• Als de manager van een wereldberoemde band besluit ze weer naar school te sturen, zijn ze hier natuurlijk niet blij mee. Want ze zijn beroemd en het is een openbare school. Toch moeten ze weer gewoon leven als "gewone" mensen. Het school leven weer oppakken, Wat bestaat uit: Leren, relaties, ruzies en feesten. Zullen ze dit volhouden? Of kappen ze er al mee na een paar weken...


    Bandleden:
    - Chay Alexandra Romano || Wonderwatch
    - Arianna Celeste Rhodes || Stiles
    - Naomi Jenna Grenhold || 1DLovertje
    - Aiden Samuel Dream || HurtedHeart
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway || Nidiot
    - Daniël Emilio Night || WillNotLearn

    Leerlingen:
    - Tyler Jay Lopez || Wonderwatch
    - Jered Cole Black || 1DLovertje
    - Jayden Michel Deluci || xXVanityXx
    - Caleb Riley Riverson || Prisoner
    - Serena Vanity Marilyn McCathy || Suggestions
    - Saphire Thomas || BlueHope
    - Ruby Livinstone || BlueHope
    - Alison Love || jaimyhoi
    - Isabeau Aisha Stanforth || Stiles

    Rooster:

    8:30 - 9:15: Spaans
    9:15 - 10:00: Wiskunde
    10:00 - 10:45: Pauze
    10:45 - 11:30: Muziek
    11:30 - 12:15: Gym
    12:15 - 13:00: Pauze
    13:00 - 13:45: Geschiedenis
    13:45 - 14:30: Aardrijkskunde
    14:30 - 15:15: Muziek
    15:30 - 16:30: Vrije tijds vakken (Cheerleadertraining, footballtraining enz.)

    Regels:

    - Het liefst géen one liners.
    - max. 2 personages.
    - Geen perfecte personages.
    - iemand anders mag een nieuw topic aanmaken als ik offline ben.
    - OOC met haakjes!
    - Geen mensen die al stoppen na een paar dagen!
    - We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:55 ]


    El Diablo.

    Alison Love
    'Leuk,' zeg ik glimlachend, als hij zegt dat hij mee gaat. 'En ja Saph, je hebt het ook aan Aiden vertelt.' ik kijk naar Antz. 'Er is hier een pleintje, en daar zit jullie fanclub. Geleid door populaire kinderen,' begin ik. 'als je na de pauze nog wilt leven, moet je daar niet heen gaan.' en ik glimlach weer. 'Maar die keuze is natuurlijke aan jou.' en dam wacht ik tot Saphire me aanvult.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    1DLovertje schreef:
    [MET WIE KAN NAOMI PRATEN?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Verward luister ik naar Alison die me over de fanclub verteld. 'Hebben we echt een fanclub hier?' Ik kon er niets aan doen, maar buiten optredens vergat ik altijd dat ik wereldberoemd was en dat ik fans had. ik beschouwde mezelf dan gewoon als een jongen die een helle leuke baan had, maar ik kon er nogsteeds niet bij waarom mensen een helle fanclub om ons heen zouden bouwen. ik was er nogsteeds van overtuigt dat we gewoon helle normale mensen waren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    1DLovertje schreef:
    (...)


    [Ze kan bij Saphire, Antz en Alison komen]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi

    Als Chay na een tijdje nog niet antwoord zucht ik en kijk ik de klas rond, ik zie dat er nog een plekje vrij is bij Antz en die andere twee meisjes waar ik de naam weer van vergeten was, ik pak mijn tas en ga vlug op de plek zitten en de leraar ziet het gelukkig niet. 'Hey, what's Up?' zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 14:48 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Samenvatting?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Suggestions schreef:
    [Samenvatting?]


    [Ik ben er ook pas net duss.....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [iedereen zit bij Spaans en er zijn er twee aan het spijbelen. -weet niet precies wie. Meer weet ik ook niet.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Kom ik erbij zitten zeggen ze niks meer... Nou... *huil*.....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oké, bedankt.

    Trouwens 13 augustus vertrek ik naar Duitsland, waar ik geen wifi heb, ik ben 20 augustus weer terug, de 22ste ben ik jarig dus soms ben ik afwezig en 25 augustus vier ik het.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    ik draai me om naar Naomi als die er ook bij komt zitten 'Hey, what's Up?' zegt ze dan. 'Vas Happenin' ' Grinnik er achteraan. 'En vermaak je, je al een beetje hier?' vraag ik aan haar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naomi "Jenna" Grenhold

    'Het gaat.' zeg ik dan grinnikend. 'Ik was eerst blij dat ik van school af was en nou zitten we weer hier, bedankt management, god bless you.' zeg ik het laatste dan sarcastisch. 'Maar ik moet er gewoon weer even aan wennen denk ik.' zeg ik dan en zet weer een glimlach op. 'Vas Happenin? we zijn geen One direction.' zeg ik dan lachend.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 15:11 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ik knik. ik gaf haar hellemaal gelijk en ik denk dat ik dan voor iedereen van de band spreek. Niemand die het er mee eens was dat we weer naar school moesten. 'Vas Happenin? we zijn geen One direction.' zegt ze dan lachend en ik schiet in de lach. 'Vind je me neit op Zayn lijken dan?' Vraag ik en ik zet een pruillip op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naomi "Jenna" Grenhold

    Ik lach. 'Nee.' zeg ik dan. 'Ik vind je echt niet op Zayn lijken, nee' zeg ik dan lachend. 'Je bent veel knapper.' zeg ik dan lachend en geef hem een knipoog.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alison Love
    Ik moet om Antz lachen. 'Ik denk dat je dan nóg meer gillende meisjes achter je aan krijgt,' zeg ik hoofdschuddend. Hoe kan iemand zo gek worden van een beroemd persoon. 'Antz, ik denk niet dat je kan dansen zoals Zayn.' en ik plaag hem een beetje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.