• Zeurtopic.


    Ik zit nu huilend op mijn kamer, en weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Ik zal even bij het begin beginnen.

    Twee weken terug was ik op vakantie met mijn ouders en broertje. Mijn broertje en ik kunnen het totaal niet vinden. Hij doet mee met die nieuwe generatie, terwijl ik er echt een hekel aan heb aan het gedrag.
    Die anderhalve week vakantie, heb ik elke dag gehoord hoe lelijk ik wel niet ben, of hoe dik ik wel niet ben en dat ik nooit meer een vriendje zal hebben. Dit raakt me echt, ook al doe ik alsof het me allemaal niks interesseert. Dus op een avond, toen mijn ouders op het terras zaten, zat ik huilend op mijn hotelkamer. Toen kwam mijn moeder opeens binnengelopen want ze moest de iPad hebben. Ze zag me huilen. Dus ze zegt: 'Wat is er?' Ik gooi alles eruit, terwijl ik aan het hyperventileren was. Conclusie wat mijn moeder zegt: 'niks van aantrekken.'

    Ze nemen het ALTIJD voor m'n 15 jarige broertje op. Terwijl het vreselijke schijn is. Hij steelt, liegt en verpatst alles wat los en vast zit. Mijn ouders willen het op de een of andere manier niet zien, en geven hem alles wat ie' wil. Vandaag in Beverwijk, hij moest en zou Turks eten. Ik lust gewoon geen Turks eten, maar daar trekken ze zich niks van aan. Dus ik zat daar, met een cola, terwijl hun alles naar binnen werkten. Lopen we daarna langs allerlei andere tentjes, wat ik wel lekker vind. Maar nee, ze schenken geen aandacht aan mij.
    Nu zit ik dus met honger, en huilend op mijn kamer. Ik weet gewoon niet hoe lang ik dit nog aan kan, want ze doen gewoon niks aan het gedrag van mijn broertje tegenover mij.

    Sorry, maar ik moest het even kwijt.


    To infinity and beyond •

    Ik heb hetzelfde met mijn broertje, alleen is hij elf en gewoon stront irritant, hij is z'n hele leven gepest en ik nam het altijd voor hem op. Nu scheld ie mij elke dag uit maakt me belachelijk en is super irritant, m'n ouders zien ook niet dat hij het probleem is en zeggen dat ik er gewoon boven moet staan maar dat lukt soms echt niet. Hij steelt ook geld van hun en dan krijg ik de schuld, omdat ik altijd zo krap bij kas zit. Echt onzin. maargoed. ik snap dus helemaal wat je bedoeld.
    sterkte ermee. (flower)


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Nightray schreef:
    Kom jij voor jezelf op? Dat is wat ik doe met mijn irritante zusje. Ik laat niet alles over me heen lopen. Maar vaak maak ik het alleen maar erger dan het al is.. Negeren is denk ik de beste oplossing.

    Dit. Alleen ik ben dat kleine zusje (niet van haar, maar ikzelf ben de jongste). En mijn zus loopt vaak genoeg 'over me heen' en dan krijgt ze van mij gewoon een grote bek. :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Just hit him in the balls (cat)
    En dit is geen sarcasme. Soms is slaan het beste.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Just hit him in the balls (cat)
    En dit is geen sarcasme. Soms is slaan het beste.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Ik heb thuis helemaal dezelfde situatie, wel niet helemaal hetzelfde, maar toch wel gelijkaardig. Ik heb een zusje van 4 en zij is eigenlijk het kindje van mijn papa en zijn nieuwe vrouw mijn ouders zijn gescheiden. Nu als ze iets wilt krijgt ze het, bij gewoonweg alles, nu eten kan zij natuurlijk niet beslissen maar ze controleert wel veel thuis als ik het al een thuis kan noemen en ookal is ze 4, ze gedraagt zich als de grote baas thuis. Het is misschien kinderachtig, maar bij verjaardagen krijgt zij op de hare een groot feest met taart en familie en cadeautjes en bij ons denken ze er zelfs nog niet aan om zoiets te doen en onze familie doet alsof wij nietmeer bestaan, wat natuurlijk ook pijn doet. Onze stiefmoeder gebruikt ons als hulpjes in het huis, als we onze papa hierover aanspreken gaat hij gwn compleet mental, want het ligt allemaal aan ons... En onze papa had ons belooft dat zijn 3 kinderen, mijn broer, zus en ik dus op zijn nummer 1 gingen blijven, nu heb ik gewoon het gevoel dat we op 4 staan. Naar mijn gevoel is zijn werk zelfs belangrijker als ons. Dus ik voel me echt kut voor je en ik ben 15, evenoud als je broer dus en het is gwn erg dat je zou compleet wegcijferen omdat hij gwn altijd zijn zin wilt hebben, je ouders willen gewoon niet doorhebben dat hun perfecte zoon, ouder is aan het worden en zoals normaal vele fouten is of kan maken. Ik hoop echt dat het voor jou snel beter gaat en sorry voor deze lange en nutteloze reacte, ik moest het ook gewoon even kwijt I guess (:


    I'm just beautiful me.

    Ik weet dat het hard klinkt, maar iemand moet het zeggen

    Get over yourself

    Wat je nu doet is medelijde voor jezelf creeren. Ik snap dat het kut is, maar het is je broertje, ik ken geen broer, zus realatie die anders is dan die van jullie. Je kunt van je niemand verwachten dat hij of zij voor je veranderd. Desnoods praat je er over met je ouders en broertje, maar vertel het dan niet zo dramatisch zoals je hier hebt gedaan. Deze reactie is zeker niet kwaad bedoel (!!!) , maar je zult in je leven nog wel meer shit over je heen krijgen, you can either run from it, or learn from it.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 1:29 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cudey schreef:
    Ik weet dat het hard klinkt, maar iemand moet het zeggen

    Get over yourself

    Wat je nu doet is medelijde voor jezelf creeren. Ik snap dat het kut is, maar het is je broertje, ik ken geen broer, zus realatie die anders is dan die van jullie. Je kunt van je niemand verwachten dat hij of zij voor je veranderd. Desnoods praat je er over met je ouders en broertje, maar vertel het dan niet zo dramatisch zoals je hier hebt gedaan. Deze reactie is zeker niet kwaad bedoel (!!!) , maar je zult in je leven nog wel meer shit over je heen krijgen, you can either run from it, or learn from it.

    Pardon? Krijg jij soms elke dag te horen dat je lelijk bent, van je bloedeigen broer? Lijkt me nou ook niet echt leukste om te horen, als ik heel eerlijk moet zijn. :W
    En dan stel je je niet aan.


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    (...)
    Pardon? Krijg jij soms elke dag te horen dat je lelijk bent, van je bloedeigen broer? Lijkt me nou ook niet echt leukste om te horen, als ik heel eerlijk moet zijn. :W
    En dan stel je je niet aan.


    Nee zo bedoel ik het niet, maar ik neem aan dat ze alles al geprobeerd heeft om het te laten stoppen. En als je er zelf niks aan niks veranderen, kun je het er maar beter bij neerleggen. Als het echt waar is dat je je broertje zo haat, waarom laat hem dan je leven zo beinvloeden. Hoe luchter jij ermee om gaat hoe beter je je gaat voelen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mysteria schreef:
    (...)
    Pardon? Krijg jij soms elke dag te horen dat je lelijk bent, van je bloedeigen broer? Lijkt me nou ook niet echt leukste om te horen, als ik heel eerlijk moet zijn. :W
    En dan stel je je niet aan.


    ja:Y) maar ik ben het met Cudey eens


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cudey schreef:
    Ik weet dat het hard klinkt, maar iemand moet het zeggen

    Get over yourself

    Wat je nu doet is medelijde voor jezelf creeren. Ik snap dat het kut is, maar het is je broertje, ik ken geen broer, zus realatie die anders is dan die van jullie. Je kunt van je niemand verwachten dat hij of zij voor je veranderd. Desnoods praat je er over met je ouders en broertje, maar vertel het dan niet zo dramatisch zoals je hier hebt gedaan. Deze reactie is zeker niet kwaad bedoel (!!!) , maar je zult in je leven nog wel meer shit over je heen krijgen, you can either run from it, or learn from it.


    Lol. Je kent geen broer-zusrelatie die anders is dan dit? Sorry hoor, maar dit is serieus geen normale relatie, doe aub niet alsof dit normaal is en alle broers en zussen zo met elkaar omgaan, want dat is niet zo. Ik en mijn broertje gaan totaal niet zo met elkaar om, wij kunnen juist echt heel goed met elkaar opschieten.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    CURLYMONSTER schreef:
    Just hit him in the balls (cat)
    En dit is geen sarcasme. Soms is slaan het beste.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Lancelot schreef:
    (...)

    Lol. Je kent geen broer-zusrelatie die anders is dan dit? Sorry hoor, maar dit is serieus geen normale relatie, doe aub niet alsof dit normaal is en alle broers en zussen zo met elkaar omgaan, want dat is niet zo. Ik en mijn broertje gaan totaal niet zo met elkaar om, wij kunnen juist echt heel goed met elkaar opschieten.


    Ze heeft wel een beetje gelijk hoor. Elke broer en zus komen door die fase. dat heb ik met mijn zussen gehad, dat heb ik nu met mijn tweelingbroer. het gaat over en ja dan heb je een goeie relatie maar dan moet je er wel ff doorheen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lancelot schreef:
    (...)

    Lol. Je kent geen broer-zusrelatie die anders is dan dit? Sorry hoor, maar dit is serieus geen normale relatie, doe aub niet alsof dit normaal is en alle broers en zussen zo met elkaar omgaan, want dat is niet zo. Ik en mijn broertje gaan totaal niet zo met elkaar om, wij kunnen juist echt heel goed met elkaar opschieten.


    Moet je het echt zo letter opvatten, tuurlijk zijn er broer en zussen die goed met elkaar kunnen opschieten. Maar ik ken nog meer broer en zussen die elkaar verafschuwen. Ik denk dat wij ook niet kunnen beoordelen wat voor broer zus relatie het is. We horen nu één kant van het verhaal, van een persoon die zich op het moment heel kut voelt, het is heel moeilijk om hier objectief op te reageren.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Echt verschrikkelijk voor je :S. Ik heb zelf nooit zo'n situatie meegemaakt (ik heb een grote broer en grote zus) en we gaan wel goed met elkaar om. Wat je dus inderdaad kan doen is voornamelijk praten, met je ouders, of bijvoorbeeld naar de Kindertelefoon, want die kun je blijkbaar ook bellen om even je hart uit te storten. Desnoods kun je naar een psycholoog of therapeut gaan.

    Heel erg veel sterkte! Niet over je heen laten lopen!(H)


    Tijd voor koffie.

    Cudey schreef:
    (...)

    Moet je het echt zo letter opvatten, tuurlijk zijn er broer en zussen die goed met elkaar kunnen opschieten. Maar ik ken nog meer broer en zussen die elkaar verafschuwen. Ik denk dat wij ook niet kunnen beoordelen wat voor broer zus relatie het is. We horen nu één kant van het verhaal, van een persoon die zich op het moment heel kut voelt, het is heel moeilijk om hier objectief op te reageren.


    Ja maar alsnog, je zus zo het leven zuur maken dat ze huilend op haar hotelkamer zit op vakantie, dat is niet normaal. Ik ben ook door zo'n periode gegaan met mijn broer en zus, maar nooit zo erg, en we zijn eerlijk behandeld.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 12:48 ]


    Tijd voor koffie.