• There is a battle of two wolves inside us all.
    One is evil. It is anger, jealousy, greed, resentment, lies, inferiority and ego.
    The other is good. It is joy, peace, love, hope, humility, kindness, empathy and truth.

    The wolf that wins? The one you feed.


    15 januari 2008.
    Op het nieuws is the horen dat er twaalf tieners zijn vermist. Ze raakten allemaal vermist op dezelfde dag. Ook zijn ze allemaal voor het laatst gezien in en rondom de bossen. Er zijn verder geen bekende verbanden tussen de tieners. De politie is een zoektocht gestart naar de tieners, maar er is geen goede hoop. De bossen zijn zo groot, dat het is als zoeken naar een speld in een hooiberg.

    De twaalf vermiste kinderen zijn, in tegenstelling tot de verwachtingen van de politie, niet dood. Ook zijn ze niet per ongeluk verdwaald. Het was hun eigen harde keuze. Toch was het ook niet hun bedoeling dood te gaan. Ze wisten dat ze het zouden overleven. En er zijn wél overeenkomsten tussen de tieners: ze hadden alle elf dezelfde reden om te verdwalen.

    Elke tiener heeft hetzelfde geheim: ze kunnen veranderen in wolven. Dit kunnen ze doen wanneer ze willen. Helaas konden ze met deze speciale gave niet leven thuis. Ze wouden niet dat het ontdekt zou worden, door wie dan ook. Daarom hebben ze, toevallig op dezelfde dag, allemaal besloten naar de bossen te trekken. Daar kunnen ze zichzelf zijn: half mens, half wolf. Meestal lopen ze rond als mens, maar als het even moet veranderen ze in een wolf. Uiteindelijk vinden de elf elkaar. Ze komen erachter dat ze allemaal hetzelfde geheim hebben, en ze besluiten een groep te vormen: 'The wolves'. Helaas hebben een paar van hen geen leuke plannen voor de groep. Er groeien twee verschillende groepen uit, die elkaar beginnen te haten voor hun verschillende manieren van doen en laten.

    Bij wie hoor jij? Ben jij geboren om te vechten voor jezelf? Of ben je geboren om te vechten voor anderen?

    ROLLEN:

    De (uiteindelijke) goede wolves:
    Deze wolves willen elkaar helpen met het trainen van hun vaardigheden. Ze steunen en helpen elkaar. Ze werken samen om de slechte wolves tegen te houden in hun moorden en sadisme.
    Vol.
    - bonita105 - Bonita Eliana Jones / Eliana
    - Vasilios - Izaya Gantiose / Zamir
    - Frey - Blake Madan Rahas / Raja
    - Soldiery - Edlin Sarah Conwell / Ekantha
    - Stiles - Daria Grace Saner / Zuha - 12 tot 25 op vakantie
    - HurtedHeart - Kate Lis Skye Woods / Salena the moon

    De (uiteindelijke) slechte wolves:
    Een groep die wel samen is, maar alleen voor zijn/haar eigen belangen vecht. Het enige wat ze willen is de andere 'goede wolves' vernederen en het liefst ook uitmoorden.
    Vol.
    - soldiery - Noah Jonas Walden / Nirbhay ~ 13 - 18 augustus weg ~
    - AkatsukiXxX - Scintilla jonker / Chaaya
    - Cottoncloud - Danai (De-nai) Lockwood / Manmayi
    - Frey - Amarta Tamasi / Hemanti
    - YinYang - Andrew Collins / Ehimay
    - Aotearoa - Luke Nicola Chase / Qays ~ Volgende week weinig online ~

    RULES:

    • Vermoord elkaar niet, alleen als je toestemming hebt van de ander. Verwonden mag gewoon, maar verwond elkaar niet zo erg dat diegene niet meer kan bewegen of dood gaat (tenzij je toestemming hebt).
    • 16+ is toegestaan
    • OOC met [], {}, ||, ><, --, etc.
    • Ruzie alleen IC, begin je OOC wordt je eruit gezet.
    • Schelden mag IC, OOC alleen als je het niet over iemand anders hebt.
    • Geen one-liners, behalve als je bijna niet anders kan
    • Kan je voor een lange periode niet posten? Meldt het even bij mij via een pb of een gb, of via het rollentopic
    • Naamwijzigingen melden bij het rollentopic
    • Naam van je personage er graag boven, zodat het duidelijk is over wie het gaat. Als je personage in de gedaante van een wolf is, zet je de wolvennaam + de naam van je personage erboven. Als je personage als mens is, zet je alleen de mensen naam erboven.
    • Als de twee groepen uiteindelijk zijn gevormd moeten ze ook een naam hebben, overleg dat met je hele groep. Kom je er niet uit? Dan geef ik de groep een naam.
    • Het boeit me niet of je veel of weinig ervaring hebt, als je maar luistert naar de tips en hints die je worden gegeven. Blijf je maar dezelfde fout herhalen, krijg je een waarschuwing. Deze regel is er omdat het gewoon echt belangrijk is dat het niet onduidelijk is hoe het gegaan is etc.

    In totaal geef ik je maximaal vijf waarschuwingen, heb je er vijf? Word je er uitgezet. Hier controleer ik streng op. Oké, ik ben officieel niet goed in streng zijn. (Alleen ik, soldiery, kan waarschuwingen geven, dus als ik het een keer niet zie heb je geluk.) Deze regel omdat ik gewoon wil dat iedereen de regels goed in zijn/haar hoofd heeft zitten.


    Where the RPG starts:

    De tieners zijn elkaar nog niet tegengekomen, of zijn nog helemaal niet eens in het bos. Langzamerhand worden er kleine groepjes gevormd tussen de tieners, die daarna de hele groep gaan vormen. Pas als de hele groep samen is, vertellen ze hun 'geheim'.


    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 15:18 ]

    {even hond uitlaten}


    You can't not look cool with a crossbow.

    Bonita Eliana Jones
    'kom maar binnen en ik ben ook weggelopen om een bepaalde reden die ik pas heb ontdekt. ik ben weggegaan voor de veiligheid van mijn familie en ja ik heb drinken' zeg ik lachend en pak een fles uit mijn tas. vroeger had ik geleerd te survivallen en daarom had ik altijd een fles jodium bij me als ik water ging zuiveren


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew Collins / Ehimay

    Ik vertrouwde het voor geen meter. Het geluid was van een tak, dat betekende dat iets of iemand het had gebroken. Met ontblootte tanden en nekharen overeind liep ik er opaf. Als het een onschuldige wandelaar was geweest zou hij nu bang wegrennen. Iets anders zou alsnog afgeschrikt zijn door mijn tanden. Tot mijn verbazing zag ik een andere wolf. Het dier zag er angstig uit, maar vluchtte niet. Ik wachtte af wat het zou doen.


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Daria Grace Saner
    'Ik haat dit verdomde bos,' mompel ik terwijl ik me een weg baan door de struiken. Ik slaak een geïrriteerde zucht als ik iets op mijn schouder voel kriebelen en wrijf er over heen met mijn mouw. Het gekriebel op mijn schouder houdt op maar nu kriebelt mijn hand. Ik werp een blik op mijn hand en zie dat er een spin op zit. Anderen zouden de spin waarschijnlijk klein vinden maar naar mening is die groot. 'Oh mijn god,' mompel ik en ik wapper wat met mijn hand in de hoop dat de spin er afvliegt. Terwijl ik dat doe loop ik onbewust naar achteren en merk ik een omgevallen boomstam niet op. Voor ik het weet struikel ik er over, rol ik een stukje naar beneden en beland ik op een één of ander bospaadje. Als ik op kijk zie ik een jongen staan. 'Oh eh, hee,' begroet ik hem waarna ik met een iets wat pijnlijk gezicht snel overeind krabbel en even over mijn billen wrijf. 'Dat wordt een blauwe plek,' mompel ik. De spin is tenminste weg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danai Lockwood
    Haar verhaal deed me een beetje aan die van mij denken. Ik ging behoedzaam tegen de grotwand zitten en zei dat ik niets hoefde. Misschien was het omdat ik haar nog niet vertrouwde, maar ik had ook niet echt dorst. Bovendien was ik geen groot van van wildplassen. Hetgeen dat ik als een van de meeste dingen miste was een normaal toilet.
    'Ik ben Danai.' Mompel ik zachtjes.


    yeehh

    Scintilla jonker / Chaaya
    Langzaam loop ik naar de andere wolf toe terwijl ik niet dreigend probeer over te komen, terwijl ik dichterbij kom snuffel ik wat en kijk ik hoe de andere wolf op mijn aanwezigheid reageert.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Blake Madan Rahas.
    Het bospad wat ik volgde, werd ik echter na een tijdje wel zat en net toen ik me erover heen had gezet toch een wolf te worden, hoorde ik iets en fronste mijn wenkbrauwen. Helaas zouden er geen meisjes uit de lucht vallen, want dan had ik zeker wat te doen… snel schudde ik mijn hoofd om de gedachte eruit te krijgen. Dit was dan ook precies de reden waarom ik ook zo vaak ruzie had met Zoey, ik dacht en keek te veel naar andere meiden, terwijl zij diegene was die mijn aandacht de gehele tijd moet hebben.
    “Oh eh, hee,” hoorde ik opeens en duwde mijn gedachten naar achter terwijl ik naar beneden keek, waar ik opeens een meisje zag liggen. Mijn blik keek rond me heen en vervolgens weer naar de vloer. What the- waren mijn gebeden verhoord? Dankbaar en schaapachtig keek ik naar de lucht alsof die er wat aan konden doen en toen weer terug naar het meisje die al overeind gekrabbeld was.
    Haar donkere haar zat echter door de war en ze mompelde iets over een blauwe plek, waardoor ik gelijk perverse dingen dacht, maar ja, wanneer dacht ik dat niet? Ik moest echt stoppen, dit was sick. Ik zuchtte diep en hopeloos en keek het meisje zo beschaafd mogelijk aan, echter ontsnapte er een scheef grijnsje op mijn lippen. “Met wie heb jij lopen rollebollen?” Grijnsde ik en wees naar haar donkere haar die in de war zat. “Ik wist niet dat ik uitgenodigd was, en wat was dat over blauwe plekken?”

    Hemanti - Amarta Tamasi Kerrigan.
    Wanneer ik in het bos was gekomen, rekte ik me uit alsof ik net een winterslaap had gehouden en liep zigzag door het dichte bos. Ik wist niet eens waar ik heen ging, maar het maakte me helemaal niets uit, aangezien ik dit bos eigen moest maken. Ik moest er leren overleven en de dingen leren kennen, hoe de planten heten en of ze giftig zijn of niet. Dit zou nu mijn eenzame leven worden, waardoor ik ergens hoop dat er nog meer waren, maar dat zal vast wel niet.
    Zuchtend verander ik mijzelf in een wolf en rende een bepaalde weg uit, niet zeker wetende naar waar ik zou gaan. Ik was een zwarte wolf, steenkoolzwart, ravenzwart, hoe je het maar wilt noemen. Toen ik opeens iets merkte wat niet in orde was, bleef ik staan. Mijn ogen zochten door het bos en opeens zag ik op niet meer dan een meter van me vandaan een zandgekleurde wolf. Ik liep er zelfverzekerd naartoe, maar bleef toch op een gepaste afstand staan, wachtend totdat deze wat zou doen.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 22:20 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [hoe communiceren de wolven? kunnen ze dat in wolvenvorm of moeten ze zich in mensenvorm veranderen daarvoor?]


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    YinYang schreef:
    [hoe communiceren de wolven? kunnen ze dat in wolvenvorm of moeten ze zich in mensenvorm veranderen daarvoor?]

    {vroeg ik me ookal af, volgensmij gewoon praten
    want TS zei wolven kunnen elkaar wel verstaan maar geen mensen en mensen geen wolven}


    You can't not look cool with a crossbow.

    Bonita Eliana Jones
    'Aangenaam Danai' zeg ik met een glimlach en pak een blaadje die ik had mee genomen en spoel hem schoon. hmm zou ze soms ook een wolf zijn net als mij? rustig doe ik het blaadje op een bepaalde manier tegen mijn lippen en begin een melodie er op te fluiten


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    AkatsukiXxX schreef:
    (...)
    {vroeg ik me ookal af, volgensmij gewoon praten
    want TS zei wolven kunnen elkaar wel verstaan maar geen mensen en mensen geen wolven}


    [oke (: ]

    Andrew Collins / Ehimay

    Het dier snuffelde aan me. Instinctief wist ik dat het een vrouwtje was. Het had niks kwaads in de zin. 'Wie ben je?' Vroeg ik. Geen idee waarom, ze kon me waarschijnlijk toch niet verstaan.


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    {moet ik mijn wolven naam of mensen naam gebruiken??
    als ik wolf ben?}

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 22:09 ]


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Vasilios schreef:
    {moet ik mijn wolven naam of mensen naam gebruiken??
    als ik wolf ben?}


    [Als je mens bent mensennaam en als je wolf bent wolvennaam toch?]


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    (Jullie moeten de regels in de beginpost lezen.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Danai Lockwood
    Een golf van minachting trekt door mijn lichaam als ze begint te fluiten op een blaadje. De laatste tijd werd ik al misselijk van het minste of geringste grijntje aan talent. Ik trok mijn knieën op en bedacht me wat ik nu ging doen. Waar moest ik heen? Mijn eigen grot zoeken? Gewoon een wolvenleven lijden? En hoe kwam ik hier eigenlijk weg? We waren allebei weggelopen, zou het raar zijn als ik nu gewoon opstond en zei:
    "Nou, bedankt voor je gastvrijheid, maar als je het niet erg vind dan ga ik nu als wolf een maaltijd bij elkaar jagen. Ik zie je nog wel!" Nee, dat kon niet. Waarom had ik niet eerder een plan uitgestippeld?


    yeehh