijn moeder was nog maar net een dag bevallen van zijn zusje toen ze binnenvielen. Nathan is toen met zijn baby zusje gevlucht het bos in.
    Extra:Nathan heeft toen ze gevlucht zijn thuis weg het dierbaarste bezit van zijn moeder mee genomen om dat later aan zijn zusje te kunnen geven die haar ouders dus nooit gekend heeft.


    ~

    Dictionary schreef:
    Naam:Nathan Jack Dalfson
    Bijnaam:Nat
    Leeftijd: 20 jaar
    Karakter: Nathan heeft heel veel haat in zijn lichaam vanwege dat de koning zijn ouders heeft laten vermoorden. Verder is hij een eerlijke hardwerkende jongen. Hij is erg zorgzaam tegen over zijn zusje en beschermt haar met alles wat hij heeft. Als Nathan boos is kan hij zo iets kapot slaan.
    Uiterlijk:


    Nathan heeft een best wel dik bos donker blond haar. Hij heeft helde blauwe ogen. Hij kijkt meestal boos maar dan is hij dat niet. Nathan heeft een mannelijk gespierd lichaam. Nathan heeft een licht getinte huid en is ongeveer 1.83m.
    Verleden: Nathan heeft zich gekeerd tegen de koning omdat hij zijn ouders heeft laten vermoorden. Nathan zijn moeder was nog maar net een dag bevallen van zijn zusje toen ze binnenvielen. Nathan is toen met zijn baby zusje gevlucht het bos in.
    Extra:Nathan heeft toen ze gevlucht zijn thuis weg het dierbaarste bezit van zijn moeder mee genomen om dat later aan zijn zusje te kunnen geven die haar ouders dus nooit gekend heeft.




    Hij is KNAP!!!!


    Keep your head up, keep your heart strong

    @Stornoway,





    Klikk
    Klik

    ik heb meer als je geen van deze leuk vind ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    @Stornoway,





    Klikk
    Klik

    ik heb meer als je geen van deze leuk vind ^^


    Wat heb jij met halfnaakte mannen? En ik neem die tweede. ^^


    help

    TheseWords schreef:
    (...)


    Hij is KNAP!!!!


    I know(wbw) Daarom koos ik hemxD


    ~

    We hebben nog één jongen nodig die trouw is aan de koning en dan kunnen we beginnen :)


    Keep your head up, keep your heart strong

    Stornoway schreef:
    (...)

    Wat heb jij met halfnaakte mannen? En ik neem die tweede. ^^


    XD Die zijn sexy nou goed? XD


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    XD Die zijn sexy nou goed? XD


    Ik kan je door het computerscherm zien blozen. xd


    help

    Mag ik Jon leider van het verzet maken? ^^


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    Ik kan je door het computerscherm zien blozen. xd


    Mischien....


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Mischien....


    Mijn mensenkennis is veel te goed.


    help

    Stornoway schreef:
    Mag ik Jon leider van het verzet maken? ^^


    [Mag je wat/wie leider maken?
    Maar Faye Julia (de dochter van de koninging) is dat eigenlijk al een soort van]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [En Lauren houd ook van leiding geven, maar volgt ze ook vaak op. Anders doen we gewoon, je hebt iemand die alles aanstuurt, Faye en iemand die met vechten helpt ofzo? Mijne wilt wel met vechten helpen? Als dat goed is, want dat staat ook bij mijne. Ze luistert graag naar mensen om dingen te doen, maar is ook leidinggevend.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Mag je wat/wie leider maken?
    Maar Faye Julia (de dochter van de koninging) is dat eigenlijk al een soort van]


    Kunnen ze toch met twee doen? ^^ En Jon was een trouwe ridder aan de vorige koning en hij is 22, hij heeft veel ervaring. Misschien kunnen we zoals met Katniss doen; Faye is het gezicht, de hoop van het verzet en Jon [hij gaat eigenlijk Lance heten. xd] is zo'n beetje het brein achter de zetten al helpt Faye ook vaak mee. [Ik zie hem nu zo met een stokje bootjes verplaatsen op een oorlogskaart... XD] Snappie? ^^

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:52 ]


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    Kunnen ze toch met twee doen? ^^ En Jon was een trouwe ridder aan de vorige koning en hij is 22, hij heeft veel ervaring. Misschien kunnen we zoals met Katniss doen; Faye is het gezicht, de hoop van het verzet en Jon [hij gaat eigenlijk Lance heten. xd] is zo'n beetje het brein achter de zetten al helpt Faye ook vaak mee. [Ik zie hem nu zo met een stokje bootjes verplaatsen op een oorlogskaart... XD] Snappie? ^^


    [@Demi: vechten is meer iets voor jongens, dus dat heb ik liever niet, sorry.

    @stornoway: Niemand weet dat Julia de prinses is, dus kan ze ook niet het "gezicht" zijn. Zoals jij het nu uitlegt is het ook een beetje alsof zij heel dom is en hem nodig heeft bij alles wat ze nodig heeft. Maar Julia is echt heel erg slim en kan echt zelf wel plannen bedenken. Wel kunnen we doen dat hij haar kent als de prinses omdat hij een trouwe ridder van haar ouders was en dat hij dan de persoon is die het vechten en alles, met toestemming van Julia, regelt]


    Keep your head up, keep your heart strong