• Deze RPG gaat over vier groepen die ruzie hebben.
    Er zijn twee stoere groepen die soms echt vechten, en de andere zijn meer de populairee en de nerd achtige, die zijn meer in gewoon bekvecht ruzie.
    Het is de bedoeling dat het allemaal heel ingewikkeld word met geheime relaties en vriendschappen en zo, dat bijvoorbeeld een populaire ervoor kiest om nerd te worden.
    Ongeveer tien mensen per groep.

    Stoere groep 1:

    Stoere groep 2:

    Populairen:

    Nerds:



    Kopieer voor rol:

    Naam:
    Groep:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter
    Extra*:

    * mag

    we beginnen bij een maandag ochtend, iedere groep moet minstens twee leden hebben voor wwe beginnen
    Maximaal twee charchers per persoon.

    Veel succes!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Daniel Dylan Jason
    Groep: stoere groep 1
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Karakter: als hij bij zijn groep is doet hij altijd heel stoer, net als bij meisjes. Maar als hij thuis of gewoonmet een vriend is is hij juist heel liefen gevoelig. Ook al doet hij stoer, hij zal er altijd voor je zijn.
    Extra: hij wordt geslagen door zijn vader.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 18:12 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Tyler Jay Lopez
    Groep: Stoere groep 2
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:


    Karakter Rpg, anders hou ik me er niet aan.
    Extra: Hij rookt.

    Naam: Chayenne "Chay" Roselia Romano
    Groep: Stoere groep 1
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Karakter Rpg, anders hou ik me er niet aan.


    El Diablo.

    Ik zal er even over nadenken:)


    ~

    Naam: Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver.
    Groep: Stoere groep 2.
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:




    Karakter Zie in RPG.
    Extra*: Ze kan goed omgaan met wapens, omdat haar vader vroeger een wapenhandel had en haar leerde hoe ze moest omgaan met alle wapens, verder kan ze ook goed vechten want ze deed zelfverdediging op het hoogste niveau, maar is daarmee gestopt. Haar ouders zijn toen ze 16 was overleden in een auto ongeluk, Marilyn zat ook in die auto maar had het overleefd en leeft nu in de grote villa van haar ouders en heeft nu dan ook een zeer grote erfenis, maar doet daar niks mee en bijna niemand weet er ook wat van af. Verder is ze een pittig meisje en een echte verleidster en drinkt ze en rookt ook en is erg brutaal en gewelddadig en is niet bang haar handen vies te krijgen.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 16:28 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naam: Noascha "Noa" Gumush Bayz
    Groep: Stoere groep 2
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Karakter: Zie je in de RPG
    Extra*: Noascha is eigenlijk een verlegen, bang meisje. Als ze alleen wilt zijn, gaat ze naar d'r paard Steph. In de groep doet ze zich stoer voor, maar ze weet altijd wel een smoes te bedenken zodat ze niet hoeft te drinken of te roken ofzo. Ook heeft ze een fantastisch talent voor tekenen. Niemand is ooit in haar huis geweest, en dat zou zo blijven omdat ze niet wilt dat iemand haar tekeningen ziet. Voor de zekerheid.

    Ohja, en ik heb me op veel rpg's uitgeschreven maar ik ben nu weer actief.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Anna-Claire 'Anna' Eva Evans
    Groep: Populairen
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Niet op die man daar achter letten $:
    Karakter: Dat zie je in de RPG
    Extra*{niet voor de RPG}: Ik kan maandag niet aanwezig zijn omdat ik dan weer naar school moet =)


    Do what people say you can't.

    NVM

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 19:29 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Rachelle Rodriguéz( Wordt Rae of gewoon Rodriguez genoemd )
    Groep: stoere groep 1
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Rachelle ook wel Rae genoemd is 1.73, heeft lang golvend zwart haar en nachtblauwe ogen. Haar lippen zijn roze en ze heeft een getint kleurtje. Haar lichaam is slank en ze heeft grotere rondingen dan een gemiddeld meisje. Verder heeft ze lange benen met gespierde kuiten die ze heeft gekregen van het lopen op hoge hakken. Haar lichaam is erg vrouwelijk en e heeft ook brede heupen. Haar ogen zijn amandelvormig en haar lippen vol. Ze heeft spierwitte tanden en een tatoeage in haar nek van een kolibrie, die staat voor vrouwelijkheid, schoonheid en wislkracht.



    Karakter Rae is een pittig meisje en een echte verleidster. Ze is totaal niet op haar mondje getrapt en is ook totaal niet bang om wat vieze handjes te krijgen. Ze is erg koppig, eigenwijs en moeilijk op andere gedachten te brengen. Verder heeft ze een wantrouwend gevoel over de meeste mensen en vertrouwd ze op haar gevoel.
    Extra*: Rae heeft vroeger op thai boksen gezeten, maar werd misbruikt door haar trainer die dreigde haar vader wat aan te doen. Haar moeder was allang al vertrokken met een rijke gast en toen ze dacht dat het eindelijk klaar was, was dat niet zo. Haar vader ging ermee door en ze liep weg van huis.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 20:51 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Naam: Kate naver
    Groep: populaire
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Karakter : Rpg
    Extra*: ze kan aardig zijn als er geen bekende in de buurt is

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 20:33 ]


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    We moeten nog 2 nerds! :)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naam:Aurelia Solana Degrassi
    Groep: Stoere groep 2
    Leeftijd: 19 jaar
    Uiterlijk:


    Aurelia heeft lang donker haar met licht bruine ogen. Ze heeft een getint uiterlijk en een mooi slank lichaam met vrouwelijke vormen die goed uitkomen. Aurelia is ongeveer 1.71m en heeft op haar schouder/boven arm een tattoo van rozen en op haar bil aan de onderkant een strikje.
    Karakter Aurelia een echte stoere meid. Ze is niet snel bang en heeft een ontzettende grote mond. Door haar grote mond kan ze anderen altijd heel snel dissen. Aurelia is een echte verleidster en wind daar dan ook geen doekjes omheen. Als ze iets wil krijgt ze het ook. Kan het niet normaal dan wel op de niet normale manier.
    Extra: Aurelia heeft een eigen appartementje die ze heeft geërfd van haar ouders die zijn gestorven vorig jaar. Net als het appartement heeft ze ook nog heel veel geld geërfd.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 15:09 ]


    ~

    Ik maak morgen nog een nerd
    maar ik moet nu gaan =)


    Do what people say you can't.

    Naam: Sammy Jonsen
    Groep: nerds
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Karakter: Zie RPG
    Extra*: Hij komt later bij de populaire groep


    Do what people say you can't.

    Naam: jacob Zack Jason
    Groep: nerds
    Leeftijd: 12
    Uiterlijk:


    Karakter: RPG
    Extra*:hij is het broertje van Daniel Dylan Jason.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Misschien kunnen we al eerder beginnen, want elke groep heeft 2 personen! :)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp