• Als de manager van een wereldberoemde band besluit ze weer naar school te sturen, zijn ze hier natuurlijk niet blij mee. Want ze zijn beroemd en het is een openbare school. Toch moeten ze weer gewoon leven als "gewone" mensen. Het school leven weer oppakken, Wat bestaat uit: Leren, relaties, ruzies en feesten. Zullen ze dit volhouden? Of kappen ze er al mee na een paar weken...


    Bandleden:
    - Chay Alexandra Romano || Wonderwatch
    - Arianna Celeste Rhodes || Stiles
    - Naomi Jenna Grenhold || 1DLovertje
    - Aiden Samuel Dream || HurtedHeart
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway || Nidiot
    - Daniël Emilio Night || WillNotLearn

    Leerlingen:
    - Tyler Jay Lopez || Wonderwatch
    - Jered Cole Black || 1DLovertje
    - Jayden Michel Deluci || xXVanityXx
    - Caleb Riley Riverson || Prisoner
    - Serena Vanity Marilyn McCathy || Suggestions
    - Saphire Thomas || BlueHope
    - Ruby Livinstone || BlueHope
    - Alison Love || jaimyhoi
    - Isabeau Aisha Stanforth || Stiles

    Rooster:

    8:30 - 9:15: Spaans
    9:15 - 10:00: Wiskunde
    10:00 - 10:45: Pauze
    10:45 - 11:30: Muziek
    11:30 - 12:15: Gym
    12:15 - 13:00: Pauze
    13:00 - 13:45: Geschiedenis
    13:45 - 14:30: Aardrijkskunde
    14:30 - 15:15: Muziek
    15:30 - 16:30: Vrije tijds vakken (Cheerleadertraining, footballtraining enz.)

    Regels:

    - Het liefst géen one liners.
    - max. 2 personages.
    - Geen perfecte personages.
    - iemand anders mag een nieuw topic aanmaken als ik offline ben.
    - OOC met haakjes!
    - Geen mensen die al stoppen na een paar dagen!
    - We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:55 ]


    El Diablo.

    Chay

    Ik gaap, en rek me uit. Ik stap uit mijn bed en kijk rond. Ik zucht. Vaarwel mooie wereldsteden, hallo California. De manager wou dat we weer naar school gingen, geweldig. Ik loop naar mijn badkamer en neem snel een douche. Daarna kleed ik me snel aan, en loop naar beneden. Ik gris mijn Converse schoudertas en neem snel een ijskoffie mee. Ik loop naar mijn auto en rij naar de school..

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:28 ]


    El Diablo.

    [Mijn topics]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Saphire
    Moeilijk sta ik op. Ik had zo geen zin in school. Ik loop slaperig de trap af en ging de badkamer in. Ik sliep op zolder. Als ik daar klaar ben loop ik naar beneden en pak een appel. Het was goed genoeg voor een ontbijt. Ik doe mijn blauwe haar in een staart en en pak mijn rugzak van de grond. Ik gooi hem over één schouder en geef me moeder een knuffel. "Tot vanmiddag." Roep ik en begin te lopen. Ik wooonde niet zo heel ver. Dus ik was er zo.

    Ruby
    Vrolijk stap ik uit bed. Ik pakte wat kleren en kleedde me aan. Een paar hakken eronder en ik kon gaan. Ik liep naar beneden om te ontbijten. Ik haal snel een borstel door mijn haren en zucht. Ik liet het vandaag maar los zitten. Ik pkate mijn schoudertas van de grond, mijn sleutel van het kastje en loop naar buiten. Ik ga in mijn auto zitten en rij naar school. Nu maar hopen dat ik vandaag wel alles bij me had


    We've lived in the shadows for far too long.

    jaimyhoi schreef:
    [Mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mijn Topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Serena Vanity Marilyn McCathy
    Ik bekijk mijn outfit en pak mijn zwarte tas.
    Ik verlaat het huis en rijd met de zwarte stationcar naar school.
    Ik parkeer de auto en kijk ongemakkelijk naar mijn schoenen . Ik stap uit en glimlach.
    Mijn ouders zijn nu vast aan het ontbijten.
    Best idioot dat ik eerder vertrek.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:41 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Arianna Celeste Rhodes
    Met een zucht rol ik mijn bed uit. Juist, om naar school te gaan. Iets wat zo lang geleden is dat ik het me niet eens kan herinneren. Het opstaan zelf is geen probleem, aangezien ik vaak genoeg eerder dan dit er uit ben gegaan. Nadat ik een douche heb genomen trek ik mijn kleren aan en loop ik naar beneden waar ik een appel uit de fruitmand pluk om vervolgens naar buiten te lopen en in mijn net nieuwe Range Rover stap. Ik start de auto en rij richting de school. Nu alleen hopen dat er geen al te gestoorde fans zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naomi "Jenna" Grenhold

    Ik loop mijn huis uit en strijk nog even mijn jurkje glad. Ja, de eerste indruk was het belangrijkste, dus ik wou er goed uitzien, ook had ik nog een paar van mijn favourite hakken aan en had een tas met daar mijn boeken in. Dan loop ik naar mijn auto , ja hij is roze, dat vond ik cool en stap dan in en rij naar school. waarom moesten we dit ook al weer doen?! Ik hoopte alleen dat er geen gestoorde fans waren en ik denk dat de anderen ook zo denken.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alison love
    Het eerste wat ik deze ochtend hoor is mijn wekker. Ik sla hem uit en sta dan wrijvend in mijn ogen op. Ik pak snel een douche en ga dan ontbijten. Dan komt mijn broer binnen. 'Goedemorgen Kevin,' zeg ik met een glimlach. 'Morgen, zusje,' begroet hij me. Dan pak ik al mijn spullen bij elkaar, ik houd van ordening maar kan ook heel wild zijn. Vandaag ben ik geordend. Mijn spullen had ik al klaar gelegd, dus die pak ik nu en doe ze in mijn feloranje rugzak. Dan pak ik de fiets en fiets naar school.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chay

    Eenmaal daar aangekomen stap ik uit mijn Lamborghini, en kijk rond. Nog niet heel veel mensen, maar ze staren me toch aan. Ik weet alleen niet of het door mijn beroemdheid komt of mijn auto, of allebei. Nou ja, whatever. Ik zet mijn auto op slot, en loop de school in. Ik hoop dat er geen gestoorde fans zijn, daar heb ik in de ochtend nou niet echt zin in. Ik zucht, ik wacht maar even op de anderen. Ik steek een sigaret op, en kijk rond..


    El Diablo.

    Isabeau Aisha Stanforth
    'ISA!' schreeuwt mijn broer Cameron naar boven. 'Schiet nou eens op!'
    'Jaja, ik kom al!' roep ik terug.
    Snel trek ik mijn kleren en schoenen aan waarna loop ik naar beneden loop.
    'Let's go,' zeg ik tegen mijn broer terwijl ik gelijk verder naar buiten loop en alvast in de auto ga zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naomi "Jenna" Grenhold

    Al snel ben ik op school en stap uit mijn auto, er zijn nog niet zoveel mensen, gelukkig, maar de mensen die er zijn zie ik wel kijken, al snel zie ik Chay staan en loop naar haar toe. 'Hey Chay!' roep ik en geef haar een knuffel en ga naast haar staan.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:53 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Serena Vanity Marilyn McCathy
    Ik loop naar binnen en zie twee meisjes staan.
    "Zijn jullie nieuw hier?" vraag ik ietwat onzeker.
    Ik doe mijn tas om mijn schouder en glimlach.
    Ik ben niet sociaal, maar één keer kan geen kwaad. Ze lijkt aardig, soms misschien bitchy. De ander wel oké.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:53 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saphire
    Zoals altijd loop ik in een rechte lijn over het plein. Ik hoop zo erg dat de bitches nergens te bekennen zijn. De moesten mij en mijn 'groepje' altijd hebben. Nog iets. Waarom was deze school zo verdeeld. Je hoorde hier best wel echt bij een groep. Ikzelf was een nerd, wat ik ook nergens op vond slaan. Ik zet mijn tas op de grond en ga vast in de buurt van mijn lokaal zitten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Chay

    'Naoms!' zeg ik, en geef haar ook een knuffel.
    Ik kijk het meisje aan, wow.
    Herkent ze ons niet?
    'Eh, ja?' zeg ik..


    El Diablo.