• Hopelijk staat deze goed?


    Voor een Twitter-actie wil ik een soort strip maken van een paar plaatjes.
    Nu teken ik eerst de personen na, maar hoe kan ik deze het beste tot een stripkarakter maken?
    Want zelf teken ik nogal schets-achtig.
    Misschien zijn er ook nog mensen die en goede tip hebben voor het tekenen van vingers?
    Voor de kenners, welke potloden kan ik het beste gebruiken?
    Bij deze tekening heb ik enkel 1H en 6B gebruikt.


    Zie hier de proefversie van het eerste plaatje; klik.
    Niet lachen, haha.
    Want ik teken namelijk echt nooit, dus ik weet al dat ik het beter bij schrijven kan houden.
    Maar ik zou graag het idee dat ik in mijn hoofd heb uitwerken! ^^


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Zal ik zeggen, dit is zeker niet verkeerd. Je bent echt goed met de verhoudingen.


    SLOAN.

    Tribbiani schreef:
    Zal ik zeggen, dit is zeker niet verkeerd. Je bent echt goed met de verhoudingen.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Zoals hierboven gezegd word zijn je verhoudingen inderdaad erg goed. De handen van de vrouw zijn perfect zo, maar het hand en gezicht van de man zou je nog een beetje moeten aanpassen. Voor nooit te tekenen is het super:Y)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 20:11 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Tribbiani schreef:
    Zal ik zeggen, dit is zeker niet verkeerd. Je bent echt goed met de verhoudingen.

    Haha, maar dan moet ik ook eerlijk zeggen dat ik dit niet uit mijn hoofd verzin.
    Zoek wel plaatjes op die ik nateken in één tekening, zoals ik bij deze gedaan heb.
    Deze tekening hierboven bestaat uit twee aparte foto's.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Desmond schreef:
    Zoals hierboven gezegd word zijn je verhoudingen inderdaad erg goed. De handen van de vrouw zijn perfect zo, maar het hand en gezicht van de man zou je nog een beetje moeten aanpassen. Voor nooit te tekenen is het super:Y)

    Haha, op de één of andere manier doet ie me aan Brock van Pokémon denken! (':


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Je tekent goed hoor!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!