• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.



    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:

    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi



    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO



    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:

    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe



    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 14:50 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Landon Arthur van Gwendor || 22
    Lance loopt terug naar de grot en smijt wat water van de waterval in zijn gezicht tegen de warmte, als hij Lauren ziet zwemmen.
    "En, hoe is het water?", vraagt hij geamuseerd lachend.


    help

    Nathan Jack Dalfson

    Ik grijns. 'Dat was geweldig ja.' Ik ga op mijn rug drijven en kijk naar de mooie blauwe lucht. 'Zouden we ooit weer terug gaan naar het dorp?' Ik wist dat het bijna onmogelijk was maar toch dacht ik er soms wel aan. Ik rol me weer normaal en zwem naar Lauren toe.


    ~

    Clarisse Amelia Arthilde || 19
    Amelie glimlacht even zuinig.
    "Bedankt. Ik vind dat Bo niet zo met scheldwoorden moet rondslingeren als hij zelf niet beledigd wilt worden", mompelt Amelie.


    help

    (Mijn topics)


    someone out there feels better because you exist

    Lauren Bella Smith

    Ik lach en kijk naar Nathan die naar me toe komt zwemmen, dan kijk ik serieus. 'Voorlopig nog niet,' zeg ik zacht en kijk hem aan. 'Maar zolang we met elkaar zijn redden we het wel,' voeg ik eraan toe. Dan hoor ik iemand achter me vragen hoe het water is. Ik draai me met een glimlach op. 'Heerlijk! Kom ook!' Ik lach en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Landon Arthur van Gwendor
    "Heerlijk! Kom ook!", roept Lauren.
    Lance schudt zijn hoofd en lacht even. "Nee, ik denk dat ik deze keer oversla", zegt hij dan tegen Lauren. Hij gaat aan de rand van de grot tegen de muur zitten. Het weer was veel te zalig om nog iets te doen.


    help

    Lauren Bella Smith

    'Oké dan. Je weet niet wat je mist,' lach ik. Ik duik onder en zwem dan richting de kant. Ik hijs mezelf het water uit en ga op de rots liggen drogen. Ik sluit mijn ogen en geniet van het zonnetje dat op mij schijnt. Het maakt me niet zoveel uit als mijn ondergoed doorschijnt, dat is niet iets waar ik me nu zoveel zorgen om maak. Met een glimlach op mijn gezicht blijf ik stil liggen. De geluiden van het bos vullen mijn oren en laten me bijna in slaapvallen, maar toch blijf ik wakker. Nu slapen leek me nou weer niet zo leuk.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ondergoed in die tijd is niet echt beha en onderbroek, dus ja. XD]


    help

    [Weet ik:) Haha, maar ik noem het even zo...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Jaimeeeeh! I need you to react on Lady Clarisse. Dan kan ik je afzetten in het dorp en zelf terug naar het paleis gaan. ^^]


    help

    Ashley Poncho
    Ik knik naar Amelie. Het paard is nog steeds in beweging, maar het dorp komt al in zicht. Ik zucht even, het was echt spannend zojuist. Het liefst had ik nog allerlei verwensingen naar Bo zijn hoofd geslingerd. En vooral naar dat pokken wijf Mia. 'Gaat u rondfluisteren over wat er is gebeurd?' vraag ik dan aan de jonkvrouw. Ik namelijk niet, anders kom ik dadelijk nog in de problemen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Clarisse Amelia Arthilde || 19
    "Gaat u rondfluisteren over wat er is gebeurd?", vraagt Ashley. Amelie schudt haar hoofd.
    "Ik denk het niet", zucht ze, "en als ik dat wel van plan was, dan heb ik geen idee aan wie ik het zou moeten vertellen..." De merrie komt tot stilstand aan het begin van het dorp.


    help

    Ashley Poncho
    De merrie komt tot stilstand aan de rand van het dorp. 'Dankuwel, Amelie,' zeg ik nog een keer dankbaar. 'Ik ben u iets verschuldigd. U mag me alles vragen, wanneer u wilt.' en ik knik eerbiedig naar de jonkvrouw. Dan bega ik de weg richting mijn hutje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [OHMYGOODNESS. SPENCER'S SCHOONBROER VAN PRETTY LITTLE LIARS HEET IAN THOMAS... O_O]


    help

    Stornoway schreef:
    [OHMYGOODNESS. SPENCER'S SCHOONBROER VAN PRETTY LITTLE LIARS HEET IAN THOMAS... O_O]


    [Jaaa, haha, wat is daar raar aan? Waar ben je nu met kijken? Hahaha, word nog leuker... ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne