• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    topic 24

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 15:16 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Drew hey!" Ik trek zijn armen terug en begin te lachen. "Just kidding, right." lach ik en houd mijn armen om hem heen. "Ik laat je alleen los als ik ook mag gooien." grijns ik en wacht zijn antwoord af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    'Euhm jayson is nog steeds douchen, en wat wij gaan doen weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat ik wil weten wat isa en austin verbergen voor mij, ik hou er niet van als mijn eigen vrienden dingen achterhouden' ik kijk starend voor me uit.

    Isabella

    Ik sla mijn armen om zijn nek en trappel met mijn benen om wel te blijven zwemmen. Ik reageer en kus hem terug. Hopen dat mijn adem nog lang niet op is en ik hier nog lang met hem onderwater kan blijven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    'wie zegt dat ik wil dat jij mij los gaat laten dan?' vraag ik en probeer hem aan te kijken. 'en als ik jou een blikje geef om te gooien, ga je der alleen maar van drinken' zeg ik en wil nu echt gaan gooien. Ik werp een blik naar de zee en open het blikje. Langzaan breng ik hem naar mijn mobd toe, hij maakte een grapje he is kijken wat die hiervan bindy.

    Austin
    ik glimlach tegen haar lippen en voel hoe mijn adem bijna op is. Ik trek haqr mee naar boven en verbreek de kus. Ik glimlach en streel door haar haren.

    (is jayson bijna klaar met douchen:) )

    Danny

    "Foei!" ik trek het blikje uit zijn handen en gooi hem richting zee. "Oeps..." zeg ik met een onschuldig gezicht. Ik kijk weg alsof ik me schaam en kijk vanonder mijn wimpers naar Drew terwijl ik puppyeyes trek.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (nee xD, heb geen tijd :P fwmilie is der fus ben er weinig)

    (Ik zeg alvast even dat ik morgen naar de camping ga voor drie weken. Yay in een tentje :D maar okè, ik ga dus weinig online zijn die weken. ;) hoop wat vrienden te kunnen maken. hihi)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'heey niet zo schattig kijken' zeg ik en kijk hem aan. 'Nu moet ik dit wel doen' zeg ik en draai me om. Ik sla mijn armen om hem heen. Ik druk mijn lippen op de zijne.

    Isabella

    Ik glimlach en kijk hem even aan. Na enkele tellen wend ik mijn blik af. 'Ik had een liedje voor geschreven om mijn excuses aan te bieden, maar dat is nu niet meer nodig,' glimlach ik kleintjes en verlegen. Ik laat hem los en zwem naar de kant. Daar ga ik op zitten en kijk naar Austin.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik grinnik en kus hem terug. Ik sla mijn armen om zijn hals en trek hem steviger tegen me aan. Nu as merk i dat ik alleen een boxershort aanheb. Ik stop de kus. "Ehm... Drew? Waarom heb ik nog altijd alleen mijn boxershort aan? Wat is er allemaal gbeurd gister, ben ik alleen in de grot geweest of ook..." Ik kijk naar buiten en word rood. Ik kan me wel iets van een dronken Jayson herinneren, maar when was dat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Ik ga ik kom straks wel op me ds ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'ik wil hem nog wel een keer horen' zeg ik lachend en zwem naar de kant. Ik glimlach en kijk er aan. 'Dat mag wel een keer'zeg ik en kijk er aan. 'Wil je wat drinken?'

    Andrew
    ik bijt even op mijn lip 'je bent naar de boulevaar geweest en hebt daar samenmet Jaydon lopen rolenbolen' zeg ik en.kijk hemeven aan. 'maar het was al heel donker' zeg ik en kijk Danny even aan. 'Maar zullen we samen wat gaan doen, het is nu alweer iets van een uur of zo' zeg ik en.gooi ondertussen de twee andere blikjes in de zee.