• Rollentopic



    De wereld is overgenomen door Walkers –Zombie’s.
    12 jongeren worden een voor een wakker in een ziekenhuis aan de rant van de stad. De 12 jongeren zijn allemaal van dezelfde school en liggen om dezelfde reden al een half jaar in een coma.- Het busongeluk dat ze kregen onderweg naar het museum.
    Als ze wakker worden is de rest van het ziekenhuis verlaten en niemand heeft enige idee wat er aan de hand is. Het pakeerdek licht vol met lijken en als ze daar doorheen zijn word er al snel duidelijk dat er iets mis is. Niet alleen het ziekenhuis is verlaten, maar heel de stad. Nergens is ook maar een levend mens te ondekken.
    Want behalve de 12 overgebleven jongeren en een handje vol mensen dat ze onderweg tegenkomen bestaat de rest van de wereldbevolking uit mensetende dode mensen.
    [Gebaseerd op de tv-serie]



    Groep jongeren
    -Delisha Eleora Daxton ~Dictionary
    -Alison Love ~jaimyhoi
    -Chloë Jessica Mattews ~Europe
    -Addison Lane ~prisoner
    -Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight ~bluehope
    -Naomi "Jessica" Micheal ~1DLovertje
    -Anthony Kilian von Monroe ~Lamebrain
    -Aiden Samuel Woods ~HurtedHeart
    -Austin Dylano Brown ~xYOLO16
    -Johan Sinclair ~Feline

    mensen die ze onderweg tegenkomen
    -Leontine 'Leo' Ledford ~CottonCloud
    -Gereverveerd ~Sunbaked
    -Kate Lizzy Skye Woods ~HurtedHeart
    -Lisa Thomas ~BlueHope
    -Jayy Brandon von Monroe ~Lamebrain
    -Aisha Biance Thaler ~Stiles

    de walkers Walkers zijn gewoon dode mensen. zodra je opengehaald of gebeten word door een walker, of zelfs aan een natuurlijk dood sterft verander je in een walker. Walkers kunnen alleen dood zodra hun hersens kapot zijn omdat dat hetgene is wat hun stuurt. Er is niemand die de walkers speelt, omdat walkers dus eigenlijk gewoon dood zijn. Ze kunnen niet denken niets. het enige wat ze doen is proberen te overleven door te eten.
    je bestuurd de walkers dus vanuit je eigen personage.
    en belangrijk is dat walkers worden aangetrokken door Schoten en ze ruiken je. zodra ze mensen zien of ruiken kunnen ze ook harder lopen als je denkt en prakties zelf rennen -als ze al hun benen nog hebben dan.



    Regels
    -GEEN perfecte mensen. iedereen heeft slechte kanten.
    -Spreken met minimaal 4 regels.
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -16+ is toegestaan.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Ik open het nieuwe topic zodra deze er moet komen. Later wijs ik mensen aan die dit ook mogen.
    -max 2 personages en dan het liefst verspreid over de groepen.
    -Er gaan ook mensen dood in dit verhaal. dit word vooraf besproken. Hou er dus rekening. en degene die niet of nauwelijks reageren gaan als eerste dood natuurlijk.
    -reservering staat bij 24 uur
    -username verandering doorgeven.

    Begin
    De jongeren worden langzaam wakker in het ziekenhuis, of worden wakker gemaakt door de andere. Ze zijn een half jaar in coma geweest en weten dus niet wat er zich allemaal heeft afgespeeld. Het ziekenhuis is verder verlaten.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Johan
    'Nouhou' zei ik lachend toen Naomi me opnieuw meesleurde. Op mijn gezicht verscheen een grote glimlach toen ik zag dat er een supermarkt stond die nog ongeschonden leek. Ik maakte me even los van Naomi om vervolgens haar mee te sleuren de winkel in.


    26 - 02 - '16

    Naomi "Jessica" Micheal

    Ik grinnik als Johan mij nu meesleurt de winkel in. 'Wat gaan we eten?' vraag ik dan grijnzend. 'De keus is aan jou, jij mag kiezen.' zeg ik dan en kijk Johan nieuwsgierig aan. 'Als ik moet kiezen zie ik gewoon te veel lekkers en kan je me uiteindelijk de winkel uitrollen.' zeg ik dan lachend en ga naast Johan staan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Meh. Ik moet even stoppen. Ben er vanavond wel weer]


    26 - 02 - '16

    [Oke, doei! :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 17:08 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben er weer! :) En Johan is aan de beurt.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Johan Sinclair
    'Misschien zijn er nog wat lekkere zakken chips, daar heb ik nu eigenlijk wel trek in. Of wat koekjes' zeg ik terwijl ik even aan mijn rammelde buik voel. 'Ik rammel' mompel ik.


    26 - 02 - '16

    Naomi "Jessica" Micheal

    'Oke, laten we opzoek gaan naar de koekjes en alle zoetigheid.' zeg ik dan lachend en begin al door de supermarkt te zoeken na een tijdje heb ik het gevonden. 'Johan ik heb ze!' roep ik dan lachend door de winkel en zoek wat uit wat ik lekker vind.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Johan Sinclair
    Ik lach even mee en zie dat Naomi gelijk de hele supermarkt gaat doorzoeken. Ondertussen vergrijp ik mij aan allerlei dingen die ik tegenkom: Een colafles, een flesje sinas, een zakje snoep en vervolgens stop ik doordat Naomi roept. 'Johan ik heb ze' roept ze. Ik loop lachend naar haar toe en pak een zak chips die open met een knal en smakelijk opeet.


    26 - 02 - '16

    Naomi "Jessica" Micheal

    Ik lach als ik Johan al meteen zie aanvallen op een zak chips. 'Jij hebt echt honger.' zeg ik dan nog steeds lachend en ga dan zitten en leun met mijn hoofd tegen het rek aan. 'Heb jij drinken meegenomen?' vraag ik dan en sluit mijn ogen, op de een of andere manier was ik echt moe, maar open mijn ogen weer en kijk Johan glimlachend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Johan Sinclair
    Ik smijt de lege zak chips naast me neer en ga op de grond zitten. Ik pak uit een random rek een fles water en geef die aan Naomi die naar mij glimlacht. Ik rek me even uit en onderdruk een gaap. Mijn honger, die zo mega hevig was, was gestild.


    26 - 02 - '16

    Naomi Micheal

    Ik zie Johan ook gapen waardoor ik zelf ook moet gapen en grinnik dan. 'Ook moe?' zeg ik dan lachend tegen Johan die naast me zit en leun dan weer met mijn hoofd tegen het rek aan en sluit mijn ogen even en merk dan dat ik met mijn hoofd op Johan's schouder val en dan val ik in een rustige slaap.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 17:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Whoops, zag niet dat het al was begonnen]


    That is a perfect copy of reality.

    [Ja, al lang, haha, je moet gewoon doen dat je wakker wordt enzo en zombie's verslaan, haha, Naomi en Johan zijn al uit het ziekenhuis....... En Johan is aan de beurt.. :)]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 17:42 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Johan Sinclair
    Ik merk dat Naomi's hoofd op mijn schouder rust en ik glimlach waarna ik ook mijn ogen sluit. Lang durf ik ze niet dicht te houden uit angst dat de zombies komen terwijl ik slaap. Daar zou ik echt niet aan moeten denken. Brr.

    [Ik ga eten en ik weet niet zeker of ik vanavond nog zal posten]


    26 - 02 - '16