• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE



    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    Als ik heel eerlijk ben zou ik een niet al te bekend en te knap persoon doen, dat vind ik persoonlijk altijd.. tsja.. ligt er natuurlijk aan of je karakter model of actrice is ofzo, maar anders kan ik me altijd moeilijk voorstellen dat diegene jou karakter is. Maar als ik hieruit moest kiezen, zou ik voor de laatste gaan, maar vooral omdat zij er het natuurlijkst uit ziet en ik Doutzen gewoon zie als Doutzen en niets anders. ;x

    Ik neig zelf ook het meest naar de laatste. En ik wil in mijn nieuwe verhaal, juist iemand die echt uitzonderlijk knap is, dus dat doe ik nu even opzettelijk (":
    - Oh, het is trouwens niet voor een voetbal verhaal hoor! (: -


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Ik neig zelf ook het meest naar de laatste. En ik wil in mijn nieuwe verhaal, juist iemand die echt uitzonderlijk knap is, dus dat doe ik nu even opzettelijk (":
    - Oh, het is trouwens niet voor een voetbal verhaal hoor! (: -

    Hihi, oké, jammer! ;3


    ars moriendi

    Ik heb wel een idee voor een nieuw verhaal maar ben wat angstig dat ik de rest ga verwaarlozen - zover dat nog niet is gebeurd :').


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    Whoaa ik weet nog nieteens wanneer ik naar school moet =S. Mijn oude emailadres waarnaar het HBO die shit stuurde is geblokkeerd, lol. :')

    Ik zou dan compleet in paniek raken. But that's me. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Criska schreef:
    Ik heb wel een idee voor een nieuw verhaal maar ben wat angstig dat ik de rest ga verwaarlozen - zover dat nog niet is gebeurd :').


    Het schrijven lukt mij totaal niet nu:$ Ik ben nu oude verhalen aan het checken en daar de rollen uithalen en dan topics openen voor nieuwe rollen(flower)


    ~

    Vampires schreef:
    (...)
    Ik zou dan compleet in paniek raken. But that's me. (krul)


    Me 2:$


    ~

    Criska schreef:
    Ik heb wel een idee voor een nieuw verhaal maar ben wat angstig dat ik de rest ga verwaarlozen - zover dat nog niet is gebeurd :').

    Daar ben ik ook altijd een beetje bang voor. Omdat ik dan, onbewust, één van mijn verhalen als hoofdverhaal ga zien en daar alleen maar inspiratie voor ga kweken.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Daar ben ik ook altijd een beetje bang voor. Omdat ik dan, onbewust, één van mijn verhalen als hoofdverhaal ga zien en daar alleen maar inspiratie voor ga kweken.


    Voor één van mijn verhalen heb ik sowieso geen inspiratie meer, dat is echt op en ik moet er maar eens een einde aan gaan maken :') Die ander, tsja, zo standaard.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben ondertussen 'P.S. I love you' aan het kijken. Na het boek, ik ben verslaafd!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik denk dat ik zo de film Sense and Sensibility ga kijken. Voor het eerst. Met mijn favoriete acteur: Hugh Grant <3


    Chaos is a ladder.

    Criska schreef:
    Ik heb wel een idee voor een nieuw verhaal maar ben wat angstig dat ik de rest ga verwaarlozen - zover dat nog niet is gebeurd :').

    Hihi, dat heb ik ook, daarom hou ik het momenteel bij 1 story (:. Ik wil deze echt zo graag afmaken, want ik vind het superleuk om aan Second Best te schrijven (:

    @Kim&Naomi: Mijn beste vriendin gaat naar dezelfde school (wel een andere opleiding) dus zij stuurt me dat rooster even door (;


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hihi, dat heb ik ook, daarom hou ik het momenteel bij 1 story (:. Ik wil deze echt zo graag afmaken, want ik vind het superleuk om aan Second Best te schrijven (:

    @Kim&Naomi: Mijn beste vriendin gaat naar dezelfde school (wel een andere opleiding) dus zij stuurt me dat rooster even door (;


    Ik ben ook helemaal verslaafd aan jouw verhaal maar de mijne. Het lukt niet meer hoe graag ik ook wil. Voor 'Simply the best' moet ik gewoon een eind maken voordat het echt een of ander triest verhaal wordt - zover het dat nog niet is :').


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    @ Claire: Je verhaal Second Best is ook gewoon geweldig!
    En welke HBO-opleiding ga je volgen?


    Chaos is a ladder.

    Criska schreef:
    (...)

    Ik ben ook helemaal verslaafd aan jouw verhaal maar de mijne. Het lukt niet meer hoe graag ik ook wil. Voor 'Simply the best' moet ik gewoon een eind maken voordat het echt een of ander triest verhaal wordt - zover het dat nog niet is :').

    Aahw dankjewel <3 (: En dat is jammer.. misschien is dat een teken dat je het idd maar het beste af kan ronden en eventueel kunt beginnen aan een vers verhaal waar je je volle aandacht op kunt richten?

    Vampires schreef:
    (...)

    @ Claire: Je verhaal Second Best is ook gewoon geweldig!
    En welke HBO-opleiding ga je volgen?


    Filmopleiding in Hilversum (:


    ars moriendi

    Hilversum is leuk. Waarom niet Utrecht?

    Als iemand van jullie ooit een opleiding gaat volgen in Utrecht, just let me know!


    Chaos is a ladder.