• Ik heb geen idee waar dit hoort, dus gooide ik het maar hier. Mocht het verkeerd zitten mag een mod altijd het topic verplaatsen.

    Ik ben iemand die vlug iets wil veranderen, zo ook mijn profiel. Mijn profiel heb ik een tijdje geleden aangepast maar ik ben er niet zo tevreden over, omdat het eigenlijk nergens opslaat.
    Hebben jullie een ideetje waarnaar ik mijn profiel kan veranderen, wat ik er in kan zetten etc? Alvast bedankt allemaal!


    Some people are art and do art at the same time

    Naar mijn mening moet een profiel iets over jezelf vertellen. Dus ik kan niet weten wat jij op je profiel wilt zetten, aangezien dat iets persoonlijks is.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Iets waar je fan van bent, een (foto) van een quote die je erg mooi vind. Een kleine bio over jezelf, filmpjes van je favoriete muziek. Links naar je stories/polls/gedichten/quizzen/ofwatjeookwilt. Is dit wat? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind jouw profiel wel mooi hoor Emma, een combinatie tussen de twee meest voorkomde profielen: fangirl/tumblr profiel dit vertelt veel over iemands interesses en het serieuzere profiel met meestal 1 plaatje/gif en een gedicht/tekst eronder. Persoonlijk vind ik die van Licet en Frodo daar hele mooie voorbeelden van.

    Maar een profiel moet iets vertellen over jou en je moet het zelf mooi vinden.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Jep, misschien als je dat leuk lijkt ook kleurtjes eraan toe voegen,, zoals je nu al gedaan hebt.. En trouwens ik vind je PROFIEL goed lekker STRAK makkelijk te OVERZIEN... gwn perfect.. :D:D maar neem er wel de tijd voor als je wilt veranderen aan je profiel.. want wil nog afschrijd van je mooi pro nemen.. best aan gehecht..

    XxX


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Leviosae schreef:
    Ik vind jouw profiel wel mooi hoor Emma, een combinatie tussen de twee meest voorkomde profielen: fangirl/tumblr profiel dit vertelt veel over iemands interesses en het serieuzere profiel met meestal 1 plaatje/gif en een gedicht/tekst eronder. Persoonlijk vind ik die van Licet en Frodo daar hele mooie voorbeelden van.

    Maar een profiel moet iets vertellen over jou en je moet het zelf mooi vinden.


    Wauw! Dankje :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mijn profiel staat altijd vol met aan de ene kant dingen die te maken hebben met mijn username en dan nog een paar persoonlijke dingen, zoals mijn favoriete band lijst. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Licet schreef:
    (...)

    Wauw! Dankje :Y)


    Alsje, het was echt gemeend (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Leviosae schreef:
    (...)

    Alsje, het was echt gemeend (:


    Ik ben niet helemaal tevrede over het plaatje, ik ga nog even het internet afspeuren


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Thankyou all (:
    Ik ga iig beginnen met 'n bio over mezelf.


    Some people are art and do art at the same time

    Mijn profiel is veranderd, ik twijfel of ik er nog iets bij kan zetten, maar ik vind het nu wel genoeg dus dat wordt 'm niet. Wat vinden jullie ervan? 8D


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    Mijn profiel is veranderd, ik twijfel of ik er nog iets bij kan zetten, maar ik vind het nu wel genoeg dus dat wordt 'm niet. Wat vinden jullie ervan? 8D


    Ik hou niet zo van een lap tekst maar ik vind de kleuren prachtig!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'