• Hallo! Een dag of drie geleden ging ik wandelen met mijn hond en nog iemand die nog twee andere honden bij zich had. Een van die twee honden daagde mijn hond continu uit en dat gaf best wel aparte foto's. Onder andere deze drie, ze zijn na elkaar gemaakt. Mijn hond is de langharige met witte kraag ;3





    Hebben jullie ook een hond? Post gerust foto's in reacties! ;D


    26 - 02 - '16

    Ooh is dat een Schotse collie of een ausie?
    Because I like bleu merrle :Y)

    Maar mijn hondjes zijn te oud (11 en 13) om echt lol te hebben nog ze slapen alleen nog maar (cat)
    Herder iris (11) en jack kwispel (13)

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 22:13 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Wat een leuke hond c: Net als de foto's.
    Het is altijd maar afwachten hoe mijn hond reageert. Het ene moment speelt die vrolijk en het andere moment moet er geen hond in de buurt komen.

    Dit is mijn hond trouwens:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aw, hondjes. ^^

    Mijn hond heeft een hekel aan andere honden, haha. Alleen andere Border Collies of Labradors vindt ze oké, en dan alleen als het mannetjes zijn. Vreemde snob dat ze is. :')
    Dit is ze:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan







    Mijn hond Fleur. Gisteren 9 jaar geworden!

    Hier hebben we mijn slettebakkie Isa. Ze is nu ongeveer vier jaar oud.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ooh mijn topics! ik ga even op zoek naar wat leuke foto's van mijn hondjes (:

    M'n 2 baby's ;)
    zie wehearit:
    http://weheartit.com/entry/163310210/in-set/12050046-my-photo-s?context_user=VYoni

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 22:42 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Zayner schreef:
    M'n 2 baby's ;)
    zie wehearit:
    http://weheartit.com/entry/163310210/in-set/12050046-my-photo-s?context_user=VYoni


    Aaah een witte herder, wat leuk!
    Dit zijn die van mij:



    Geen geweldige foto, maar de enige die ik zo snel kon vinden met beide er op. Degene die zeg maar op zijn rug ligt is Olav, de ander Sylas!

    Edit: oh deze ook nog! Hier zijn ze wel een beetje vies.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 23:11 ]

    Wat een leuke honden allemaal. :3 Ik wil zo graag terug een hond. :c Het is al 3-4 jaar geleden dat we er 1 hadden.


    Ik wil een tuin vol egels

    Elros schreef:
    Ooh is dat een Schotse collie of een ausie?
    Because I like bleu merrle :Y)

    Maar mijn hondjes zijn te oud (11 en 13) om echt lol te hebben nog ze slapen alleen nog maar (cat)
    Herder iris (11) en jack kwispel (13)



    Een Sheltie ;3


    26 - 02 - '16

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Een Sheltie ;3


    Haha ohja die versie is er ook nog x)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about