• There is a battle of two wolves inside us all.
    One is evil. It is anger, jealousy, greed, resentment, lies, inferiority and ego.
    The other is good. It is joy, peace, love, hope, humility, kindness, empathy and truth.

    The wolf that wins? The one you feed.


    15 januari 2008.
    Op het nieuws is the horen dat er twaalf tieners zijn vermist. Ze raakten allemaal vermist op dezelfde dag. Ook zijn ze allemaal voor het laatst gezien in en rondom de bossen. Er zijn verder geen bekende verbanden tussen de tieners. De politie is een zoektocht gestart naar de tieners, maar er is geen goede hoop. De bossen zijn zo groot, dat het is als zoeken naar een speld in een hooiberg.

    De twaalf vermiste kinderen zijn, in tegenstelling tot de verwachtingen van de politie, niet dood. Ook zijn ze niet per ongeluk verdwaald. Het was hun eigen harde keuze. Toch was het ook niet hun bedoeling dood te gaan. Ze wisten dat ze het zouden overleven. En er zijn wél overeenkomsten tussen de tieners: ze hadden alle elf dezelfde reden om te verdwalen.

    Elke tiener heeft hetzelfde geheim: ze kunnen veranderen in wolven. Dit kunnen ze doen wanneer ze willen. Helaas konden ze met deze speciale gave niet leven thuis. Ze wouden niet dat het ontdekt zou worden, door wie dan ook. Daarom hebben ze, toevallig op dezelfde dag, allemaal besloten naar de bossen te trekken. Daar kunnen ze zichzelf zijn: half mens, half wolf. Meestal lopen ze rond als mens, maar als het even moet veranderen ze in een wolf. Uiteindelijk vinden de elf elkaar. Ze komen erachter dat ze allemaal hetzelfde geheim hebben, en ze besluiten een groep te vormen: 'The wolves'. Helaas hebben een paar van hen geen leuke plannen voor de groep. Er groeien twee verschillende groepen uit, die elkaar beginnen te haten voor hun verschillende manieren van doen en laten.

    Bij wie hoor jij? Ben jij geboren om te vechten voor jezelf? Of ben je geboren om te vechten voor anderen?

    ROLLEN:

    De (uiteindelijke) goede wolves:
    Deze wolves willen elkaar helpen met het trainen van hun vaardigheden. Ze steunen en helpen elkaar. Ze werken samen om de slechte wolves tegen te houden in hun moorden en sadisme.
    Vol.
    - bonita105 - Bonita Eliana Jones / Eliana
    - Vasilios - Izaya Gantiose / Zamir
    - Frey - Blake Madan Rahas / Raja
    - Soldiery - Edlin Sarah Conwell / Ekantha
    - Stiles - Daria Grace Saner / Zuha - 12 tot 25 op vakantie
    - HurtedHeart - Kate Lis Skye Woods / Salena the moon

    De (uiteindelijke) slechte wolves:
    Een groep die wel samen is, maar alleen voor zijn/haar eigen belangen vecht. Het enige wat ze willen is de andere 'goede wolves' vernederen en het liefst ook uitmoorden.
    Vol.
    - soldiery - Noah Jonas Walden / Nirbhay ~ 13 - 18 augustus weg ~
    - AkatsukiXxX - Scintilla jonker / Chaaya
    - Cottoncloud - Danai (De-nai) Lockwood / Manmayi
    - Frey - Amarta Tamasi / Hemanti
    - YinYang - Andrew Collins / Ehimay
    - Aotearoa - Luke Nicola Chase / Qays ~ Volgende week weinig online ~

    RULES:

    • Vermoord elkaar niet, alleen als je toestemming hebt van de ander. Verwonden mag gewoon, maar verwond elkaar niet zo erg dat diegene niet meer kan bewegen of dood gaat (tenzij je toestemming hebt).
    • 16+ is toegestaan
    • OOC met [], {}, ||, ><, --, etc.
    • Ruzie alleen IC, begin je OOC wordt je eruit gezet.
    • Schelden mag IC, OOC alleen als je het niet over iemand anders hebt.
    • Geen one-liners, behalve als je bijna niet anders kan
    • Kan je voor een lange periode niet posten? Meldt het even bij mij via een pb of een gb, of via het rollentopic
    • Naamwijzigingen melden bij het rollentopic
    • Naam van je personage er graag boven, zodat het duidelijk is over wie het gaat. Als je personage in de gedaante van een wolf is, zet je de wolvennaam + de naam van je personage erboven. Als je personage als mens is, zet je alleen de mensen naam erboven.
    • Als de twee groepen uiteindelijk zijn gevormd moeten ze ook een naam hebben, overleg dat met je hele groep. Kom je er niet uit? Dan geef ik de groep een naam.
    • Het boeit me niet of je veel of weinig ervaring hebt, als je maar luistert naar de tips en hints die je worden gegeven. Blijf je maar dezelfde fout herhalen, krijg je een waarschuwing. Deze regel is er omdat het gewoon echt belangrijk is dat het niet onduidelijk is hoe het gegaan is etc.

    In totaal geef ik je maximaal vijf waarschuwingen, heb je er vijf? Word je er uitgezet. Hier controleer ik streng op. Oké, ik ben officieel niet goed in streng zijn. (Alleen ik, soldiery, kan waarschuwingen geven, dus als ik het een keer niet zie heb je geluk.) Deze regel omdat ik gewoon wil dat iedereen de regels goed in zijn/haar hoofd heeft zitten.


    Where the RPG starts:

    De tieners zijn elkaar nog niet tegengekomen, of zijn nog helemaal niet eens in het bos. Langzamerhand worden er kleine groepjes gevormd tussen de tieners, die daarna de hele groep gaan vormen. Pas als de hele groep samen is, vertellen ze hun 'geheim'.


    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 15:18 ]

    Bonita eliana jones/Eliana
    Als ik bij de grens van het bos kom kijk ik nog een keer achterom. Als ik niemand zie verander ik in in de wolf die ervoor zorgde dat ik weg moest. Rustig gooi ik mijn kop in me nek en huil naar de maan en begin dan te rennen zonder een doel te hebben waar naar toe. als ik nu mens had geweest was ik allang aan het huilen omdat ik nu mijn moeder en mijn zusje achter moest laten.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Izaya Gantiose
    ik zag dat ik over iets scherps ben gevallen waardoor mij been bloed.
    "Ai" is het enige wat ik kon zeggen, daarna bedacht ik dat ik wat verband heb meegenomen voor het geval dat dit zou gebeuren.
    Ik grabbelde in mijn tas en toen voelde ik iets wat ik niet kende toen ik het eruit haalde zag ik dat het een ketting was, ik dee het om zonder na te denken
    van wie die was.
    Ik liep verder denkend bij dit kettinkje helemaal vergeten dat mijn knie aan het bloeden was


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Noah Jonas Walden / Nirbhay
    De wolf die ik nu ben, heeft altijd al binnen in mij gezeten. Hij geeft me een gevoel van kracht en macht. Alsof ik nu boven alles en iedereen sta. Ik ben een uitzondering. Van alle mensen op deze hele aarde, ben ik misschien wel de enige die dit kan.
    Ik draaf wat door het bos, op weg naar het onbekende. Weg van dat rot tehuis. Weg van alle drama. Hier kan ik mezelf zijn. Mijn ogen schieten over het terrein. Een eind verderop zie ik wat rotsen. Misschien is daar een plek om te rusten. Langzaam ga ik dichterbij, wie weet wat zich daar verborgen houd.

    Edlin Sarah Conwell
    Gelukkig is het bos niet ver van hier. Een kilometer of drie, gok ik. Nu maar hopen dat ik niet weer verander. Het zou verschrikkelijk zijn als er nu nog iemand zou zijn die het zou zien. Dan was het allemaal voor niets. Ik steek mijn handen in mijn zakken, en voel tot mijn opluchting dat er nog een pakje kauwgom in zit. 'Dat houd me wel even bezig, denk ik.' Mompel ik zachtjes in mezelf. Na een tijdje lopen zie ik de rand van het bos al. Ook kom ik steeds minder huizen tegen, waardoor ik wat minder druk voel. Mijn tempo versneld, en al snel ben ik aan de rand van het bos. Nog één stap, en ik ben op de plek waar ik de komende tijd, misschien wel jaren, door ga brengen.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 15:07 ]

    Danai Lockwood ~ Manmayi
    Ik had al een heel stuk in het bos gelopen toen ik had beseft dat ik me als wolf veel sneller zou voortbewegen. Nu rende ik met vier poten over de boomstronken met de wind in mijn oren. Misschien zou ik dit vreselijk moeten vinden. Misschien zou ik huilend moeten instorten omdat ik een wolf was en ik mijn familie moest verlaten, maar ik voelde me uniek. Ik had een grens overschreden. De grens van werkelijkheid en ik vond het heerlijk. Ik had verdriet om mijn familie en vrienden, maar zeg nou zelf: dit was geweldig!


    yeehh

    Scintilla jonker
    Ik rende zonder dat ik wist waarheen gewoon op mijn gevoel af, ik herrinerde me nu de momenten toen ik met mijn vader ging camperen. Ik kreeg tranen in mijn ogen terwijl ik nauwlijks wakker kon blijven doordat ik gisteren niet ben gaan slapen, ik stopte om de tranen weg te vegen maar voordat ik dat dee leek alles zo onbekend ik was wel eens vaker naar het bos gegaan maar nooit zo ver.
    Ik ging tegen een boom aan zitten en heb mijn ogen laten rustten.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Izaya Gantiose
    Ik liep totdat ik er zat van werd het leek uren en ik was nog niet zo ver
    ongeveer 5 minuten van de bos opening, opeens bedacht ik me dat er een snellere manier was om me voort te bewegen.
    Ik stopte even om om me heen te kijken ik zag niemand daardoor sprintte ik terwijl ik in een wolf veranderde, Alles ruikt zo anders merkte ik op
    ik vond het meestal wel leuk als wolf het was zo apart maar ik weet niet wat de mensen zouden doen als ze erachter kwamen.
    Ik had echt gelijk ik bewoog veel sneller en behendiger.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    [Watcheb ik gemist en waar kan ik inspringen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    bonita eliana jones/eliana
    Als ik bij een grot uitkom begin ik rustiger te lopen. met mijn wolven neus ruik ik of er niet iets in zit. als ik denk dat ik veilig ben verander ik terug en trek de kleren aan die ik om het bandje bij mijn enkel had gedaan. 'Hallo, is daar iemand' roep ik de grot in terwijl ik naar binnen loop.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    {HurtedHeart je hebt niet echt veel gemist mensen zijn nu naar het bos of in het bos xD
    ik moet nu gaan dus kan nietmeer reageren }

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 15:43 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    bonita105 schreef:
    bonita eliana jones/eliana
    Als ik bij een grot uitkom begin ik rustiger te lopen. met mijn wolven neus ruik ik of er niet iets in zit. als ik denk dat ik veilig ben verander ik terug en trek de kleren aan die ik om het bandje bij mijn enkel had gedaan. 'Hallo, is daar iemand' roep ik de grot in terwijl ik naar binnen loop.


    | Is ze in dezelfde grot als waar Noah nu heen is? x |

    HurtedHeart schreef:
    [Watcheb ik gemist en waar kan ik inspringen?]


    | Iedereen loopt nu nog alleen door de bossen, dus je kan gewoon beginnen met lopen door het bos, of het vertrekken naar het bos. |

    soldiery schreef:
    (...)

    | Is ze in dezelfde grot als waar Noah nu heen is? x |


    -whahah denk het wel weet niet hoeveel grotten er zijn xD-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    bonita105 schreef:
    (...)

    -whahah denk het wel weet niet hoeveel grotten er zijn xD-


    | Ik weet niet of je mijn post hebt gezien (daar ging Noah naar een grot)? Maar was het je bedoeling hem tegen te komen? Dan kan ik Noah jou tegen laten komen, namelijk. c: Laat het maar een andere grot zijn, want ik moet gaan, hihi. |

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 16:53 ]

    soldiery schreef:
    (...)

    | Ik weet niet of je mijn post hebt gezien (daar ging Noah naar een grot)? Maar was het je bedoeling hem tegen te komen? Dan kan ik Noah jou tegen laten komen, namelijk. c: |


    -whaha die had ik niet gezien en doe maar :D dan kan ik weer verder -


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    soldiery schreef:
    (...)

    | Ik weet niet of je mijn post hebt gezien (daar ging Noah naar een grot)? Maar was het je bedoeling hem tegen te komen? Dan kan ik Noah jou tegen laten komen, namelijk. c: Laat het maar een andere grot zijn, want ik moet gaan, hihi. |