• 2014. In de medische wereld wordt een nooitgeziene vooruitgang gemaakt. De injectie tegen een levensbedreigende ziekte blijkt eindelijk efectief te werken. Deze doorbraak brengt veel vreugde met zich mee, en geneest in een mum van tijd meer dan honderden patiënten.
    Alles loopt gesmeerd. Totdat...


    2016
    Zes jonge verpleeg(st)er vinden werk in een van 's werelds grootste ziekenhuizen. Exact 2 jaar nadat de wereldberoemde injectie in gebruik werd genomen, in datzelfde ziekenhuis, gebeurt er een ramp. Een aantal patiënten doen een allergische reactie op een ingrediënt en vinden zo de dood. Of is het helemaal geen allergische reactie?

    De pas afgestudeerden komen in een web van bedrog en vriendjespolitiek terecht. Waar geld en roem tellen. De zorgen om de patiënten lijkt zo ver weg. Zullen ze de boosdoeners kunnen tegen houden?



    Ik heb nodig;

    Verpleeg(st)ers
    - / door Perdu
    -
    -

    -
    -
    -


    Patiënten
    - / door Aztec
    Ashley Emily Lockwood / door Aragog
    -

    -
    -
    -


    Dokters.
    Aaliyah Celia Zoraida / door Rechazame
    Noah Camden / door Ebola
    - / door Aztec

    Bazen van pharmaceutische bedrijven.
    -
    -


    Invullijstje;

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [beschrijving+foto]
    Verleden:
    Familie:


    Regels
    - OOC -> {}()[]||--//**
    - +16 is toegestaan, een ziekenhuis in echter geen prostitutievestiging. Hou het dus netjes.
    - Schelden IC mag, probeer OOC vriendelijk te blijven.
    - Max. 3 personen, geen zelfde categorie en geen 3 meisjes of 3 jongens.
    - Langer dan 2 topics meedraaien.
    - Niemand vermoorden met injectiespuit of dergelijke.
    - Hou het realistisch, een romance na 1 dag is voor sletjes.
    - Als je wilt overleggen met iemand anders, per GB of PB. Niet in het topic.
    - Er bestaan géén perfecte mensen!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 15:16 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Oooh, oké. Dat wist ik niet.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ik heb altijd ORPG gedaan op een andere site, dus zo RPG's ben ik niet gewoon, zou ik het wagen? ;s


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Ik heb altijd ORPG gedaan op een andere site, dus zo RPG's ben ik niet gewoon, zou ik het wagen? ;s


    Gewoon doen! Het is hartstikke leuk.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.