• Hoi,

    ik vond het wel leuk een topic te openen dat gaat over Harry Potter weetjes. Dus, weten jullie nog leuke weetjes? Het mag ook gaan over de acteurs/actrices.

    Wisten jullie dit?: Tijdens het filmen van Harry Potter and the Order of the Phoenix raakte het trommelvlies van Lewis beschadigd doordat Helena Bonham Carter per ongeluk haar toverstaf in zijn oor stak.
    Toen ik het las, vond ik het best grappig (lol) Als het maar niet blijvend is.:Y)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    http://harrypotter.wikia.com/wiki/Gryffindor_Quidditch_team
    Hier staat dat James een jager was, want in feite ook echt zo is.




    We've lived in the shadows for far too long.

    ShadowSnape schreef:
    (...)

    Yahoo klopt niet altijd hoor, maar de meeste van je kloppen wel. Over die laatste zit ik te twijvelen, dus eigenlijk wil ik die straks even in het boek op zoeken, maar volgens mij heb ik die niet zo bij de hand. Maar die zoek ik nog op.

    ot:

    Tijdens het filmen van de tweede film was er onder de acteurs een massale uitbraak van luizen.


    In het boek staat ook zoeker. En hij speelde toch altijd met z'n snaai vroeger? Dit is best verward op zich...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    En op de Nederlandse wiki staat:

    In de Jaren 1970 was James Potter de Zoeker van het team. Ook M. G. Anderling speelde in het Zwerkbalteam van Griffoendor, waarvoor diegene een prijs kreeg in 1971.

    Dat McGonagall in het team speelde, snap ik niet. Ze schilt toch wel meer dan 7 jaar met James Potter?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    En op de Nederlandse wiki staat:

    In de Jaren 1970 was James Potter de Zoeker van het team. Ook M. G. Anderling speelde in het Zwerkbalteam van Griffoendor, waarvoor diegene een prijs kreeg in 1971.

    Dat McGonagall in het team speelde, snap ik niet. Ze schilt toch wel meer dan 7 jaar met James Potter?

    Ja, maar dan kan ze nog wel in het Zwerkbalteam van Griffoendor hebben gezeten.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    1950s

    Minerva McGonagall like her mother was a gifted Quidditch player, who represented Gryffindor during her time at Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik leer hier precies veel bij (:


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    ■In the film adaptation of Harry Potter and the Philosopher's Stone, there is a trophy shown, which depicts James Potter as Seeker for the team . However, when asked, J. K. Rowling stated that James was a Chaser [21].

    Problem solved; de film heeft ons verpest. :P
    Alhoewel het wel vaag is waarom in boek 5 dan staat dat James met een Snitch aan het spelen was als hij een Chaser was volgens Rowling...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Problem solved; de film heeft ons verpest. :P
    Alhoewel het wel vaag is waarom in boek 5 dan staat dat James met een Snitch aan het spelen was als hij een Chaser was volgens Rowling...

    Dan had ik het wel goed :')
    Geen idee. Misschien gewoon voor de lol? Het valt namelijk best wel op als je de Slurk wegneemt :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    (...)
    Dan had ik het wel goed :')
    Geen idee. Misschien gewoon voor de lol? Het valt namelijk best wel op als je de Slurk wegneemt :')

    Da's waar x'D
    Ik zat echt van 'Slurk? Waar heb je het over?', maar ik ken voornamelijk de Engelse termen x'D
    Plus, je kan in je eentje met een Snitch spelen, bij een Slurk is dat nogal saai.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Page394 schreef:
    En op de Nederlandse wiki staat:

    In de Jaren 1970 was James Potter de Zoeker van het team. Ook M. G. Anderling speelde in het Zwerkbalteam van Griffoendor, waarvoor diegene een prijs kreeg in 1971.

    Dat McGonagall in het team speelde, snap ik niet. Ze schilt toch wel meer dan 7 jaar met James Potter?


    Ik wist het ook niet precies. Maar wanneer je de eerste film kijkt en ze de scene met de prijs van James Potter als Seeker laten zien, zie je rechtsboven ook een badge met de naam van McGonagall, dus volgens de film was ze inderdaad een speler c:


    To love is to destroy.

    Ik las zo'n ander topic op wizardzone een bericht (weliswaar uit 2005) dat Rowling dat zelf had bevestigt dat James een Chaser was. Maar ik vind het nog steeds een vage bedoeling, eerlijk gezegd.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    PercyWood schreef:
    (...)
    Da's waar x'D
    Ik zat echt van 'Slurk? Waar heb je het over?', maar ik ken voornamelijk de Engelse termen x'D
    Plus, je kan in je eentje met een Snitch spelen, bij een Slurk is dat nogal saai.

    Ja. ^^
    Als ik het wist, dan had ik het in het Engels gezegd, maar ik ben naam van de Slurk in het Engels kwijt :Y)
    En ik vind James gewoon van nature meer een Chaser. Kijk maar naar Lily en hijzelf :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn topics.














    The pen is the tongue of the mind

    misschien is James in het engelse boek jager en in het nederlandse zoeker?


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.