• Ik was een boek vergeten mee te nemen, ik was te laat bij economie en had een tussenuur en moest toen van 3 tot 4 nog naar les. :c
    Maar verder, was het een leuke dag en ik zit bij mijn crush tijdens de geschiedenislessen. :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik had een hele rustige dag. Moest van 9 tot 5 naar school voor een projectdag. We moesten een postcard ontwerpen voor een ontwerper, en 3 ontwerpen zouden dan in productie worden genomen. Leuk hoor, zo'n grafische opleiding.
    Maar ik mag - tenzij we echt theorie les hebben - gewoon de les uitlopen en wat gaan eten in de kantine. Erg lekker (:
    Morgen eerste echte schooldag als tweedejaars.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 19:25 ]


    To infinity and beyond •

    Ik had vorige week mijn eerste schooldag :')
    Eerste les economie, die man is awesome. Voor de rest alleen maar rotdocenten gehad vandaag :')


    Omnia mutantur, nihil interit.

    Waarom zet je een hel in de titel als je zegt dat het verder wel leuk was? xD

    En gezellig, dan kan je dus lekker naar je crush gluren tijdens geschiedenis, hihi! (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Waarom zet je een hel in de titel als je zegt dat het verder wel leuk was? xD

    En gezellig, dan kan je dus lekker naar je crush gluren tijdens geschiedenis, hihi! (A)

    Hmm, omdat het wel vervelend was met die tussenuren, want een uur wachten is nou niet superleuk ofzo. En twee tussenuren al helemaal niet. Ja, heb ik ook al gedaan! <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Dat klinkt niet echt als een hel :').
    Mijn dag was prima. Ik heb een prima klas en volgens mij komt het allemaal helemaal goed op mijn nieuwe school. Het was gewoon nog wat awkward. Het voelde nog helemaal niet als een klas. Er waren alleen maar wat groepjes van 2 of 3, en wat loners. het was nog enigszins een bij elkaar geschraapt zootje. Maar dat gaat wel goed komen naarmate we meer tijd met elkaar doorbrengen. Wat ik overigens wel raar vond dat ik samen met 2 anderen de enige NT/NG-er was. De rest had allemaal een M-profiel. Vrij onpraktisch..


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Bij mij ging 't wel. Mijn vriend die me heel erg goed steunt heeft me grotendeels de dag door gesleept.


    26 - 02 - '16

    Ik had op 21 augustus mijn eerste schooldag, en hoefde er maar voor een half uurtje te zijn. (':


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ora schreef:
    Ik had een hele rustige dag. Moest van 9 tot 5 naar school voor een projectdag. We moesten een postcard ontwerpen voor een ontwerper, en 3 ontwerpen zouden dan in productie worden genomen. Leuk hoor, zo'n grafische opleiding.
    Maar ik mag - tenzij we echt theorie les hebben - gewoon de les uitlopen en wat gaan eten in de kantine. Erg lekker (:
    Morgen eerste echte schooldag als tweedejaars.

    Chil, ik wil ook gewoon de les uit lopen en naar de kantine gaan.
    Bij ons zei de leraar geschiedenis: Vanaf dit jaar mogen jullie niet meer vragen of jullie naar de wc mogen. Als 4VWO hoeft dat niet meer. Wij dachten: Neee, dan kunnen we niet naar de wc. Vraagt ineens een jongen: 'Mogen we wel gewoon de klas uitlopen en naar de wc gaan?' 'Ja, natuurlijk!' Die man is best chil en dat terwijl geschiedenis mijn 'most hated lesson' is. :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Feline schreef:
    Bij mij ging 't wel. Mijn vriend die me heel erg goed steunt heeft me grotendeels de dag door gesleept.

    ahw <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Mijn eerste schooldag was drie weken terug

    En daarop ben ik een keer te laat gekomen. Werd ik er bijna uitgestuurd, moest ik bijna vier uur na blijven en ik kreeg bijna een bekeuring.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zit niet bij mijn crush, nooooit, haha._O_

    Oke, sorry, maar het klinkt idd niet zo spetterend, al vermoed ik dat je crush veel goed moet maken (:


    effort never betrays you

    Artistique schreef:
    (...)
    Chil, ik wil ook gewoon de les uit lopen en naar de kantine gaan.
    Bij ons zei de leraar geschiedenis: Vanaf dit jaar mogen jullie niet meer vragen of jullie naar de wc mogen. Als 4VWO hoeft dat niet meer. Wij dachten: Neee, dan kunnen we niet naar de wc. Vraagt ineens een jongen: 'Mogen we wel gewoon de klas uitlopen en naar de wc gaan?' 'Ja, natuurlijk!' Die man is best chil en dat terwijl geschiedenis mijn 'most hated lesson' is. :3


    Hahaha! Nou ja, ik heb 9 van de 10 keer praktijk lessen - doe grafisch vormgeving - en dan mag je gewoon de les uit lopen hihi. De docenten zijn heel makkelijk wat dat betreft! Dus iedereen gaat om de 10 minuten naar buiten om te roken.
    Het is natuurlijk wel je eigen risico of je de taak af krijgt of niet :')


    To infinity and beyond •

    Mijn eerste dag was saai en verwarrend :/


    i put the fun in funeral

    Ik had vandaag m'n eerste echte college, we moesten 52 bladzijden lezen & nog wat artikelen uit een boek die ik niet heb. Nou, dat was dus ontzettend moeilijk waardoor ik al in paniek raakte. Toen het college zelf. Nou echt, ik werd er gewoon bang van. Ik kon het wel volgen en vond het ook wel interessant, maar ik wist gewoon niet wat ik moest met de informatie. Ik heb wel wat opgeschreven, maar ik snap gewoon niet wat er dan essentieel is ofzo. Echt man, rot gedoe :(


    Life is hard and then we die

    Mijn 4e schooldag dan al wel.
    Maar ik weet nu dat de rest van het jaar hel wordt, met 3 keer tot half 5 zuuuuucht


    I've never told a lie, and that makes me a liar.