• Hello guys.

    In september start ik met mijn studies Audiovisuele Kunsten en ga ik op kot in Brussel. Ik heb al lang gedacht om aan een blog of vlog te beginnen en dat lijkt me een ideaal moment om ermee te starten. Maar nu weet ik niet goed welke van de twee ik zal doen. Wat vinden jullie persoonlijk leuker? Een blog of een vlog?

    Even wat voorbeelden van het soort vlog dat ik bedoel: Bertdc, Dailygrace, ...

    Een blog kennen jullie allemaal wel, voorbeelden hiervan lijkt me overbodig.

    Dus... Vertel me eens, zouden jullie liever naar vlogs kijken of toch liever blogs lezen?

    En kennnen jullie een goede blogsite? Er zijn er zoveel, dus ik als ik toch voor een blog zou gaan, zou ik niet weten welke site het beste is. Maar misschien dat hier mensen met een eigen blog zijn (linkjes zijn steeds leuk) en me dus iets kunnen aanraden?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik lees/kijk geen van beiden echt, maar dan zou ik toch voor een blog gaan.


    Ex astris, sciencia

    Een vlog vind ik leuker en wat persoonlijker, maar dat is echt iets wat je moet kunnen. Je moet echt duidelijk kunnen spreken en een beetje het video bewerken onder de vingers hebben.
    Als je weinig tijd hebt is een blog wel makkelijker bij te houden.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 13:41 ]


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    Een vlog vind ik leuker en wat persoonlijker, maar dat is echt iets wat je moet kunnen. Je moet echt duidelijk kunnen spreken en een beetje het video bewerken onder de vingers hebben.
    Als je weinig tijd hebt is een blog wel makkelijker bij te houden.

    Broadfields schreef:
    Een vlog vind ik leuker en wat persoonlijker, maar dat is echt iets wat je moet kunnen. Je moet echt duidelijk kunnen spreken en een beetje het video bewerken onder de vingers hebben.
    Als je weinig tijd hebt is een blog wel makkelijker bij te houden.


    Of het helemaal iets voor mij zal zijn, valt te bezien. Een vlog kan iets leuks worden, maar kan evengoed erg falen. Maar ik wil het proberen (; In ieder geval kan ik goed overweg met bewerkprogamma's, dus dat zal me niet in de weg staan. Het is enkel nog te bezien of ik goed overkom op het scherm.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Broadfields schreef:
    Een vlog vind ik leuker en wat persoonlijker, maar dat is echt iets wat je moet kunnen. Je moet echt duidelijk kunnen spreken en een beetje het video bewerken onder de vingers hebben.
    Als je weinig tijd hebt is een blog wel makkelijker bij te houden.


    comfort in c h a o s

    Een vlog is iets wat je ook echt moet kunnen. Duidelijk spreken (zoals hierboven al is gezegd) en je moet ongelofelijk enthousiast zijn.
    Daarom vind ik blogs leuker. Er zijn een hoop mensen die vlogs maken, en het gewoon eigenlijk niet moeten doen. Maar hey, doe wat jij leuker vind :'D Desnoods maak je eerst een proef video'tje.


    To infinity and beyond •

    Broadfields schreef:
    Een vlog vind ik leuker en wat persoonlijker, maar dat is echt iets wat je moet kunnen. Je moet echt duidelijk kunnen spreken en een beetje het video bewerken onder de vingers hebben.
    Als je weinig tijd hebt is een blog wel makkelijker bij te houden.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Broadfields schreef:
    Een vlog vind ik leuker en wat persoonlijker, maar dat is echt iets wat je moet kunnen. Je moet echt duidelijk kunnen spreken en een beetje het video bewerken onder de vingers hebben.
    Als je weinig tijd hebt is een blog wel makkelijker bij te houden.


    i put the fun in funeral

    Ik zou een blog doen.


    26 - 02 - '16

    Blogs vind ik leuker.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik vind een blog leuker =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    Ik vind een blog leuker =)


    Life is full of fake people

    Als je niet veel tijd hebt zou ik een blog doen(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    I looooove Daily Grace!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    I looooove Daily Grace!


    Zij is zoooo ge-wel-dig!


    If we had not a soul, music would have created it.