• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE



    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Artistique schreef:
    (...)
    Yes, he is, want ik vind hem ook super. Alleen omdat zijn naam al voorkwam en Casillas nog niet, heb ik voor Casillas gekozen en ook omdat hij keeper is en ik dat ook wil zijn :c

    Haha, ik wil ook wel Torres neerzetten hoor, maar dat is dan al de derde, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    (...)
    Haha, ik wil ook wel Torres neerzetten hoor, maar dat is dan al de derde, hahaha.

    Ja, daarom wilde ik ook Casillas, omdat ik hem ook gewoon super vind en keepers meestal worden vergeten. Terwijl ze toch erg belangrijk zijn voor het team en omg, Casillas is gewoon een superhotte keeper. :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Dat hele gedoe rond die bèta's. Het levert de moderators en al bestaande bèta's alleen maar blauwe plekken op want die krijgen steeds de wind van voren van de users.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Dat hele gedoe rond die bèta's. Het levert de moderators en al bestaande bèta's alleen maar blauwe plekken op want die krijgen steeds de wind van voren van de users.

    Niet alleen mijn schuld. Oké, volgensmij heb ik de bèta's en moderators nog niet beledigd of beschuldigd van iets. (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    HAHA, serieus. Mijn naam staat nog maar net op de lijst en meteen spam ik dit topic al vol ;$


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    Niet alleen mijn schuld. Oké, volgensmij heb ik de bèta's en moderators nog niet beledigd of beschuldigd van iets. (':

    Jij misschien niet, maar zo'n beetje de helft van Quizlet wel. Oké, misschien wat overdreven maar er klagen gewoon zó veel mensen over de mods. Echt zo respectloos.


    Chaos is a ladder.

    Artistique schreef:
    HAHA, serieus. Mijn naam staat nog maar net op de lijst en meteen spam ik dit topic al vol ;$

    Hahaha, dit is nog niet zo erg hoor. Toen het EK bezig was, toen konden we er pas wat van.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vampires schreef:
    (...)
    Jij misschien niet, maar zo'n beetje de helft van Quizlet wel. Oké, misschien wat overdreven maar er klagen gewoon zó veel mensen over de mods. Echt zo respectloos.

    Ik heb juist heel erg veel respect voor de mods en bèta's. Tjeez, ik wil niet eens weten hoeveel ze wel niet voor Quizlet doen. Nu moet ik wel zeggen dat Amy wel mijn favoriete mod is. ;$ Nouja, ik heb gewoon zo mijn favorieten. xd Ook wel een favo bèta, maar die ga ik niet noemen. (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Nieve schreef:
    Hahaha, dit is nog niet zo erg hoor. Toen het EK bezig was, toen konden we er pas wat van.

    Zo, echt wel. Het ene na het andere topic werd geopend. (":


    Chaos is a ladder.

    Nieve schreef:
    (...)
    Hahaha, dit is nog niet zo erg hoor. Toen het EK bezig was, toen konden we er pas wat van.

    Wil ik wel geloven. Jammer genoeg heb ik dit topic niet eerder ontdekt! xd


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    (...)
    Ik heb juist heel erg veel respect voor de mods en bèta's. Tjeez, ik wil niet eens weten hoeveel ze wel niet voor Quizlet doen. Nu moet ik wel zeggen dat Amy wel mijn favoriete mod is. ;$ Nouja, ik heb gewoon zo mijn favorieten. xd Ook wel een favo bèta, maar die ga ik niet noemen. (:

    Ik, favoriet? Ik doe niets bijzonders - eigenlijk, hahahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vampires schreef:
    (...)
    Zo, echt wel. Het ene na het andere topic werd geopend. (":

    Daarom zitten jullie/we nu ook al op 70, maar er kunnen meer bij. xd
    Maar ik ga zo hoor! :3 Veel plezier nog met kletsen enzo.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Nieve schreef:
    (...)
    Ik, favoriet? Ik doe niets bijzonders - eigenlijk, hahahaha.

    Jawel, je schrijft een Torres verhaal. xd Oké, eerlijk ik ben nog steeds niet begonnen met lezen, maar toch! ;$ Nee, maar als ik een vraag heb, stel ik hem aan jou, omdat jij op het forum nooit ruzie zoekt met users enzo en ik vind je altijd heel erg aardig! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik ga de finale zien van hockey! - Wisten jullie trouwens dat hockey mijn favo sport is? De enige sport die ik zonder geklaag uitvoer en het liefst naar kijk. Vind het duizend keer zo leuk als voetbal, just a random fact about me - Toedels!

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 20:59 ]


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Ik ga de finale zien van hockey! - Wisten jullie trouwens dat hockey mijn favo sport is? De enige sport die ik zonder geklaag uitvoer en het liefst naar kijk. Vind het duizend keer zo leuk als voetbal, just a random fact about me - Toedels!

    Ik vind hockey verschrikkelijk om naar te kijken, met een stok achter een bal aanrennen. Ugh. :c
    Maar Hockey is wel leuk om te doen en toch blijft voetbal mijn favoriet. (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.