• Hoihoi, doe je mee?

    Ik heb (eindelijk ;)) toestemming om te beginnen met mijn Weerwolven van Wakkerdam-wedstrijd.

    Inschrijvingen gesloten

    Voorwaarden om mee te doen:
    - best eerst de regels lezen (staan in de story)
    - in dit topic even laten weten dat je graag meedoet
    - een pb naar mij sturen met welke dagen per week je ongeveer online bent. De rollenverdeling gaat grotendeels per loting, maar hier hou ik ook rekening mee (daarom dus, pb, niet in het topic, zodat anderen niets kunnen afleiden)

    DEELNEMERSLIJST (25)
    JFien
    Europe
    Kermit
    Buttzville
    Moonly
    Alcyone
    xKimberley24
    Damnn
    Patholoog
    Louriox
    AkatsukiXxX
    Dayxdreamer
    Eef95
    roaar
    nachtkat
    ilseh95
    Histoire
    RatzLove
    Alaric
    Mortician
    Gubleraholic
    Cresseyde
    30seconds
    Vasilisa
    Vollmer
    _______________


    Voor wie niet helemaal weet hoe het spel werkt, een poging tot uitleg:
    Het komt erop neer dat iedereen een soort "identiteit" krijgt (kijk maar naar de rollen in de story). Er zijn er meer, maar je bent eigenlijk of weerwolf (= gewoon de weerwolven-identiteit) of burger (= al de rest). Het spel heeft afwisselend nacht en dag. De weerwolven weten van elkaar wie ze zijn, maar niemand anders kent de identiteiten van de anderen. (dus weerwolven weten ook niet wie bv de heks is.) Tijdens de nacht, waar het spel mee begint, kiezen de weerwolven samen een slachtoffer uit om te doden. Tijdens de dag moet iedereen van het 'dorp' stemmen op wie zij denken dat een weerwolf is (dus ook weerwolven stemmen mee, omdat niemand weet wie de wolven zijn). De persoon met de meeste stemmen gaat dan ook dood. Wie dood is doet niet meer mee. Uiteindelijk winnen of de weerwolven, als zij als laatste overblijven, of de burgers, als alle weerwolven dood zijn.

    Hoe spelen we het via pc?
    Ik zal jullie je rol geven (grotendeels door loting, maar ik hou wel rekening met een paar zaken). Dan doen we verder alles in de story. Ik zet een kort of lang verhaaltje neer (afhankelijk van tijd of inspiratie) en laat zo weten of het nacht of dag is. Dan wordt alles besproken via pb (voor wat anderen niet mogen weten), eventueel dit topic en de reacties in de story. De resultaten zet ik dan in het hoofdstuk. Ik zeg ook altijd wie wat moet doen en tegen wanneer.



    EDIT: het spel is afgelopen, de burgers hebben gewonnen

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 23:08 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Zoals de echte versie, idd, discussiëren in reacties en topic. Argumenten die genoemd worden voor of tegen iemand zet ik dan bij in het hoofdstuk, om een overzicht te krijgen.


    Oké, zo is het inderdaad leuker. ;3


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    oke zo is het wel leuker hahah


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hier word ook niet meer gediscussieerd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 8:41 ]


    the future's always just a few heartbeats away

    kittje schreef:
    Hier word ook niet meer gediscussieerd


    Op het moment valt er ook niet veel te zeggen hé? Het is nacht...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    ow ja hahahhaha


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Er is ook een Vampier wakkerdam aan de gangxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    kittje schreef:
    Er is ook een Vampier wakkerdam aan de gangxd


    Weet ik ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    oe
    doe je mee?XD
    ik wel hihi


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    haha, nee, wedstrijd organiseren is veel werk hoor, geen tijd nu


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ja dat welxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    De wolven hebben hun eerste slachtoffer gemaakt...
    Nou, aan al de rest, gefeliciteerd, jullie zijn hen de eerste twee nachten te slim af geweest xD


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Wanneeer komt het volgende stukje?


    That is a perfect copy of reality.

    29 september


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven; ze verdachten mij gewoon als eerste als weerwolf:(

    Hahaha, en het eergst is dat ik dat zelf ook doe:P


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.