• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE



    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Ik wil nog steeds de wedstrijd van Chelsea tegen Man City zien, maar ik kan nergens een goede link of zo vinden. :x


    Klik

    Probeer deze maar eens:) Heb je meestal verschillende links(flower)


    ~

    Vampires schreef:
    (...)
    Pff, op een gegeven moment was het echt niet meer om aan te zien. (krul)


    Volgens de media was PSV al landskampioen toch? xD


    ~

    Dictionary schreef:
    Ik ben zoo happy dat het voetballen deels weer is begonnen:)


    Haha. Mijn moeder vertelt me doodleuk midden in een of ander dorp daar dat ze ooit de laatste vakantie met mijn vader naar El Clasico Real vs. Barca (seizoen 2006/2007) is geweest. Gewoon omdat er nog kaarten waren en nu wilt ze nooit meer naar Spanje O.o


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dictionary schreef:
    (...)

    Klik

    Probeer deze maar eens:) Heb je meestal verschillende links(flower)

    Hij's al geweest op tv, hahaha

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:07 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Amy, doe eens eventjes heel lief en zet een reactie of neem een abo. Dat vind Kim leuk.

    Nu ga ik douchen, denk ik.


    Chaos is a ladder.

    Criska schreef:
    (...)

    Haha. Mijn moeder vertelt me doodleuk midden in een of ander dorp daar dat ze ooit de laatste vakantie met mijn vader naar El Clasico Real vs. Barca (seizoen 2006/2007) is geweest. Gewoon omdat er nog kaarten waren en nu wilt ze nooit meer naar Spanje O.o


    :O Why wil ze nu niet meer naar Spanje?


    ~

    Nieve schreef:
    (...)
    Hij's al geweest op tv, hahaha


    oh sorry:$


    ~

    Vampires schreef:
    Amy, doe eens eventjes heel lief en zet een reactie of neem een abo. Dat vind Kim leuk.

    Nu ga ik douchen, denk ik.

    Ik heb hem nog niet gelezen Kim en ben even bezig. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Time for bed. Goodbye! xoxo


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Time for bed. Goodbye! xoxo


    Slaaplekker babe(K)(flower)


    ~

    Dictionary schreef:
    (...)

    :O Why wil ze nu niet meer naar Spanje?

    Te ver weg, te warm, geen zin. Dat soort dingen '--


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)
    Te ver weg, te warm, geen zin. Dat soort dingen '--


    Ik ga wel met je daar heen_O_ Kwijlen over Cris en Sami(wbw)


    ~

    Goede morgen. Heel de Olympics staan op mijn pc dus ik ben even handbal kijken. Gosh, ik mis dat.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik doe momenteel niks, een beetje lezen op Q en muziek luisteren. Misschien dat ik zo nog een film op zet (":


    Chaos is a ladder.

    En ik ben ook wakker. Vanmiddag naar die kut ortho en daarna laptop halen - dat compenseerd. Hahaha. Heb echt zo'n hekel en ben echt als de dood voor orthodontisten en tandartsen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.