• Als de manager van een wereldberoemde band besluit ze weer naar school te sturen, zijn ze hier natuurlijk niet blij mee. Want ze zijn beroemd en het is een openbare school. Toch moeten ze weer gewoon leven als "gewone" mensen. Het school leven weer oppakken, Wat bestaat uit: Leren, relaties, ruzies en feesten. Zullen ze dit volhouden? Of kappen ze er al mee na een paar weken...


    Bandleden:
    - Chay Alexandra Romano || Wonderwatch
    - Arianna Celeste Rhodes || Stiles
    - Naomi Jenna Grenhold || 1DLovertje
    - Aiden Samuel Dream || HurtedHeart
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway || Nidiot
    - Daniël Emilio Night || WillNotLearn

    Leerlingen:
    - Tyler Jay Lopez || Wonderwatch
    - Jered Cole Black || 1DLovertje
    - Jayden Michel Deluci || xXVanityXx
    - Caleb Riley Riverson || Prisoner
    - Serena Vanity Marilyn McCathy || Suggestions
    - Saphire Thomas || BlueHope
    - Ruby Livinstone || BlueHope
    - Alison Love || jaimyhoi
    - Isabeau Aisha Stanforth || Stiles

    Rooster:

    8:30 - 9:15: Spaans
    9:15 - 10:00: Wiskunde
    10:00 - 10:45: Pauze
    10:45 - 11:30: Muziek
    11:30 - 12:15: Gym
    12:15 - 13:00: Pauze
    13:00 - 13:45: Geschiedenis
    13:45 - 14:30: Aardrijkskunde
    14:30 - 15:15: Muziek
    15:30 - 16:30: Vrije tijds vakken (Cheerleadertraining, footballtraining enz.)

    Regels:

    - Het liefst géen one liners.
    - max. 2 personages.
    - Geen perfecte personages.
    - iemand anders mag een nieuw topic aanmaken als ik offline ben.
    - OOC met haakjes!
    - Geen mensen die al stoppen na een paar dagen!
    - We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 0:55 ]


    El Diablo.

    [Ben er weer. Wat heb ik gemist. Is Aidencnog steeds bij Saphire en Allison?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Ben er weer. Wat heb ik gemist. Is Aidencnog steeds bij Saphire en Allison?]


    [Naomi is er ook bij! :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja, en Antz zit er ook bij. Alison heeft Antz ook meegevraagd naar Starbucks. En Naomi is erbij gekomen]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke watcheb ij gemist dan en hoe kan ik weer verder gaan?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 15:28 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    _[We hebben Antz ook verteld over de fanclub en de groep verdeling. En nu doet Antz Zayn na :3

    En je kan gewoon tegen Alisoj aan gaan praten ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik ga even in de stad wat drinken met een vriendin dus ik ben er weer rond een uurtje of 6 ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nidiot schreef:
    [ik ga even in de stad wat drinken met een vriendin dus ik ben er weer rond een uurtje of 6 ;3]


    OK.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Aiden Samuel Dream
    Ze hebben het nu over One Direction. Ik kende ze we zaten eens in hun programma. Of zei in ee onze ofwhat ever. Ik zie Naomi hierook zitten. 'Heey Naom' Zeg ik glimlachend. Nu zaten we hier met de helft van de band. De leraar moest even wat halen en liep de deur al uit. 3.. 2.. 1.. En daar stonden de groep meisjes al voor onze tafels.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naomi

    'Hey Aiden' schreeuw ik haast boven het gegil van de meisjes uit en ga op zijn tafeltje zitten. 'En hoe vind je het tot nu?' Vraag ik weer schreeuwend en kijk met een moeilijke blik naar de groep meisjes rond ons.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 15:41 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alison Love
    Ik zucht. Waarom ging de leraar nou weg? Fifianne gaat op de tafel van Aiden zitten. Naast mijn tafel. Ik kijk even naar Aiden. Fifi gaat verleidelijk zitten. Je ziet haar borsten goed. 'Ik snap al waarom je niet bij mij komt zitten,' zegt Fifi dan. 'Je bent gewoon gek geworden van Alison en kan niet meer helder nadenken.' en ze kijkt kwaad naar mij. Ik glimlach naar haar. 'Ach ja Fifianne, jij loopt nu al als een hondje te kwijlen, gek van hem. Dus wie is hier nou gek?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Stiles schreef:
    Isabeau Aisha Stanforth
    'Oke oke, ik was te lui,' lacht Tyler.
    'En dat noemt zich een footballer,' grinnik ik. 'Wanneer hebben jullie eigenlijk weer een wedstrijd?'


    Tyler

    'Ja toch' grinnik ik.
    'Volgens mij morgen' zeg ik, en denk even na..


    El Diablo.

    Serena Vanity Marilyn McCathy
    Ik krijg opeens een hoestaanval en krijg het warm, zelfs heet. Zonder iets te zeggen, pak ik mijn tas en loop zo snel mogelijk het lokaal uit, naar het damestoilet. Eenmaal in het damestoilet voel ik iets in mijn maag opborrelen en ren ik in één van de hok-dingen binnen en geef over.
    Als ik klaar ben met het overgeven, heb ik een zure smaak in mijn mond en spoel door.
    Ik verlaat het hok-ding en was mijn mond tot de smaak weg is. Ik open mijn tas en haal mijn zalmkleurige lippenstift eruit, ik werk mijn lippenstift bij en stop 'm weer weg.
    Ik kijk in de spiegel en zie lichtjes bleek, ach ja, ik kan school wel zo overleven, ik was mijn handen en loop weer terug naar het lokaal.
    Ik ga weer zitten op mijn plek en vraag me af waarom ik eigenlijk had overgegeven.
    Ik heb geen alcohol gedronken, heb geen reisziekte, heb geen zuurstofgebrek, ik hoestte niet zo hevig, ik heb niet de hik gehad, geen zware pijn, geen voedselvergiftiging, geen stralingsziekte, geen voedsel dat klem zat in de slokdarm, niet opzettelijk uitgelokt, ik ben niet zwanger en ook geen bepaalde geuren, taferelen, smaken of gedachtenassociaties.
    Dan kan alleen nog maar stress. Ben ik dan werkelijk zo gestrest?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Aiden Samuel Dream
    Fifi gaat voor me zitten en showt haar borsten. Ik was een jongen en had een soort van ook mijn behoeftes, maar ik mocht haar niet punt. 'Fifianne ga weg. Allison is aardig net als Saphire alleen jij bent zo blind omceat niet te zien.' Zeg ik boos tegen haar. Ik recht mijn rug en kijk haar arrogant aan. Haar mocht ik dus echt niet. 'Kunnen jullie asjeblieft weggaan.' Vraag ikcaan de meidengroep. Mijn gebeden worden gehoord en de leraar komtvterug waardoor iedereen terug rent


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Isabeau Aisha Stanforth
    'Morgen al?' vraag ik lichtelijk verbaasd.
    Geweldig. Ruby is zo geobsedeerd door die band dat ze vergeten is te vertellen dat er morgen een wedstrijd is.
    'Tegen wie moeten jullie?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered