• Vandaag waren een paar vrienden en ik aan het chillen toen we het over de dood hadden. Je moet weten dat 3/4 van mijn vrienden dus echt niet sporen en dat het grotendeels helemaal nergens over ging. Een vriend van me had het laatste woord en boorde me de grond in met zijn gelijkheid. Dat gebeurde zo'n drie keer in die hele discussie en hij vond me nogal onintelligent overkomen. Dus op een gegeven moment zei ik: 'Oh nee, dan ga ik dood.' Zegt hij: 'Nu stijgt de gemiddelde intelligentie van de Nederlanders weer met tien procent.' Toen stond ik toch wel voor de zoveelste keer die dag voor schut, hahahaha.

    Anyhow, hebben jullie weleens meegemaakt dat je helemaal uitgepraat raakte omdat je aan de verliezende hand in een discussie of iets anders zat?


    Searching heavens for another earth

    Nee, ik niet.(cat)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Hhehee.

    Ik heb een vriendin en die is verdomd goed in discussie's. Ze wint hoe dan ook. Heheh. Dus ja, elke dag op school wordt ik gedist. c:


    Pretty is just a pretty word.

    Wow, als hij dat echt meende was het best wel hard.
    En ja, ik heb ook vaak genoeg discussie's met mijn vriend, helaas verlies ik die ook altijd aangezien hij hoogbegaafd is, en meestal zeg ik dan gewoon iets zoals 'pfu'. Maar we kunnen er wel altijd om blijven lachen :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.