• Hoi,

    ik vond het wel leuk een topic te openen dat gaat over Harry Potter weetjes. Dus, weten jullie nog leuke weetjes? Het mag ook gaan over de acteurs/actrices.

    Wisten jullie dit?: Tijdens het filmen van Harry Potter and the Order of the Phoenix raakte het trommelvlies van Lewis beschadigd doordat Helena Bonham Carter per ongeluk haar toverstaf in zijn oor stak.
    Toen ik het las, vond ik het best grappig (lol) Als het maar niet blijvend is.:Y)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    -Daniel -volgens mij- sneakte altijd toverstokken van de set om ermee te gaan drummen op voorwerpen.
    -De omhelzing tussen Draco en Voldemort in de laatste film stond niet in het script, en gebeurde maar in 1 van de 25 takes.
    -Olivier en James Phelps wisselde soms stiekem van rol, maar ze werden altijd betrapt.
    -J.K. Rowling wilde eerst Hermelien en Fred als koppel en Ron vermoord hebben, maar ze besloot dat het beter was als Hermelien met Ron zou gaan.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 11:42 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Na the battle of hogwarts komt Harry nog af en toe terug, om les te geven over Defence Against the Dark Arts.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    De slang die Harry heeft bevrijd in de eerste film, is Nagini, Voldemorts huisdier en gruzelement.
    JK Rowling was verbaasd dat niemand dat ooit doorhad. (Ik vind het nog steeds raar)


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    De slang die Harry heeft bevrijd in de eerste film, is Nagini, Voldemorts huisdier en gruzelement.
    JK Rowling was verbaasd dat niemand dat ooit doorhad. (Ik vind het nog steeds raar)


    Dat was niet waar. De slang in de zoo is mannelijk en Nagini is vrouwelijk en het zijn verschillende soorten slangen (basilisk <-> boa).

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 15:33 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:
    (...)

    Dat was niet waar. Ik heb het ergens gevonden, wacht, ik zoek het wel even op.

    Echt? Ik bleef me erom verbazen. Maar Rowling zou het zelf gezegd hebben?


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Echt? Ik bleef me erom verbazen. Maar Rowling zou het zelf gezegd hebben?


    Mijn reactie hierboven is aangepast, met de uitleg. ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Vasilisa schreef:
    -Daniel -volgens mij- sneakte altijd toverstokken van de set om ermee te gaan drummen op voorwerpen.
    -De omhelzing tussen Draco en Voldemort in de laatste film stond niet in het script, en gebeurde maar in 1 van de 25 takes.
    -Olivier en James Phelps wisselde soms stiekem van rol, maar ze werden altijd betrapt.
    -J.K. Rowling wilde eerst Hermelien en Fred als koppel en Ron vermoord hebben, maar ze besloot dat het beter was als Hermelien met Ron zou gaan.


    Daniel drumde ermee op zijn benen. Zo heeft hij er 80 gebroken :Y)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Lees: Deze story.
    Is van een vriendinnetje van mij. Super leuke weetjes, foto's en recepten voor harry hotter bier (geen idee hoe dat heet, geen HP fan ....)
    I hope you enjoy is!


    Life is full of fake people

    JUKEB0X schreef:
    (...)

    Dat was niet waar. De slang in de zoo is mannelijk en Nagini is vrouwelijk en het zijn verschillende soorten slangen (basilisk <-> boa).

    Nagini is geen basilisk...
    Ik weet niet waar jij dat vandaan haalt?


    Deep inside, I've never felt alive

    LaJoie schreef:
    De slang die Harry heeft bevrijd in de eerste film, is Nagini, Voldemorts huisdier en gruzelement.
    JK Rowling was verbaasd dat niemand dat ooit doorhad. (Ik vind het nog steeds raar)


    O_O


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Hey ja, die slangen zijn hetzelfde.

    Over James als Jager.... Echt nooit geweten...

    Ik weet wel dat Sirius werd uitgenodigd bij Slakhoorns feestjes om zijn charme en James om zijn vliegtalent.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    LaJoie schreef:
    De slang die Harry heeft bevrijd in de eerste film, is Nagini, Voldemorts huisdier en gruzelement.
    JK Rowling was verbaasd dat niemand dat ooit doorhad. (Ik vind het nog steeds raar)


    :O


    A person who never made a mistake never tried anything new

    LaJoie schreef:
    De slang die Harry heeft bevrijd in de eerste film, is Nagini, Voldemorts huisdier en gruzelement.
    JK Rowling was verbaasd dat niemand dat ooit doorhad. (Ik vind het nog steeds raar)


    Whut.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Whut.


    Waarschijnlijk niet:

    No, it's just a rumor that started on Tumblr. The snake Harry rescued from the zoo was a constructor boa and it specifically said so and also, he was Brazilian, but was bred in captivity, which means he never left the zoo before Harry saved her. Nagini was a viper, a completely different snake.

    Voldemort met Nagini during his exile in Albania. Like you already know, on the night he went to Gordic's Hollow to kill Harry and Lily sacrificed herself for him, the curse rebounded, leaving Voldemort as nothing more than a bodyless phantom. He then went to Albania where he possesed snakes and inhibited their bodies. Nagini was the last Horcrux Voldemort made and he made her in 1994 by killing Frank Bryce(beginning of Goblet of Fire) with the Killing Curse.


    As far as the movies go, there were no actual snakes to begin with. Both the snake from the 1st movie and Nagini were CGI animation. The snake from the 1st movie was a Dumeril's Ground Boa and Nagini was a Reticulated Python, although her appearance changed after the 5th movie where she strongly resembled a Burmese Python.

    So in fact. they are 2 completely different snakes :-)



    Gekopieerd van Yahoo.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Alle dingen die proffessor zwamdrift heeft voorspelt zijn uitgekomen op een na, dat harry dood ging


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!