• Hoi,
    Ik wil heel graag waskrijtjes gaan smelten, dus zoiets . Maar daarvoor moet ik natuurlijk eerst waskrijt hebben. Dus ik vroeg me af of iemand weet waar je voor goedkoop waskrijt kan krijgen. Ik heb al op een aantal sites gekeken en daar hebben ze alleen waskrijt met een stuk of 8 in een doosje. Ik wil graag iets meer dan 50 waskrijtjes in een doos willen hebben. Dus weet iemand misschien waar je die voor niet al te duur kan kopen? Alvast bedankt :')

    Probeer hema?
    Daar zag ik ze vanmiddag toevallig liggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Volgensmij hebben ze altijd van die dozen met waskrijtjes bij speelgoedwinkels, maar ik weet het niet zeker.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh dat heb ik een keertje gedaan. ^^
    Maar die kun je overal wel krijgen toch? Knutselwinkels/hema/bart smit/xenos/etc.

    Ik zou eens gaan kijken in de Hema, Action, ... ofzo. (:


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Kaien schreef:
    Probeer hema?
    Daar zag ik ze vanmiddag toevallig liggen.

    Zaten er veel in? Want op elke site waar ik gekeken heb vandaag zaten er maar 8 of 24 in lol

    ALAYLM schreef:
    (...)
    Zaten er veel in? Want op elke site waar ik gekeken heb vandaag zaten er maar 8 of 24 in lol


    Daar heb ik eerlijk gezegd niet naar gekeken.. Ik kwam alleen kijken voor die agenda's daar xd/

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:40 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Honey, ik weet niet of je het hebt gemerkt maar elke kleur komt 3 x in rij voor.. Dat betekent dus dat deze persoon ook geen 50 verschillende kleurtjes had maar gewoon heel vaak heeft herhaalt.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Kooks schreef:
    Honey, ik weet niet of je het hebt gemerkt maar elke kleur komt 3 x in rij voor.. Dat betekent dus dat deze persoon ook geen 50 verschillende kleurtjes had maar gewoon heel vaak heeft herhaalt.

    Ik heb meerdere filmpjes erover gezien. En die de meeste gebruiken zitten er heel veel in.

    ALAYLM schreef:
    (...)
    Ik heb meerdere filmpjes erover gezien. En die de meeste gebruiken zitten er heel veel in.

    okay


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Strider schreef:
    Maar die kun je overal wel krijgen toch? Knutselwinkels/hema/bart smit/xenos/etc.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Bij de hema heb ik ze zienliggen, die dingen heb je overal


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."