• There is a battle of two wolves inside us all.
    One is evil. It is anger, jealousy, greed, resentment, lies, inferiority and ego.
    The other is good. It is joy, peace, love, hope, humility, kindness, empathy and truth.

    The wolf that wins? The one you feed.


    15 januari 2008.
    Op het nieuws is the horen dat er twaalf tieners zijn vermist. Ze raakten allemaal vermist op dezelfde dag. Ook zijn ze allemaal voor het laatst gezien in en rondom de bossen. Er zijn verder geen bekende verbanden tussen de tieners. De politie is een zoektocht gestart naar de tieners, maar er is geen goede hoop. De bossen zijn zo groot, dat het is als zoeken naar een speld in een hooiberg.

    De twaalf vermiste kinderen zijn, in tegenstelling tot de verwachtingen van de politie, niet dood. Ook zijn ze niet per ongeluk verdwaald. Het was hun eigen harde keuze. Toch was het ook niet hun bedoeling dood te gaan. Ze wisten dat ze het zouden overleven. En er zijn wél overeenkomsten tussen de tieners: ze hadden alle elf dezelfde reden om te verdwalen.

    Elke tiener heeft hetzelfde geheim: ze kunnen veranderen in wolven. Dit kunnen ze doen wanneer ze willen. Helaas konden ze met deze speciale gave niet leven thuis. Ze wouden niet dat het ontdekt zou worden, door wie dan ook. Daarom hebben ze, toevallig op dezelfde dag, allemaal besloten naar de bossen te trekken. Daar kunnen ze zichzelf zijn: half mens, half wolf. Meestal lopen ze rond als mens, maar als het even moet veranderen ze in een wolf. Uiteindelijk vinden de elf elkaar. Ze komen erachter dat ze allemaal hetzelfde geheim hebben, en ze besluiten een groep te vormen: 'The wolves'. Helaas hebben een paar van hen geen leuke plannen voor de groep. Er groeien twee verschillende groepen uit, die elkaar beginnen te haten voor hun verschillende manieren van doen en laten.

    Bij wie hoor jij? Ben jij geboren om te vechten voor jezelf? Of ben je geboren om te vechten voor anderen?

    ROLLEN:

    De (uiteindelijke) goede wolves:
    Deze wolves willen elkaar helpen met het trainen van hun vaardigheden. Ze steunen en helpen elkaar. Ze werken samen om de slechte wolves tegen te houden in hun moorden en sadisme.
    Vol.
    - bonita105 - Bonita Eliana Jones / Eliana
    - Vasilios - Izaya Gantiose / Zamir
    - Frey - Blake Madan Rahas / Raja
    - Soldiery - Edlin Sarah Conwell / Ekantha
    - Stiles - Daria Grace Saner / Zuha - 12 tot 25 op vakantie
    - HurtedHeart - Kate Lis Skye Woods / Salena the moon

    De (uiteindelijke) slechte wolves:
    Een groep die wel samen is, maar alleen voor zijn/haar eigen belangen vecht. Het enige wat ze willen is de andere 'goede wolves' vernederen en het liefst ook uitmoorden.
    Vol.
    - soldiery - Noah Jonas Walden / Nirbhay ~ 13 - 18 augustus weg ~
    - AkatsukiXxX - Scintilla jonker / Chaaya
    - Cottoncloud - Danai (De-nai) Lockwood / Manmayi
    - Frey - Amarta Tamasi / Hemanti
    - YinYang - Andrew Collins / Ehimay
    - Aotearoa - Luke Nicola Chase / Qays ~ Volgende week weinig online ~

    RULES:

    • Vermoord elkaar niet, alleen als je toestemming hebt van de ander. Verwonden mag gewoon, maar verwond elkaar niet zo erg dat diegene niet meer kan bewegen of dood gaat (tenzij je toestemming hebt).
    • 16+ is toegestaan
    • OOC met [], {}, ||, ><, --, etc.
    • Ruzie alleen IC, begin je OOC wordt je eruit gezet.
    • Schelden mag IC, OOC alleen als je het niet over iemand anders hebt.
    • Geen one-liners, behalve als je bijna niet anders kan
    • Kan je voor een lange periode niet posten? Meldt het even bij mij via een pb of een gb, of via het rollentopic
    • Naamwijzigingen melden bij het rollentopic
    • Naam van je personage er graag boven, zodat het duidelijk is over wie het gaat. Als je personage in de gedaante van een wolf is, zet je de wolvennaam + de naam van je personage erboven. Als je personage als mens is, zet je alleen de mensen naam erboven.
    • Als de twee groepen uiteindelijk zijn gevormd moeten ze ook een naam hebben, overleg dat met je hele groep. Kom je er niet uit? Dan geef ik de groep een naam.
    • Het boeit me niet of je veel of weinig ervaring hebt, als je maar luistert naar de tips en hints die je worden gegeven. Blijf je maar dezelfde fout herhalen, krijg je een waarschuwing. Deze regel is er omdat het gewoon echt belangrijk is dat het niet onduidelijk is hoe het gegaan is etc.

    In totaal geef ik je maximaal vijf waarschuwingen, heb je er vijf? Word je er uitgezet. Hier controleer ik streng op. Oké, ik ben officieel niet goed in streng zijn. (Alleen ik, soldiery, kan waarschuwingen geven, dus als ik het een keer niet zie heb je geluk.) Deze regel omdat ik gewoon wil dat iedereen de regels goed in zijn/haar hoofd heeft zitten.


    Where the RPG starts:

    De tieners zijn elkaar nog niet tegengekomen, of zijn nog helemaal niet eens in het bos. Langzamerhand worden er kleine groepjes gevormd tussen de tieners, die daarna de hele groep gaan vormen. Pas als de hele groep samen is, vertellen ze hun 'geheim'.


    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 15:18 ]

    Noah Jonas Walden / Nirbhay
    'Oké.' Ik zoek nog naar een manier om het gesprek af te kappen. Praten is stom. Het enige wat je doet is dingen verpesten, zoals ik gedaan heb bij mijn ouders waardoor ik naar het tehuis moest. 'Ik heb geen zin om te praten, dus als je wil praten met iemand zoek dan een boswachter op of iets dergelijks.' Zeg ik, waarna ik stil blijf en strak voor me uit staar.

    Salena - Kate
    'Ik heb geen zin om te praten, dus als je wil praten met iemand zoek dan een boswachter op of iets dergelijks.' Zegt hij dan. Ik zucht en rol onzichtbaar met mijn ogen. 'Grumphy.' Mompel ik, maar door onze oren denk ik wel dat hij het wel heeft gehoord. Ik zucht en loop toch door. En wat nu. Volgens mij wist hij de weg niet eens.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Noah / Nirbhay
    'Grumphy.' Mompelt ze. Nu moet ze echt oppassen. Ik vermoord haar met plezier op dit moment. Maar ik doe het niet. En ik ga er ook niet op in. Dan krijgen we weer een discussie, en ik hou niet van praten want ik ben er ook niet goed in. Praat-gevechten verlies ik altijd, helaas.

    [Ik ga slapen, morgen verder x]

    Salena - Kate
    Hij ging er niet op in gelukkig, maar hij leek wel geïrriteerd. Net goed. Nu verveelde ik me weer. Ik rende vrolijk met hem mee en keek over alles heen nu. De tak onder me al die diertjes onder me. De spinnen die over de takken kropen. Het spinnenweb met spin waar Noah nu doorheen liep. Tja ik zag hem wel maar ik mocht niets zeggen tegen hem. Ik hou mijn lach in en kijk van zijn ogen naar de spin die bovenop zijn hoofd zat. Tja ik mocht niets zeggen. Hij zal het op een gegeven moment zelf wel achter.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Daria Grace Saner

    'Mooi, dat is dan insgelijks,' grinnikte Blake. Hij loopt naar me toe en kijkt op me neer. en keek op haar neer. 'Je komt zelf wel omhoog hé?'
    Ik werp hem een dodelijke blik toe waarna ik zonder te vragen mezelf zijn arm vast pak en me daaraan omhoog trek waarbij ik mijn nagels in zijn huid druk. 'Bedankt voor je hulp,' zeg ik oop een sarcastische toon. Ik kijk hem nog even strak aan en richt dan mijn aandacht op mijn spijkbroek en veeg het zand er af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah Jonas Walden
    We rennen door, tot ik iets op mijn kop voel. Ik pauzeer even en probeer het er met mijn poot af te halen. Als ik voel wat het is begin ik eerst in paniek rond te springen. Maar daarna hou ik me in. Het is niet goed dat ze mijn zwakte weet. Helemaal niet goed. Ik buig mijn hoofd zo dat de spin er vanaf moet vallen. Gelukkig gebeurd dat. Ik gun Kate geen blik, en begin weer te rennen. Misschien moet ik over mijn angsten heen komen, en dit was een goed begin.

    Salena - Kate Skye Woods
    Hij wilt bijna rond springen, maar hij stopt zichzelf en schud hem eraf. Hij gunt me geen blik en begint weer te rennen. 'Tja. Van jou mocht ik niet praten.' Zeg ik triomfantelijk. Niet perse tegen hem, maar toch. Ik grinnik toch even en ren een stukje vooruit. Ik zag alles. Ontweek bijna alle spinnenwebben ik ving er een paar op van de bijna 100. Het was hier spookachtig, maar ik schidde ze er gemakkelijk af. Maar helaas kon je soms niets anders dan er doorheen lopen omdat je ze niet kon ontwijken.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 13:05 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Salena - Kate Skye Woods
    Hij wilt bijna rond springen, maar hij stopt zichzelf en schud hem eraf. Hij gunt me geen blik en begint weer te rennen. 'Tja. Van jou mocht ik niet praten.' Zeg ik triomfantelijk. Niet perse tegen hem, maar toch. Ik grinnik toch even en ren een stukje vooruit. Ik zag alles. Ontweek alle spinnenwebben terwijl Noah er een paar opving. Soms met spin in zijn vacht, maar ik zou pas praten zoals hij gezegt had als hij dat wou.


    [Ik bedoel het niet kut of zo, maar in sommige reacties maak je Noah een beetje een watje. Zoals dit, dat jij alles ziet en Noah helemaal geen één ziet. Zo word mijn personage slecht, en jouw personage bijna perfect. Ik ben de enige die er voor kan zorgen dat Noah door die spinnenwebben rent of niet.]

    Oke sorry zal het veranderen :S was niet jijn bedoeling..]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Oke sorry zal het veranderen :S was niet jijn bedoeling..]


    [Nee snap ik, maar ik maak het alleen maar even duidelijk voordat Noah veranderd in een kleuter, lol.]

    | we moeten dit topic vóór morgen vol hebben, want ik ga morgen weg en kan dan dus niet een nieuwe openen. Als we hem vandaag nog vol hebben kan ik ook vandaag nog een nieuw topic aanmaken. |

    [Oke. Dan maken we hem vol :P, maar hoe zit het dan met Kate en noah wat moet kate dan doen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Salena - Kate Skye Woods
    Hij wilt bijna rond springen, maar hij stopt zichzelf en schud hem eraf. Hij gunt me geen blik en begint weer te rennen. 'Tja. Van jou mocht ik niet praten.' Zeg ik triomfantelijk. Niet perse tegen hem, maar toch. Ik grinnik toch even en ren een stukje vooruit. Ik zag alles. Ontweek bijna alle spinnenwebben ik ving er een paar op van de bijna 100. Het was hier spookachtig, maar ik schidde ze er gemakkelijk af. Maar helaas kon je soms niets anders dan er doorheen lopen omdat je ze niet kon ontwijken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    bonita105 schreef:
    Bonita eliana jones-eliana
    rustig loop ik wat rond als wolf. ik heb alleen niet door dat ik afdwaal van de plek waar ik was tot ik tegen een boom aan knal met mijn snuit. een steek schiet er doorheen en een zachte jank komt uit mijn bek. de zwarte vlekken blijf ik zien waardoor ik mezelf maar terug verander. 'damn it mijn neus' zeg ik terwijl het bloed er uit stroomt. snel ga ik zitten en leg mijn vingers op mijn neusbrug en knijp licht


    -Wilt iemand bonita tegen komen :P-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    HurtedHeart schreef:
    [Oke. Dan maken we hem vol :P, maar hoe zit het dan met Kate en noah wat moet kate dan doen?]


    | Ze kunnen nog iemand tegenkomen? Bonita bijvoorbeeld. |