• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.



    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:

    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi



    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO



    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:

    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe



    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 14:50 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dictionary schreef:
    Nathan Jack Dalfson

    Ik glimlach naar haar. 'Je moet ook niet spelen met scherpe takjes he.' Ik sta op en trek haar overreind. 'Ik zal even mijn zwembroek aantrekken.' Ik loop snel de grot in en kleed me op. 'Ik ben zwemmen met Lauren' roep ik naar mijn zusje en loop dan weer terug naar Lauren. 'Ready to go milady.'

    [Bedankt & hebben ze daar zwemkleding?]


    Nope, ze zwemmen naakt of als meisjes preuts zijn in hun onderkledij. xd


    help

    Clarisse Amelia Arthilde || 19
    Amelie weet niet goed wat ze moet denken van Bo. Eerst doet hij zo gemeen en dan plots is hij heel erg lief tegenover Ashley. Amelia haalt haar schouders op en steekt een hand uit naar Ashley, om haar op het paard te helpen en haalt even haar voet van de stijgbeugels zodat Ashley kan opstijgen.


    help

    William Riley Smith

    'Zie het maar als goedmaking en bedankje voor vandaag.' ik ga weer verder en kijk haar dan even aan. Ik glimlach eventjes en richt mijn blik weer op de grond. Met een glimlach op mijn gezicht ga ik verder. Na een tijdje zucht ik. 'Zullen we iets drinken gaan halen? We zijn bijna klaar.' ik sta op en rek me even uit. Dan steek ik mijn hand uit om haar overeind te trekken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ashley Poncho
    Ik zie de jonkvrouw haar schouders ophalen. Ze steekt haar hand naar me uit en laat een stijgbeugel voor me over. Ik pak dankbaar haar hand aan en stijg bij haar achterop. 'Dankuwel,' fluister ik eerbiedig. 'Dankuwel jonkvrouwe.' ik ben twee keer bijna dood geweest. Had ik gedacht dat het leven uit me zou vloeien, maar dat is niet gebeurd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aowynn Rune Savan

    Ik knikt licht en glimlach naar hem als bedank. Vervolgens richten we ons beide op het schoonmaken en hoewel er even een stilte heerst, is deze niet onaangenaam. 'Dat lijkt me een goed idee,' reageer ik als hij na een tijdje voorsteld om wat te gaan drinken. We waren toch bijna klaar en ik snakte wel naar iets te drinken. 'Waar wil je gaan drinken?' vroeg ik hem terwijl ik zijn hand aannam en hij me overeind trok.

    [Ik moet zo weg, ben dan waarschijnlijk laat vanavond weer online..]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    jaimyhoi schreef:
    [mijn topics]


    Don't be like the rest of them, darling

    William Riley Smith

    Ik kijk even naar de spullen en laat Aowynn los. 'Ik heb geen idee. We zien wel.' ik loop naar buiten. Het zonnetje schijnt heerlijk op het dorpje. Het geluid van de dorpelingen vult mijn oren. Het voelt goed. 'Weet jij iets waar we kunnen drinken?' Ik kijk haar aan. 'Of wil je eerst de droge jurk aandoen?' ik kijk haar vragend aan. 'Ik blijf dan wel hier wachten. Dan heb je je privacy,' grinnik ik en ga op een trappetje zitten. Maar wel zo dat iedereen er makkelijk langs kan.' Ik kijk Aowynn vragen aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mijn topjcs]


    That is a perfect copy of reality.

    [Zijn Cris, Ashley en Amelie nu terug op het kasteel of moet Ashley naar het dorp?]


    help

    Nathan Jack Dalfson

    Ik kan Lauren precies volgen als ze onder waat gaat. Ik glimlach even en haal een hand door mijn natte haren. 'Echt prachtig deze omgeving' zeg ik en kijk rond. De vissen zwemen om ons heen maar doen niks. 'Weet je nog dat we soms gingen stoeien met de anderen en dat je dan op mijn nek zat?' Ik grijns en drijf rustig om haar heen.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik lach en knik. 'Ja dat weet ik nog. We waren een goed team samen. We wonnen best vaak,' glimlach ik. Ik kijk hem lachend aan. Ik kende Nathan al voordat we naar het bos vertrokken. Maar wat wilde je dan? In het dorp ken je bijna iedereen. Ik lach naar hem en duik nog een keer onder. 'Was een leuke tijd,' grinnik ik. Ik kijk hem even lachend aan en kijk dan om me heen. Het was hier rustgevend en heerlijk. Dit was zeker geen verschrikkelijke plek om te leven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Stornoway schreef:
    [Zijn Cris, Ashley en Amelie nu terug op het kasteel of moet Ashley naar het dorp?]


    help

    [Ehmmm.. Geen idee ^^

    Waarschijnlijk mág ze niet op het kasteel komen]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Clarisse Amelia Arthilde || 19
    "Dankuwel... Dankuwel, Jonkvrouwe", fluistert Ashley.
    "Maak je geen zorgen. Ik weet hoe het voelt om zo machteloos te staan... En noem me Amelie. Of Amelia, maar geen jonkvrouwe." Ze duwt haar hielen in de flanken van de merrie en gaat terug op weg naar het paleis, via het dorp om daar Ashley af te zetten.


    help

    Ashley Poncho
    Ze zegt me heel Amelie te noemen en ik knik. 'Natuuelijk.. Amelie.' zeg ik dan respectvol. We rijden de route richting het paleis, maar via het dorp. Nog even en dan zullen we er zijn. Ik kijk achterom naar Cristiaan, hij is een ridder in opleiding. Maar hij maakt zijn woorden niet waar, eerst zegt hij dat Bo niet zo tegen me mag doen, en daarna wilde hij me toch achterlaten bij die schoft. 'Ik geloof niet dat u een heks bent,' zeg ik dan. 'Heer Cruz spreekt gewoon niet de waarheid.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.