• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE



    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Metropolis schreef:
    Oke, dus we hebben een newbie hiero?

    Yes, I'm new. (': Oké, ik ben Berna en nu mogen jullie allemaal jullie naam zeggen anders leer ik het nooit :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    (...)
    Yes, I'm new. (': Oké, ik ben Berna en nu mogen jullie allemaal jullie naam zeggen anders leer ik het nooit :c

    Ik ben Amy en eh de vrouw van Huntelaar is Claire - hoewel ze stiekem ook wel van een vluggertje met Robin van Persie houdt. En degene die je de vraag stelde is Marjolien, ze woont in Madagaskar want dan kan ze met meerdere mannen trouwen waaronder Mario Gomez, Tyler Hoechlin/Derek en nog zo'n persoon van Batm hebban hahahehaha . Und eh dan hebben we de rest nog natuurlijk maar die heben volgensmij nogniets gezegd in dittopic, plus een deel is op vakantie jaj. En sorry voor mijn typgebrek wrs, maar ik zit op mn mobiel. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Batman bedoel ik dus gosh - rot mobiel


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    (...)
    Ik ben Amy en eh de vrouw van Huntelaar is Claire - hoewel ze stiekem ook wel van een vluggertje met Robin van Persie houdt. En degene die je de vraag stelde is Marjolien, ze woont in Madagaskar want dan kan ze met meerdere mannen trouwen waaronder Mario Gomez, Tyler Hoechlin/Derek en nog zo'n persoon van Batm hebban hahahehaha . Und eh dan hebben we de rest nog natuurlijk maar die heben volgensmij nogniets gezegd in dittopic, plus een deel is op vakantie jaj. En sorry voor mijn typgebrek wrs, maar ik zit op mn mobiel. (:

    Oké, dan weet ik al 3 namen, waarvan ik er eigenlijk al één wist. xd


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Nieve schreef:
    (...)
    Ik ben Amy en eh de vrouw van Huntelaar is Claire - hoewel ze stiekem ook wel van een vluggertje met Robin van Persie houdt.

    Ssht, dadelijk denkt ze nog dat ik niet van Huntie houd. *__*
    Mihihii zullen we gaan partycrashen in de Achterhoek? :9~


    ars moriendi

    Bored.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Ik ga de finale zien van hockey! - Wisten jullie trouwens dat hockey mijn favo sport is? De enige sport die ik zonder geklaag uitvoer en het liefst naar kijk. Vind het duizend keer zo leuk als voetbal, just a random fact about me - Toedels!

    Duizend keer zo leuk als voetbal? Is that even possible? =O I love football more than anything. _O_

    @Berna: Juist leuk dat je er bij bent! Het topic mag wel wat levendiger worden van mij. *O* Zoals je misschien wel hebt gezien, is Spanje hier favoriet. Maar mijn onvoorwaardelijke Oranje leeuwenhartje maakt houdt alles een beetje in balans, haha.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Duizend keer zo leuk als voetbal? Is that even possible? =O I love football more than anything. _O_

    @Berna: Juist leuk dat je er bij bent! Het topic mag wel wat levendiger worden van mij. *O* Zoals je misschien wel hebt gezien, is Spanje hier favoriet. Maar mijn onvoorwaardelijke Oranje leeuwenhartje maakt houdt alles een beetje in balans, haha.

    Volgens mij is Duitsland favoriet, hahaha. Toen Nederland eruit lag met het EK was ik namelijk zowat de enige die voor Spanje was toen, hahaha. (wbw)
    En ik zal me in het vervolg stil houden over je verhouding met Robin, k? En dan ga ik nu even een stukje voor Fall and Rise uploaden, jaja.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Duizend keer zo leuk als voetbal? Is that even possible? =O I love football more than anything. _O_

    @Berna: Juist leuk dat je er bij bent! Het topic mag wel wat levendiger worden van mij. *O* Zoals je misschien wel hebt gezien, is Spanje hier favoriet. Maar mijn onvoorwaardelijke Oranje leeuwenhartje maakt houdt alles een beetje in balans, haha.


    Helemaal nu ik erbij ben, Spanje :9~


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Nieve schreef:
    (...)
    Ik ben Amy en eh de vrouw van Huntelaar is Claire - hoewel ze stiekem ook wel van een vluggertje met Robin van Persie houdt. En degene die je de vraag stelde is Marjolien, ze woont in Madagaskar want dan kan ze met meerdere mannen trouwen waaronder Mario Gomez, Tyler Hoechlin/Derek en nog zo'n persoon van Batm hebban hahahehaha . Und eh dan hebben we de rest nog natuurlijk maar die heben volgensmij nogniets gezegd in dittopic, plus een deel is op vakantie jaj. En sorry voor mijn typgebrek wrs, maar ik zit op mn mobiel. (:


    Je vergeet moi, oooooomfg. Nee joke haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Barton schreef:
    (...)

    Je vergeet moi, oooooomfg. Nee joke haha.

    En dan hebben we de geweldige Sanne Kaká, wie af en toe ook wel eens haar ontbijt of bed deelt met Mesut Özil of Sergio Ramos en ze schrijft awesome verhalen!! (wbw)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    (...)
    En dan hebben we de geweldige Sanne Kaká, wie af en toe ook wel eens haar ontbijt of bed deelt met Mesut Özil of Sergio Ramos en ze schrijft awesome verhalen!! (wbw)

    Oké, tot nu toe zijn de namen nog uit elkaar te houden. xd Hallo, Sanne. Oe, awesome verhalen ik hou van awesome verhalen. (': Die ga ik zeker lezen. Ik moet zelf eens even een voetbalstory beginnen, maar ben net weer met een 1d fanfiction begonnen. Zo'n 5 minuten geleden. ;x


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Chicas, ik heb gratis wifi hier
    en ik zie dat Claire terug is

    Oké, nu is iedereen weer weg D:

    Ik ben er. ^^


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.