• Rollentopic



    De wereld is overgenomen door Walkers –Zombie’s.
    12 jongeren worden een voor een wakker in een ziekenhuis aan de rant van de stad. De 12 jongeren zijn allemaal van dezelfde school en liggen om dezelfde reden al een half jaar in een coma.- Het busongeluk dat ze kregen onderweg naar het museum.
    Als ze wakker worden is de rest van het ziekenhuis verlaten en niemand heeft enige idee wat er aan de hand is. Het pakeerdek licht vol met lijken en als ze daar doorheen zijn word er al snel duidelijk dat er iets mis is. Niet alleen het ziekenhuis is verlaten, maar heel de stad. Nergens is ook maar een levend mens te ondekken.
    Want behalve de 12 overgebleven jongeren en een handje vol mensen dat ze onderweg tegenkomen bestaat de rest van de wereldbevolking uit mensetende dode mensen.
    [Gebaseerd op de tv-serie]



    Groep jongeren
    -Delisha Eleora Daxton ~Dictionary
    -Alison Love ~jaimyhoi
    -Chloë Jessica Mattews ~Europe
    -Addison Lane ~prisoner
    -Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight ~bluehope
    -Naomi "Jessica" Micheal ~1DLovertje
    -Anthony Kilian von Monroe ~Lamebrain
    -Aiden Samuel Woods ~HurtedHeart
    -Austin Dylano Brown ~xYOLO16
    -Johan Sinclair ~Feline

    mensen die ze onderweg tegenkomen
    -Leontine 'Leo' Ledford ~CottonCloud
    -Gereverveerd ~Sunbaked
    -Kate Lizzy Skye Woods ~HurtedHeart
    -Lisa Thomas ~BlueHope
    -Jayy Brandon von Monroe ~Lamebrain
    -Aisha Biance Thaler ~Stiles

    de walkers Walkers zijn gewoon dode mensen. zodra je opengehaald of gebeten word door een walker, of zelfs aan een natuurlijk dood sterft verander je in een walker. Walkers kunnen alleen dood zodra hun hersens kapot zijn omdat dat hetgene is wat hun stuurt. Er is niemand die de walkers speelt, omdat walkers dus eigenlijk gewoon dood zijn. Ze kunnen niet denken niets. het enige wat ze doen is proberen te overleven door te eten.
    je bestuurd de walkers dus vanuit je eigen personage.
    en belangrijk is dat walkers worden aangetrokken door Schoten en ze ruiken je. zodra ze mensen zien of ruiken kunnen ze ook harder lopen als je denkt en prakties zelf rennen -als ze al hun benen nog hebben dan.



    Regels
    -GEEN perfecte mensen. iedereen heeft slechte kanten.
    -Spreken met minimaal 4 regels.
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -16+ is toegestaan.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Ik open het nieuwe topic zodra deze er moet komen. Later wijs ik mensen aan die dit ook mogen.
    -max 2 personages en dan het liefst verspreid over de groepen.
    -Er gaan ook mensen dood in dit verhaal. dit word vooraf besproken. Hou er dus rekening. en degene die niet of nauwelijks reageren gaan als eerste dood natuurlijk.
    -reservering staat bij 24 uur
    -username verandering doorgeven.

    Begin
    De jongeren worden langzaam wakker in het ziekenhuis, of worden wakker gemaakt door de andere. Ze zijn een half jaar in coma geweest en weten dus niet wat er zich allemaal heeft afgespeeld. Het ziekenhuis is verder verlaten.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Johan Sinclair

    'Ik vraag dat me ook al de hele tijd af. Het enige wat ik me kan herinneren is een af andere klap, maar meer weet ik niet. Misschien ligt hier een krant? Zodat we misschien uit kunnen zoeken wat er gebeurd is?' Ik wriemel bedenkelijk onder aan mijn kin. Ik voel dat er al een redelijk baardje gegroeid is. Dan moet ik al heel lang geslapen hebben.


    26 - 02 - '16

    [Ik ga barbecueën, adios!]


    26 - 02 - '16

    Naomi "Jessica" Micheal

    'Wel sexy dat baardje.' zeg ik dan lachend en kijk hem aan. 'Eerst gun dan krant.' zeg ik lachend. 'En misschien staat er iets in, ja, ik herinner me alleen een bus en een klap en dan word het zwart.' zeg ik dan bedankelijk en doe hem na en wriemel ook bedenkelijk aan mijn kin, alleen zonder baardje.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:57 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Johan Sinclair
    Ik glimlach als ze zegt dat ze het baardje sexy vindt. 'Eerst gun dan krant' zegt ze lachend. Ik knik. 'Eerst gun' Ik pijnig mijn hersens aan het proberen terug te halen van de situatie waarin alles zwart werd. De situatie met de knal. Maar niets anders dan het zwarte kan ik terughalen, helaas. 'Kom, we zoeken je pistool' zeg ik glimlachend en dan loop ik door naar de plek waar de hoop zombies ligt met het pistool ernaast.


    26 - 02 - '16

    [Ik ga zo slapen]


    26 - 02 - '16

    Naomi "Jessica" Micheal

    Ik loop achter Johan aan en na een tijdje zijn we er denk ik. Al snel zie ik het pistool liggen en pak hem op. 'Hiermee moet het wel lukken, denk ik.' zeg ik dan grijnzend, het was niet het beste pistool maar je kan ermee schieten dat is het belangrijkste. 'En waar zijn de zombie's?' vraag ik dan grijnzend.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:15 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Johan Sinclair
    'Voor zover ik weet zitten er nog een paar in het gebouw. Dat voel ik gewoon' zei ik vastbesloten. Ik zag dat Naomi trots naar haar pistool kijkt. Dezelfde manier als toen ik dat pistool vasthield en al die zombies af knalde. Ik hoopte stiekem dat er nog veel meer zombies waren om neer te knallen.


    26 - 02 - '16

    Naomi "Jessica" Micheal

    'Oke,let's go then.' zeg ik dan lachend en loop dan een gang in. En kijk wat rond. Dan controleer ik het pistool nog eens, nog wel genoeg kogels, moet lukken. 'Maar Johan, weet jij waar we naartoe moeten?' vraag ik dan en kijk wat rond, maar plots valt het licht uit. 'Ik denk dat we niet meer hoeven te zoeken.' zeg ik dan zacht, maar zonder angst in mijn stem.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Johan Sinclair
    'Let's go then' zei Naomi enthousiast. 'Jij weet waar we heen moeten?' vroeg ze terwijl ze haar pistool controleerde. 'Ja' zei ik. Het licht viel ineens uit. 'Ik denk dat we niet meer hoeven te zoeken' zei Naomi zacht maar gek genoeg zonder angst. 'Ik denk het ook niet' mompelde ik verward. Ik pakte mijn wapen stevig beet en maakte me klaar voor een aanval.

    [Voor vandaag stop ik er weer mee en morgen zal ik er waarschijnlijk ook niet al te veel zijn]


    26 - 02 - '16

    [Oke, doeidoei!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi "Jessica" Micheal

    Ik knik en ga met mijn rug tegen die van Johan staan zodat we allebei een kant hebben en richt mijn pistool al voor me uit en wacht tot de zombie's komen en kijk goed om me heen. Dan zie ik opeens iets naar ons toe strompelen wat er niet echt menselijk uitziet en richt dan mijn pistool en schiet hem dan precies recht door zijn voorhoofd en zie hem op de grond vallen en zich niet meer verroeren. 'Denk je dat er nog meer zijn?' vraag ik dan zacht aan Johan weer zonder angst. Eerlijk gezegd gaf me dit best een kik.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Johan Sinclair
    Ik zag Naomi recht door het hoofd van een zombie schieten. Ik grijnsde even. 'Denk je dat er nog meer zijn?' vroeg ze. 'Ik denk het wel en volgens mij heb je geoefend' zei ik met een nog grotere grijns. Ik zag iets op mij af strompelen en het zag er zombieachtig uit. Ik ging op zijn hoofd los met mijn ijzeren pijp en hij viel op de grond.


    26 - 02 - '16

    Naomi "Jessica" Micheal

    'Je moet eens weten, haha, ik ben getrained.' zeg ik dan lachend en zie er dan 3 komen en schiet ze achter elkaar door hun voorhoofd. 'Serieus, ze maken het wel makkelijk.' zeg ik dan zuchtend en kijk naar de 4 die ik neergeschoten heb. Plots zie ik er een van de 4 bewegen en hij wil me vastgrijpen, snel schiet ik nog een paar kogels door hem en ga dan weer naar Johan toe. 'Wat een creepy dingen, sommige missen lichaamsdelen, echt raar.' zeg ik dan terwijl ik nog eens naar het hoopje kijk.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Johan Sinclair
    'Ik heb ook geoefend, ik speelde veel left 4 dead 2' zei ik lichtelijk lachend. 'Sommige missen lichaamsdelen, echt raar' zei Naomi. 'Echt he! Ik zag er net een die een paar ribben miste' zei ik walgend. Ik sloeg met mijn ijzeren pijp nog vier zombies door hun hoofd. 'Killing spree!' zei ik vrolijk.


    26 - 02 - '16

    Naomi "Jessica" Micheal

    'Killing spree?' zeg ik dan lachend en kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Ik denk dat het dit was is het niet?' en kijk Johan aan.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 13:14 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp