• There is a battle of two wolves inside us all.
    One is evil. It is anger, jealousy, greed, resentment, lies, inferiority and ego.
    The other is good. It is joy, peace, love, hope, humility, kindness, empathy and truth.

    The wolf that wins? The one you feed.


    15 januari 2008.
    Op het nieuws is the horen dat er twaalf tieners zijn vermist. Ze raakten allemaal vermist op dezelfde dag. Ook zijn ze allemaal voor het laatst gezien in en rondom de bossen. Er zijn verder geen bekende verbanden tussen de tieners. De politie is een zoektocht gestart naar de tieners, maar er is geen goede hoop. De bossen zijn zo groot, dat het is als zoeken naar een speld in een hooiberg.

    De twaalf vermiste kinderen zijn, in tegenstelling tot de verwachtingen van de politie, niet dood. Ook zijn ze niet per ongeluk verdwaald. Het was hun eigen harde keuze. Toch was het ook niet hun bedoeling dood te gaan. Ze wisten dat ze het zouden overleven. En er zijn wél overeenkomsten tussen de tieners: ze hadden alle elf dezelfde reden om te verdwalen.

    Elke tiener heeft hetzelfde geheim: ze kunnen veranderen in wolven. Dit kunnen ze doen wanneer ze willen. Helaas konden ze met deze speciale gave niet leven thuis. Ze wouden niet dat het ontdekt zou worden, door wie dan ook. Daarom hebben ze, toevallig op dezelfde dag, allemaal besloten naar de bossen te trekken. Daar kunnen ze zichzelf zijn: half mens, half wolf. Meestal lopen ze rond als mens, maar als het even moet veranderen ze in een wolf. Uiteindelijk vinden de elf elkaar. Ze komen erachter dat ze allemaal hetzelfde geheim hebben, en ze besluiten een groep te vormen: 'The wolves'. Helaas hebben een paar van hen geen leuke plannen voor de groep. Er groeien twee verschillende groepen uit, die elkaar beginnen te haten voor hun verschillende manieren van doen en laten.

    Bij wie hoor jij? Ben jij geboren om te vechten voor jezelf? Of ben je geboren om te vechten voor anderen?

    ROLLEN:

    De (uiteindelijke) goede wolves:
    Deze wolves willen elkaar helpen met het trainen van hun vaardigheden. Ze steunen en helpen elkaar. Ze werken samen om de slechte wolves tegen te houden in hun moorden en sadisme.
    Vol.
    - bonita105 - Bonita Eliana Jones / Eliana
    - Vasilios - Izaya Gantiose / Zamir
    - Frey - Blake Madan Rahas / Raja
    - Soldiery - Edlin Sarah Conwell / Ekantha
    - Stiles - Daria Grace Saner / Zuha - 12 tot 25 op vakantie
    - HurtedHeart - Kate Lis Skye Woods / Salena the moon

    De (uiteindelijke) slechte wolves:
    Een groep die wel samen is, maar alleen voor zijn/haar eigen belangen vecht. Het enige wat ze willen is de andere 'goede wolves' vernederen en het liefst ook uitmoorden.
    Vol.
    - soldiery - Noah Jonas Walden / Nirbhay ~ 13 - 18 augustus weg ~
    - AkatsukiXxX - Scintilla jonker / Chaaya
    - Cottoncloud - Danai (De-nai) Lockwood / Manmayi
    - Frey - Amarta Tamasi / Hemanti
    - YinYang - Andrew Collins / Ehimay
    - Aotearoa - Luke Nicola Chase / Qays ~ Volgende week weinig online ~

    RULES:

    • Vermoord elkaar niet, alleen als je toestemming hebt van de ander. Verwonden mag gewoon, maar verwond elkaar niet zo erg dat diegene niet meer kan bewegen of dood gaat (tenzij je toestemming hebt).
    • 16+ is toegestaan
    • OOC met [], {}, ||, ><, --, etc.
    • Ruzie alleen IC, begin je OOC wordt je eruit gezet.
    • Schelden mag IC, OOC alleen als je het niet over iemand anders hebt.
    • Geen one-liners, behalve als je bijna niet anders kan
    • Kan je voor een lange periode niet posten? Meldt het even bij mij via een pb of een gb, of via het rollentopic
    • Naamwijzigingen melden bij het rollentopic
    • Naam van je personage er graag boven, zodat het duidelijk is over wie het gaat. Als je personage in de gedaante van een wolf is, zet je de wolvennaam + de naam van je personage erboven. Als je personage als mens is, zet je alleen de mensen naam erboven.
    • Als de twee groepen uiteindelijk zijn gevormd moeten ze ook een naam hebben, overleg dat met je hele groep. Kom je er niet uit? Dan geef ik de groep een naam.
    • Het boeit me niet of je veel of weinig ervaring hebt, als je maar luistert naar de tips en hints die je worden gegeven. Blijf je maar dezelfde fout herhalen, krijg je een waarschuwing. Deze regel is er omdat het gewoon echt belangrijk is dat het niet onduidelijk is hoe het gegaan is etc.

    In totaal geef ik je maximaal vijf waarschuwingen, heb je er vijf? Word je er uitgezet. Hier controleer ik streng op. Oké, ik ben officieel niet goed in streng zijn. (Alleen ik, soldiery, kan waarschuwingen geven, dus als ik het een keer niet zie heb je geluk.) Deze regel omdat ik gewoon wil dat iedereen de regels goed in zijn/haar hoofd heeft zitten.


    Where the RPG starts:

    De tieners zijn elkaar nog niet tegengekomen, of zijn nog helemaal niet eens in het bos. Langzamerhand worden er kleine groepjes gevormd tussen de tieners, die daarna de hele groep gaan vormen. Pas als de hele groep samen is, vertellen ze hun 'geheim'.


    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 15:18 ]

    Vasilios schreef:
    Izaya Gantiose / Zamir
    Waar gaan we naartoe?' vraagt Chaaya aan Ehimay, 'Op zoek naar soortgenoten.' zegt hij.
    Hoe kan iemand zo goed het bos kennen.
    ' En waar zijn die dan?' vraag ik lichtelijk geiriteerd.


    Andrew Collins / Ehimay

    Met woeste ogen keek ik naar Zamir. Hij was me aan het uitlokken, dat kon niet anders. Nou dan zou hij het krijgen ook. Met mij spotten? No way. Ik ontblootte mijn tanden, maakte me groot en met wilde ogen draaide ik me om.


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Izaya Gantiose / Zamir
    ' En waar zijn die dan?' vraag ik lichtelijk geiriteerd. direct kijkt Ehimay met woeste ogen naar mij en ontblootte zijn tanden.
    Ik grinnik even hard genoeg zodat de 2 anderen het zullen horen "nou, nou het was maar een vraagje hoor" zeg ik op een spottelijke toon terwijl ik langs zijn richting hem loop en dan links afsla me groter maak dan hem en hem zachtjes opzij beuk, hierna zeg ik "Deze kant op" met een dominantere stem dan ik gewoonlijk heb. even kijk ik de vrouwlijke in de ogen benieuwd wat zij zal doen terwijl ik langszaam die kant op loop.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    die wolf Zamir grinnikt even en zegt hierna met een spottelijke toon "nou, nou het was maar een vraagje hoor" tegen Ehimay die zijn tanden al ontbloot heeft, hij beukt hem eventjes lichtelijk opzij en zegt dan leidingnemend "Deze kant op" hiena kijkt hij mij eventjes aan en loopt weer door, snel stap ik achter hem aan waarom? ik ben meer een volger. waarheen vraag ik geschokt door de situatie.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 19:24 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    Andrew Collins / Ehimay

    Ik begon te trillen van woede. Wat dacht hij wel niet? Bijna stond ik op het punt om hem meteen aan te vliegen, maar ik sloot even mijn ogen. Rustig, Andrew. Tel gewoon tot 10. Niet zijn kop van zijn romp afscheuren. Probeerde ik mezelf nog gerust te stellen. Één. Twee. Drie. Vier. Opeens hoorde ik een geluid. Ik deed mijn ogen open. Het Chaaya volgde hem. Dat was de laatste druppel. Ik begon nog heviger te trillen en er verscheen een rood waas voor mijn ogen. Mezelf niet meer onder controle hebbend sprong ik op Zamir af.

    [Note: Hij heeft last van woedeaanvallen zoals bij de rollen staat, daarom reageert hij zo heftig op zoiets kleins :') ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 19:29 ]


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Kate Skye Woods
    'Jij ook?' Zegt hij. Ik grijns. 'Ja. Ik weet wat je bedoelt. En ja. Ik ben ook een wolf. Ik wist al dat je er een was. Ik zag je voetsporen veranderen in pootsporen.' Zeg ik grinnikend. 'Nu we het trouwens allebij van elkaar weten. Kunnen we terug veranderen. Ondanks het vuur en de grot heb ik het koud zonder vacht.' Zeg ik met een glimlach.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Izaya Gantiose / Zamir
    ik kijk achterom en zie Ehimay helemaal trillen ik grinnik even en loop verder maar ik vertrouw het opeens niet meer en gelijk heb ik in een seconde bijt Ehimay naar mij die probeer ik handig te ontwijken maar ik spring zijwaards tegen een rots aan 'shit' denk ik ik heb mezelf zonet in een hoekje gelokt snel maak ik me groot en ontbloot mijn tanden en begin dreigend te grommen hopend dat hij niet ziet dat ik geen kant op kan.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Frey schreef:
    (Kan iemand Amarta nog gebruiken? I'm bored.)


    [Manmayi ligt in de bosjes omdat ze iemand hoort aankomen. Eliana is er ook bij, maar ik weet niet precies waar zij staat. Ze zijn in wolvenvorm btw :3]


    yeehh

    (Eh, wie zijn er ook alweer allemaal bij Andrew? En zijn ze in wolvenvorm, want dan zal ik Amarta even moeten veranderen of zo?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    -eliana ligt in de bosjes tegenover manmayi-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Frey schreef:
    (Eh, wie zijn er ook alweer allemaal bij Andrew? En zijn ze in wolvenvorm, want dan zal ik Amarta even moeten veranderen of zo?)

    {Chaaya en Zamir en ja in wolvenvorm }
    {Scintilla en izaya mensennaam}

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 20:03 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    Andrew Collins / Ehimay

    Mijn hersens waren een groot rood waas. Zamir ontweek mijn messcherpe tanden en sprong tegen een rots aan. In een hoekje. Hij kon geen kant meer op. Hij gromde om me af te schrikken. Dacht hij nou echt dat dat ging lukken? Ik had vaker dit soort dingen gehad.
    Woest zette ik mijn tanden in zijn voorpoot. Het bloedde, maar ik hoorde het niet breken.


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Scintilla jonker / Chaaya
    versteld sta ik te kijken wat er gebeur "beweeg, beweeeg, BEWEEG" schreeuw ik in mijn gedachte tegen mezelf maar het lukt niet ik sta gewoon bevroren vast toe te kijken.


    You can't not look cool with a crossbow.

    (Oké, jullie mogen zelf weten welke van de twee wolven - Zamir of Andrew - Amarta net omgerold heeft.)

    Hemanti - Amarta Tamasi Kerrigan.
    Eikel, dacht ik nog terwijl ik door liep en mijn armen gefrustreerd over elkaar deed. Als het een jongen was dan, maar dat was vast wel het geval, gasten denken namelijk altijd dat ze heel wat zijn. Dat zag je maar aan die wolf zijn houding net, maar mooi niet dat ik die ogen zou vergeten. Ik zou hem zo weer herkennen.
    Ik grinnikte, maar toen ik zag hoe wolven elkaar opeens aanvielen, rolde ik mijn ogen. Net wat ik mij nu weer moet gebeuren, bád timing, Amarta. Eigenlijk had ik helemaal geen zin in dit gedoe, maar het leek wel alsof het twee tegen één was en halsoverkop moest ik me er natuurlijk weer in mengen. Ik veranderde mezelf weer in de wolf en rende hard op één af, waar ik bovenop rolde zodat we een paar meter verder lagen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Izaya Gantiose / Zamir
    Ik voel opeen een pijnlijke steek in mijn voorpoot nu staat Ehimay niet meer voor mij maar heeft hij mijn poot te pakken ik zie dat het bloed, ik werd zo kwaad als ik nooit was geweest "hij is er geweest!" komt er voorbij in mijn gedachte als ik met volle kracht in zijn staart bijt om zijn aandacht te trekken en hem dan de volle laag te geven.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    {negeer deze post dit komt ervan als ik niet goed de acties van anderen doorlees xD}

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 20:35 ]


    You can't not look cool with a crossbow.