• Ik heb eindelijk een eigen promotiefilmpje in elkaar kunnen steken en heb het op Youtube gezet.



    Wil jullie ook zo'n filmpje? Geef dan de soundtrack en het thema. Als je er eventueel zelf nog foto's echt zeker bij wilt ook vermelden!!

    MrsMushroom

    Wachtlijst

    MyDreamStory
    PianoMusic

    Voltooid

    Soldiery
    MyDreamStory

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 0:55 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    MyDreamStory schreef:
    Ahww! Thanks, the clip is so cute!
    haha bedankt, Favim is zzoooo geweldig als het op foto's aankomt, al die meisjes waren zooooooooo cute!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sorry maar ik zoek echt een trailer, niet 1tje met plaatjes, maar met bewegende filmpjes.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 14:50 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Waarom probeer je niet eens met bewegende beelden te werken. Het principe is hetzelfde, maar het resultaat is veel mooier.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Waarom probeer je niet eens met bewegende beelden te werken. Het principe is hetzelfde, maar het resultaat is veel mooier.


    Ik vind foto's weer mooier (:

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 15:48 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    En als ik trailers wil maken, reageert er niemand. (Tot op het moment dat ik zelf geen zin meer heb.)

    Invaesion schreef:
    En als ik trailers wil maken, reageert er niemand. (Tot op het moment dat ik zelf geen zin meer heb.)
    Heb ik zelf ook steeds. Ik moet nog steeds eentje maken voor iemand, maar het komt er maar niet van. Wat erg van me. :/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Super mooie clipjes, helaas heb ik er geen nodig. Toch komen ik even je topic stalken. ^^


    Life is full of fake people

    Ik hev het willen proberen, maar mooie gifs vinden is niet gemakkelijk. Ik wil wel eens proberen, maar ik weet niet of windows movie maker die beelden ook laat bewegen, ik zal eens proberen, maar dan maak ik eerst een proeffilmpje ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Alainn schreef:
    Ik hev het willen proberen, maar mooie gifs vinden is niet gemakkelijk. Ik wil wel eens proberen, maar ik weet niet of windows movie maker die beelden ook laat bewegen, ik zal eens proberen, maar dan maak ik eerst een proeffilmpje ^^
    GIF kan je in WMM steken, als je filmpjes download heb je natuurlijk een veel betere kwaliteit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ok voor de mensen die aan het wachten zijn, ik heb het even heel druk. Ik had graag dit weekend nog twee voor jullie gemaakt, maar met school en het weggaan en komen van mensen is dat jammer genoeg niet gelukt. Ik zal proberen er zo snel mogelijk aan te beginnen, maar iikk beloof niets.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Neem de tijd


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mydreamstory = MadeByHades


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Inifinity schreef:
    Super mooie clipjes, helaas heb ik er geen nodig. Toch komen ik even je topic stalken. ^^


    Don't find love. Let love find you.

    Oh haha geeft niet,
    ik ben benieuwd naar het eindresultaat van m'n filmpje xx


    Het orakel van Delphi.

    Leuk idee :)


    •*• Lululu •*•