• Als de manager van een wereldberoemde band besluit ze weer naar school te sturen, zijn ze hier natuurlijk niet blij mee. Want ze zijn beroemd en het is een openbare school. Toch moeten ze weer gewoon leven als "gewone" mensen. Het school leven weer oppakken, Wat bestaat uit: Leren, relaties, ruzies en feesten. Zullen ze dit volhouden? Of kappen ze er al mee na een paar weken...


    Bandleden:
    - Chay Alexandra Romano || Wonderwatch
    - Arianna Celeste Rhodes || Stiles
    - Naomi Jenna Grenhold || 1DLovertje
    - Aiden Samuel Dream || HurtedHeart
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway || Nidiot
    - Daniël Emilio Night || WillNotLearn

    Leerlingen:
    - Tyler Jay Lopez || Wonderwatch
    - Jered Cole Black || 1DLovertje
    - Jayden Michel Deluci || xXVanityXx
    - Caleb Riley Riverson || Prisoner
    - Serena Vanity Marilyn McCathy || Suggestions
    - Saphire Thomas || BlueHope
    - Ruby Livinstone || BlueHope
    - Alison Love || jaimyhoi
    - Isabeau Aisha Stanforth || Stiles

    Rooster:

    8:30 - 9:15: Spaans
    9:15 - 10:00: Wiskunde
    10:00 - 10:45: Pauze
    10:45 - 11:30: Muziek
    11:30 - 12:15: Gym
    12:15 - 13:00: Pauze
    13:00 - 13:45: Geschiedenis
    13:45 - 14:30: Aardrijkskunde
    14:30 - 15:15: Muziek
    15:30 - 16:30: Vrije tijds vakken (Cheerleadertraining, footballtraining enz.)

    Regels:

    - Het liefst géen one liners.
    - max. 2 personages.
    - Geen perfecte personages.
    - iemand anders mag een nieuw topic aanmaken als ik offline ben.
    - OOC met haakjes!
    - Geen mensen die al stoppen na een paar dagen!
    - We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:55 ]


    El Diablo.

    Tyler

    Ik kijk op, en glimlach weer.
    'Neh, Spaanse les is gewoon zo saai aangezien ik alles al weet.' zeg ik. 'We praten alleen Spaans thuis' leg ik grinnikend uit..


    El Diablo.

    Serena Vanity Marilyn McCathy
    "Dat is echt gaaf. Spaanse les is inderdaad saai, de helft van de klas kan het toch al," zeg ik glimlachend.
    Gelukkig, er is niks mis, ik moet echt ophouden met stressen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    Ik glimlach nog even en kijk naar de klok, nog 5 minuten...
    'Dit duurt zo lang!' kreun ik...


    El Diablo.

    [Ik ga slapen, ik reageer morgen ergens rond acht uur of ergens in de middag.
    Ik moet nu echt gaan, want ik moet morgen mee om de nieuwe auto te halen om 9 uur 's ochtends.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ben er weer, met wie kan Naomi praten?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Goedemorgen, ik bleef onverwachts bij een vriendin slapen^^ ik reageer weer zodra ik terug ben van de orto)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Caleb Riley Riverson

    'Okee, daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Als ik heel eerlijk ben snap ik soms ook niet dat we zoveel fans hebben, maar goed, bedankt dat je eerlijk bent'. Ze loopt naar me toe, 'En bij deze ga ik je helpen voor het bal, of je het nu wil of niet. Ik ben toch al ontzettend slecht is Spaans dus die lessen zullen niet veel helpen'. Ik lach en grijns erna. 'Hmm, oke hulp kan ik wel gebruiken.' zeg ik dan en lach.
    'Ik ben nu bezig met een lied, het is een rustiger lied alleen loop ik vast met de tekst.' Ik pak het op en laat het haar zien. 'Kijk.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    Caleb Riley Riverson

    'Okee, daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Als ik heel eerlijk ben snap ik soms ook niet dat we zoveel fans hebben, maar goed, bedankt dat je eerlijk bent'. Ze loopt naar me toe, 'En bij deze ga ik je helpen voor het bal, of je het nu wil of niet. Ik ben toch al ontzettend slecht is Spaans dus die lessen zullen niet veel helpen'. Ik lach en grijns erna. 'Hmm, oke hulp kan ik wel gebruiken.' zeg ik dan en lach.
    'Ik ben nu bezig met een lied, het is een rustiger lied alleen loop ik vast met de tekst.' Ik pak het op en laat het haar zien. 'Kijk.'


    [Met wie praat Caleb, anders kan Naomi misschien ook daarnaar toe komen? Ik verveel me..... ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Arianna Celeste Rhodes
    Caleb lacht even. 'Hmm, oke hulp kan ik wel gebruiken,' grijnst hij.
    'Ik ben nu bezig met een lied, het is een rustiger lied alleen loop ik vast met de tekst.' Hij pakt een blad op en laat die aan mij zien, 'Kijk.'
    'Wat voor een soort lied moet het worden?' vraag ik. 'Een schuifelliedje of gewoon een rustig liedje?'

    [Dat is niet erg logisch aangezien ze ergens aan de andere kant van de school zijn]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 12:24 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caleb Riley Riverson

    'Ik twijfel nog.' mompel ik dan. 'In principe hou ik het op een rustig liedje.' Ik kijk haar aan. 'Ik denk dat het namelijk ook gemakkelijk een schuifel liedje kan zijn.' Ik bijt even op mijn lip.
    'Dus, daar zit ik ook mee vast.' Ik zucht. 'Weet je, de reden waarom jullie zo veel fans hebben is denk ik dat ze niet meer naar de muziek luisteren. Dat gebeurd nogal de laatste tijd. Goedkope pop gaat de laatste tijd voor liedjes met tekst en betekenissen.' zeg ik dan en kijk haar aan. 'Jullie zullen vast goede liedjes hebben, maar die overstijgen gewoon niet.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Arianna Celeste Rhodes
    'Ik twijfel nog. In principe hou ik het op een rustig liedje,' mompelt Caleb. 'Ik denk dat het namelijk ook gemakkelijk een schuifel liedje kan zijn.' Hij bijt op zijn lip. 'Dus, daar zit ik ook mee vast. Weet je, de reden waarom jullie zo veel fans hebben is denk ik dat ze niet meer naar de muziek luisteren. Dat gebeurd nogal de laatste tijd. Goedkope pop gaat de laatste tijd voor liedjes met tekst en betekenissen.' zegt hij.
    Ik trek langzaam één wenkbrauw op en kijk hem iets wat verontwaardigd aan. 'Jullie zullen vast goede liedjes hebben, maar die overstijgen gewoon niet.'
    'Best,' zeg ik bot waarna ik me omdraai, naar een van de tafeltjes loop en daarop ga zitten. 'Als wij volgens jou toch alleen maar muziek maken waar geen betekenis achter zit dan zal ik je maar ook niet helpen met dat liedje, we willen tenslotte niet dat het goedkope pop wordt of wel soms?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Kan Naomi met Arianna praten of met Caleb? En waar is zijn ze?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Zoals ik net ook al zei: Arianna en Caleb zijn aan de andere kant van de school dus dat is niet logisch+het is raar als Naomi ineens de les uitloopt]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Haha, zou wel cool zijn, zo van Adios see you later en dan weg is ze, haha. Maar ja, dat gaat moeilijk]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    'Jij bent goed in muziek, ik ben goed in school'. ik keek haar even met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Kan je hellemaal geen insturment bespelen?' Vroeg ik. Mischien was het voor mij raar, aangezien iedereen die ik kende wel met een insturment overweg kon.
    'Maar waarom moeten jullie ineens weer naar school? Het lijkt me dat jullie nu al genoeg geld hebben om nooit meer iets te doen'. Ik haaldde mijn schouders op. 'Ik denk vanwege de sociale contacte ofzo.' Het was ons nooit echt verteld maar dat leek me toch wel de meeste reden, aangezien we niemand buiten de mensen van de band en de fans zagen en we verder inderdaad niets meer van school nodig waren. Iedereen kon onderhand heel zijn leven vooruit met het geld wat we nu hadden.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''