• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.



    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:

    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi



    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO



    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:

    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe



    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 14:50 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Lauren Campbell

    'Ja is goed, maar zal ik eerst even een mandje halen? Dan kunnen we daar alles indoen.' Ik kijk naar de ananas die ze bdoeld en loop naar de boom. Vlug klim ik erin en pak de ananas. Ik laat me weer op de grond vallen en kijk haar dan vragend aan. Met de appels en ananas in mijn hand kijk ik haar aan. 'Ik denk dat ik die mand maar ga halen,' glimlach ik. Ik loop snel terug naar het kamp en pak een mand. Ik gooi er vlug het eten in en loop weer terug naar Julia. 'Gooi de druiven er maar bij,' glimlach ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Waar kan Lancie heen?]


    help

    Faye (Julia Bellamy) Dubois
    'Ik vind het goed' zeg ik glimlachend als ze zegt dat ze de mand gaat halen en terwijl ze weg loopt ga ik op zoek naar aardbeien, die ik gelukkig al snel kan vinden. Zodra ze weer terug is gekomen leg ik zowel de druiven als de aardbeien in het mandje. 'Nu alleen de mango, munt, citroen en frambozen nog' zeg ik glimlachend, waarna ik verder ga zoeken en vervolgens de muntblaadjes en frambozen ook in het mandje stop, waarna ik wacht tot Lauren ook klaar is. 'Lau... mag ik je wat vragen?' vroeg ik toen ze terug was.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lauren Bella Smith

    Ik pluk een paar mango's en loop terug. Ik kijk op naar Julia. 'Natuurlijk mag je dat.' Ik leg de mango's in het mandje en kijk Julia afwachtend aan. Omdat ik het onbeleefd vind als ik wegloop terwijl ze iets wilt vragen. 'Je kan me altijd iets vragen,' glimlach ik vriendelijk en kijk haar met een glimlach aan. Ik kijk even om me heen in de hoop citroenen te zien, maar ik zie ze zo snel even niet, dus richt ik me op Julia en wacht rustig af.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Faye (Julia Bellamy) Dubois
    Even voel ik een brok in mijn keel komen, ik had dit namelijk nog nooit aan iemand gevraagd. Zelfs niet aan Lance, maar dat hoefde ook niet, ik wist al wat zijn antwoord zou zijn. 'Wat is jouw mening over de oude koning en koninging? Heer en Vrouwe Dubois?' Dat ze een hekel had aan de nieuwe koning wist ik al, maar niets aan haar had mij haar mening over de oude koning en koningin laten weten. 'Beloof me alsjeblieft eerlijk te antwoorden'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lauren Campbell

    Ik glimlach. 'Als het aan mij lag zaten ze eeuwig aan de troon.' Gelijk word ik weer kwaad op de nieuwe koning. 'Ze hadden tenminste respect. Respect voor het volk, respect voor mijn ouders, respect voor meiden zoals ons.' Ik zucht en kijk haar even met een glimlach aan. 'De wereld was zoveel beter met hun, nu is het echt verschrikkelijk.' Ik zucht en kijk naar het eten. 'En ik vind mijn ouders verraders,' zeg ik weer en kijk haar aan. 'Zij denken alleen maar aan wat het beste is voor hen, niet wat het beste is voor het volk. Net zoals de koning nu. Die denkt alleen maar aan zijn eigen behoeftes. Vermoord mensen zonder reden...' Ik zwijg en kijk haar aan. 'Ik begrijp ook echt niet waarom mijn ouders de oude koningin en koning verraadde... Misschien zijn ze bang, weet ik veel, maar toch...' Ik denk even aan mijn ouders en broer. Mijn broer... Tja... Die moest persé ridder worden en mijn ouders... Die waren gewoon bang voor de dood, maar ik was niet zoals hen. Ik zou vechten voor het recht. ik weet niet eens hoe het met mijn broer is afgelopen. Of hij nu gewoon een domme bediende is of dat hij ook werkelijk ridder is. Ik kijk Julia weer aan. 'Het liefst vermoord ik die man, hij is de benoeming koning niet eens waard.' Ik kijk haar aan. 'Hoezo?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Faye (Julia Bellamy) Dubois
    Bij het horen van haar woorden verscheen er weer een glimlach op mijn gezicht. Even wou ik zeggen dat ik niet wist waarom ik het vroeg, maar toen besloot ik haar de waarheid te vertellen. Net zoals zij dat net bij mij -hopelijk- had gedaan. 'Omdat ik aan alles merk dat je een hekel aan de nieuwe koning hebt, maar ik eigenlijk niet wist wat je van de oude koning en koningin vond' antwoordde ik en weer dacht ik even na, maar toen besloot ik mijn echte vraag maar te vragen. 'En van vrouwe Faye Dubois? Denk je dat ze nog leeft? en wat zou je daar dan van vinden?' Nu alleen maar hopen dat ze me niet door zou hebben...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lauren Campbell

    'Van wat ik gehoord heb is dat ze is gevlucht en nog niet gepakt, dus ik denk dat ze het wel overleefd. En ik zou blij zijn en hopen dat zij weer aan de troon komt en dan haar helpen, wij haar helpen.' Ik glimlach even en kijk op. 'Dan hebben wij tenminste een doel. Ik train toch niet voor niets?' Ik pak lachend mijn mes en gooi die door een citroen die ik iets verder op zie. 'Dat was het hart van de koning,' verklaar ik lachend en kijk haar aan. Ik loop naar de citroen en pak het mes eruit. Dan pluk ik een paar citroenen en kijk Julia even aan. 'Hoezo wil je dat opeens allemaal van me weten? Ik verraad ons hier heus niet, ik zou niet durven.' Ik glimlach even naar haar en kijk even om me heen. 'Daarvoor haat ik de koning te veel. Hij heeft zeker tientallen levens verwoest.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Maar maakt het veel uit dat ik er vanaf dinsdag 2 weken niet ben?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nee joh Deems, ga lekker op vakantie!]

    Faye (Julia Bellamy) Dubois
    'Ik ben gewoon nieuwsgierig' antwoordde ik glimlachend toen ze vroeg waarom ik dat allemaal wou weten. Dat was iets wat zeker geen leugen was, maar de echte reden zou ik haar natuurlijk niet kunnen vertellen. 'Vind je het niet een beetje raar dat ze weg is gegaan en niks meer van ons heeft laten horen?' vroeg ik 'Ik zou het me namelijk best voor kunnen stelen als je haar een verrader vind omdat ze haar problemen niet onder ogen ziet' Dat was namelijk wel wat ik zélf van mezelf vond. Ik zat hier maar, te doen alsof ik iemand anders was, terwijl het land mij nodig had. 'Ik vraag me trouwens af of er mensen in het land zijn, behalve hier die m... princes Dubois terug op de troon willen zien' zei ik voor ik het zelf door had, heel erg hopend dat ze niet door had dat ik "mij" wou zeggen. Ik moest namelijk wachten tot ná Landon's toespraak voor ik zou vertellen wie ik was.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 13:27 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Demi1309 schreef:
    [Maar maakt het veel uit dat ik er vanaf dinsdag 2 weken niet ben?]


    Nee, je mag niet. Zeg maar meteen tegen je ouders dat je niet meegaat. xd


    help

    TheseWords schreef:
    [Nee joh Deems, ga lekker op vakantie!]

    Faye (Julia Bellamy) Dubois
    'Ik ben gewoon nieuwsgierig' antwoordde ik glimlachend toen ze vroeg waarom ik dat allemaal wou weten. Dat was iets wat zeker geen leugen was, maar de echte reden zou ik haar natuurlijk niet kunnen vertellen. 'Vind je het niet een beetje raar dat ze weg is gegaan en niks meer van ons heeft laten horen?' vroeg ik 'Ik zou het me namelijk best voor kunnen stelen als je haar een verrader vind omdat ze haar problemen niet onder ogen ziet' Dat was namelijk wel wat ik zélf van mezelf vond. Ik zat hier maar, te doen alsof ik iemand anders was, terwijl het land mij nodig had. 'Ik vraag me trouwens af of er mensen in het land zijn, behalve hier die m... princes Dubois terug op de troon willen zien' zei ik voor ik het zelf door had, heel erg hopend dat ze niet door had dat ik "mij" wou zeggen. Ik moest namelijk wachten tot ná Landon's toespraak voor ik zou vertellen wie ik was.


    Toespraak.... Ik ga maar beter beginnen schrijven, dan. xd Maar eerst ga ik eten.


    help

    Lauren Bella Smith

    'Ik weet niet,' zeg ik eerlijk. 'Ergens wel, maar ergens begrijp ik het ook wel.' Ik kijk Julia even onderzoekend aan. Ze had zich versproken, dat had ik wel doorgehad. Ik blijf haar zwijgend aan kijken en ga op een boomstam zitten. Dan open ik mijn mond om iets te zeggen, maar er komt even geen geluid uit. Mijn hersenen waren aan het nadenken over wat ze eigenlijk wilde zeggen. Het ging zo ie zo over de prinses. 'Ik begrijp het wel omdat de koning haar wilt, omdat zij al zijn plannen kan ruïneren.' Ik kijk haar even aan en bekeek haar aandachtig. Ik had de prinses nog nooit in levende lijven gezien, dus ik kon haar ook niet herkennen, maar iets gaf me een voorgevoel. Waarom versprak ze zich? Ze leek bij elk woord goed op te letten, alsof ze zichzelf niet wilde verraden. Ik blijf haar nog steeds zwijgend aankijken. 'Waarom ben je me aan het uithoren over de prinses?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Stornoway schreef:
    (...)

    Nee, je mag niet. Zeg maar meteen tegen je ouders dat je niet meegaat. xd


    [Hahaha, aahw arme ouders... Arme ik... Nee ik ga lekker wel:) Hahaah, ik weet niet of er internet is, maar zodra het er is kom ik wel even online:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Faye (Julia Bellamy) Dubois
    'Dat is iets wat Lance en ik bij iedereen waarover we denken dat wie die persoon misschien een belangrijke opdracht willen geven doen' antwoordde ik. Ja, ik wou haar naar het dorp toe sturen om de mensen daar voor ons te bespioneren, maar ja, ik wist ook heel goed dat dat niet mogelijk was. Tevens was dit ook gewoon een heel goed excuus om niet te hoeven vertellen wat de echte reden is.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 13:55 ]


    Keep your head up, keep your heart strong