• Heay, dit is een topic waarin je van alles kwijt mag.
    Ik wil graag zeggen;
    Rest in peace;
    R.I.P. mijn opa, die jammer maar helaas, twee jaar voor mijn geboorte overleed.
    R.I.P. Mijn oom, die zijn 8e levensjaar niet meer heeft gehaald, vanwege leukemie.
    R.I.P. mijn overgroot opa, die ook is gestorven aan een ernstige vorm van KK
    R.I.P. Jennesey, een vriendin van Evi, die besloot haar eigen leven weg te nemen.
    R.I.P. Stamper, mijn eerste konijntje..
    R.I.P. Dolly
    R.I.P. Bette
    R.I.P. Beppe [means oma in fries], mijn overgrootoma, haar heb ik nog goed gekend...
    R.I.P. Heks, de buren's hond
    R.I.P. Japie, het zoontje van de oorspronkelijke eigenaren, die is verdronken in de sloot.
    R.I.P. Raven, bekend hier van quizlet. Jullie weten vast wel wat er met haar gebeurd is...

    Veel van deze personen heb ik niet direct gekend, maar het zijn allemaal kennisen, of familileden van dierbare personen van mij, en het doet mij evenveel pijn als bij de personen die ik wel direct kende.

    Wil jij nog iets kwijt?
    Houd je dan niet in, en laat het hier los x3


    all I want for christmas is a girlfriend

    wat is er dan gebeurt met raven?


    Dead but delicious

    R.I.P. Raven, bekend hier van quizlet. Jullie weten vast wel wat er met haar gebeurd is...


    srry dat ik het vraag maar wat is er gebeurt?
    ik heb blijkbaar wat gemist


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dit wilde ik even kwijt (trekt serieus gezicht):
    IK
    BEN
    FOCKING
    HYPER
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH

    Trekt weer serieus gezicht...
    Dat was het.
    :Y)


    Moof

    R.I.P. Raven, bekend hier van quizlet. Jullie weten vast wel wat er met haar gebeurd is...

    sorry maar ik weet niet wat er is gebeurd :X


    Take My Hand Take A Breath ...

    Dat liefde kut ingewikkeld is :S


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33