• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…



    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 regels.
    - Nieuwe topics worden door Stuttgart of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Stuttgart
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords


    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Stuttgart
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame


    Rollen Story

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 13:46 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Hij bijt speels in mijn onderlip voordat hij me toegang geeft, waarna hij zijn tong zacht langs de mijne laat strelen. Ik huiver zachtjes van genot wanneer ik dit voel en ga met hem mee, waardoor er op een gegeven moment kleine elektriciteit=schokjes door me heen gaan.
    Ik voel hoe zijn hand zacht mijn borstel streelt, een beetje masseert terwijl hij zijn duim over mijn tepel laat gaan. Hij doet het zacht en teder voordat hij zijn hand naar beneden laat glijden, en als we nu niet aan het kussen waren, had ik me zeker niet ingehouden voor een kreun. Zijn aanrakingen doet hij gewoon zo dat ik er opgewonden van wordt, het is niet eerlijk.
    Daarom laat ik mijn hand dus op en neer gaan terwijl ik zijn geslachtsdeel vasthoud en mijn lichaam nog wat dichter tegen hem aandruk. Als hij vals ging spelen, kon ik het ook.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [omg dat plaatje, sexy <3]

    Darryll Wade
    Als ik voel hoe ze haar hand op en neer beweegt over mijn lid pak ik haar pols zacht vast. Ik weet niet waarom, maar op de een of andere manier heb ik er een hekel aan als een meisje dat doet vlak voor we sex gaan hebben. Oraal, ja oke graag...Maar handmatig?? Nee..
    Ik rol ons om zodat ik weer boven op haar lig. Ik sprijd haar benen iets zodat ik er weer tussen kan en kus haar dan weer zacht en teder, terwijl ik mijn handen teder over haar huid laat glijden. Ondertussen ben ik zachte kusjes over haar kaaklijn en hals aan het drukken. Zachte likjes en beetjes doe ik er ook wel tussendoor. Dan kijk ik haar aan en lik even over mijn lippen voor ik naar het nachtkastje rijk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Zacht pakt hij opeens mijn pols vast en ik weet niet waarom, maar ik moet er lichtelijk van blozen. Hopelijk zag hij het niet, want ik ben geen meisje die snel bloost, helemaal niet zelfs.
    Hij rolt ons om zodat hij weer boven op me ligt en op het moment dat hij mijn benen iets spreid om er weer tussen te komen, stokt mijn adem even aangenaam in mijn keel waardoor ik daarna weer op adem moet komen. Teder laat hij zijn handen over mijn huid glijden, terwijl hij ondertussen al zachte kusjes over mijn kaaklijn en hals aan het drukken is. Zijn tedere en zachte aanrakingen verwarren me op een bepaalde manier, maar ik weet niet precies wat het is, ik kan er mijn vinger niet op leggen.
    Wanneer hij me weer aankijkt en even over zijn lippen likt voordat hij naar het nachtkastje reikt, kijk ik hem zwijgzaam aan. Zijn gezicht neem ik in me op en analyseer welke kleur zijn huid is, hoe sterk zijn kaak is en de kleur van zijn ogen. Het is een raar gevoel dat ik heb waarom ik dit doe en op de een of andere manier moet ik dit wel doen, alsof hij me elk moment alleen laat en ik hem vergeet en uit mijn gedachten wis. Ik wil dat niet.
    "Darryll.." Het was geen vraag en eigenlijk ook niet richting hem, maar ik wilde gewoon zijn naam uitspreken. Het was zacht fluisterend en bijna onhoorbaar. Ondertussen streelde ik vederlicht met mijn vingertoppen over zijn kaak en schouders.

    (Ja toch? She is beau-ti-full..)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Darryll Wade
    Net als ik het condoom te pakken heb hoor ik Alleshia zacht "Darryll" zeggen. Is ze opeens van gedachte veranderd?? Ik leg het condoom niet terug, ik houd het in mijn hand maar breng ook mijn gezicht naar haar hals. "Wat is er?" fluister ik zacht.
    Ik streel met mijn hand over haar arm, naar haar hand en verstrengel mijn vingers met de hare. Ik kus haar zachtjes. Of ze nou twijfelt of niet, ik doe toch het condoom om, just in case.
    Ik verstrengel mijn vingers weer met de hare. Ik weet niet wat het was maar op de een of andere manier had ik altijd de hand van het meisje vast als we sex hadden. Vind ik fijn op de een of andere manier.
    Ik kus haar weer zachtjes. "Heb ik al eens gezegd dat je heel erg mooi bent" fluister ik. Ik laat mijn andere hand zacht over de huid van haar zij strelen en de zijkant van haar borst. Ik heb heel erg veel moeite om nog niet bij haar naar binnen te dringen maar ik houd me nog in.

    [she is]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 22:24 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Hij brengt zijn gezicht naar mijn hals, waarna hij zacht fluistert. "Wat is er?" Zijn warme adem voel ik op mijn huid slaan en voor een kleine seconde sla ik mijn ogen neer terwijl ik zijn kaak weer vederlicht streel. "Just.. wanted to say your name," fluister ik zachtjes terug en glimlach dan.
    Hij streelt met zijn hand over mijn arm, naar mijn hand en verstrengelt zijn vingers met de hare, waardoor ik geneigd ben mijn duim zacht over zijn hand te laten strelen. Het voelt gewoon prettig zo, voor mij. Hij kust me zachtjes en automatisch kus ik terug. Hij doet de condoom om en verstrengelt zijn vingers weer met die van mij. Hierna kust hij mij weer. "Heb ik al eens gezegd dat je heel erg mooi bent," fluistert hij, waar ik weer lichte rillingen door krijg en grinnik.
    "Darryll.." grinnik ik zachtjes, omdat ik het lief vind dat hij wacht, alsof het leek terwijl er wat was, terwijl ik gewoon wist dat hij zich inhield. "I want you.." meldde ik hem toen met een verleidelijk grijns en liet mijn andere, vrije, hand afdwalen naar zijn nek en ik keek hem lief, maar toch enigszins speels aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Darryll Wade
    "Darryll" Grinnikt Alleshia en ik glimlach. Vervolgens kijkt ze me verleiderlijk, lief maar ook speels aan.. "I want you" Ik grijns even en kus Alleshia dan. "I want you" Mompel ik zachtjes voor ik dan ook eindelijk bij haar naar binnen dring en kan een zachte kreun niet onderdrukken.
    Ik wacht heel even met stoten, om Alleshia even aan te kijken, haar te kussen en haar een zacht kneepje in haar hand te geven. Dan breng ik mijn gezicht naar haar hals en druk daar kusjes, af en toe kleine beetjes terwijl ik zacht stoot. Met mijn ene hand nog steeds in de hare en mijn andere hand ergens bij haar bil en bovenbeen. Ik heb hier bijna de hele avond op zitten wachten en voelt dan ook zo goed als ik verwacht had.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Hij grijnst even en kust me dan. "I want you," mompelt hij zachtjes voor hij dan ook daadwerkelijk naar binnen dring en terwijl er bij hem een zachte kreun van tussen zijn lippen vandaan komt, komt dat bij mij ook. Ik kon en wilde het dit keer niet eens onderdrukken.
    Hij keek me even aan, kuste me weer en gaf een zacht kneepje in mijn hand, waar ik op reageerde door een zacht kneepje terug te geven. Hij brengt zijn gezicht naar mijn hals en drukt daar kusjes en kleine beetjes, terwijl hij zacht begint te stoten. Ik voel hoe mijn adem weer stokt, omdat ik dit aangenaam vind. Ik druk ook meerdere kusjes in zijn nek en op zijn borstkas voordat ik mijn lippen weer op die van hem druk. Mijn andere, vrije, hand leg ik op zijn schouderblad en ik kus hem zacht, maar toch zwoel. Mijn been streel ik zacht langs die van hem. Ik vraag me af waarom hij eigenlijk mijn hand vastpakte, niet dat ik ertegen ben, maar de jongen waarmee ik het had gedaan, waren heel anders dan Darryll.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Omg dat plaatje<3]

    Darryll Wade
    Ik hoor Alleshia zacht kreunen en haar adem stokt als ik haar hals kus. Ik voel dat ze zelf ook mijn nek kust en haar hand op mijn schouderblad legt. Dan kust ze me, zacht maar toch zwoel.
    Ik merk dat mijn hand bij haar been zijn greep wat verstevigd, en mijn andere hand weer in die van haar knijpt als ik het tempo wat versnel. Ik kus haar weer en lik even over mijn lippen voor er zacht gekreun en gehijg tussen vandaan komt. Ik voel gekriebel in mijn buik, maar nog niet hetgeen wat tot een orgasme lijd, neee een ander soort ik kan mijn vinger er niet op leggen.
    Ik sluit een paar tellen mijn ogen, slik en voer het tempo weer iets op. God het is te lang geleden geweest. Het voelt meteen ook weer zo goed. Ik kijk Alleshia aan.

    [hoelang gaan ze dit volhouden? :p]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 23:17 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Ondertussen had ik mijn benen om zijn middel gedaan, waardoor ik een zachte zucht van genot slaag wanneer het wat dieper in me komt. Hij verstevigd zijn greep bij mijn been en zijn hand knijpt in die van mij, terwijl ik terug knijp, als reactie, en hij versnelt het tempo wat. Hij kust me weer en likt even over zijn lippen voor er zacht gekreun en gehijg tussen vandaan komt, wat hetzelfde bij mij leidt.
    Ik voel hoe er op een gegeven moment een zacht gekriebel in mijn buik komt, waarschijnlijk is het dus bijna tijd. Opeens kijk ik weer naar zijn gezicht en druk een paar lieve kusjes op zijn kaak en wang terwijl hij net zijn ogen sluit, slikt en het tempo iets opvoert, waardoor er een kreun mijn lippen verlaat. Toen hij mij aankeek, beet ik verleidelijk op mijn onderlip.
    Hij was echt heel anders dan alle anderen, hij was ook de enige die mijn hand vasthield. Het was een lief gebaar, maar het bracht vraagtekens bij me op die ik niet wilde.

    (Je mag het wel 'afronden' haha lol.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stiles schreef:
    Alessandra.

    Ik haal mijn schouders op bij zijn opmerking. 'Ik ben toch met de taxi gekomen dus dat maakt niet uit'. Ik drink mijn baco verder op en merk dat de alcohol zijn werk begint te doen.
    Jayson vraagt of ik bij de crew ga.
    'Hmm, ik denk het wel maar ik weet het nog niet zeker,' antwoord ik nochalant. 'Jij dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [hahahah oke xD]

    Darryll Wade
    Ik voel haar zachte lippen over mijn kaak en wang toen ik mijn ogen even gesloten hield. En toen ik haar weer aankijk beet ze op haar lip. Ik kan een kleine grijns niet onderdrukken. Ze slaat haar benen om mijn middel en een Een zzucht ontsnapt uit haar mond als ik iets dieper dring
    Aan hoe haar benen iets rond mijn middel knijpen merk ik dat zij ook bijna aan haar einde is, net zoals ik trouwens. Als ik weer sneller ga, en aan het gekriebel merk ik dat het al veel sneller komt dan ik hoopte. Totaal onverwachts schokt mijn lichaam ten teken dat ik klaarkom. Het is alles behalve dat wat ik wilde. Ik ga nog door, tot ik merk dat zij ook gekomen is. Dan pas ga ik uit haar, doe het condoom af om die in de prullebak naast het bed te komen. Al vraag ik me af wanneer ik die daar ooit neer gezet heb en ga dan voorzichtig op haar liggen terwijl ik nog na hijg


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Als hij weer wat sneller gaat, schokt zijn lichaam ten teken dat hij klaarkomt, echter gaat hij nog door en niet veel later merk ik dat ook gekomen ben. Eigenlijk wilde ik het niet zo snel, maar het zal wel door zijn handelingen komen, wat totaal niet negatief is.
    Nu pas gaat hij uit mij, doet de condoom af om deze in de prullenbak naast het bed te gooien. Mijn benen laat ik weer normaal op het bed liggen en Darryll gaat dan voorzichtig op me liggen terwijl hij nog na hijgt. Ook mijn ademhaling is heviger geworden en ik probeer deze onder controle te krijgen, waarna ik mijn ogen sluit en vervolgens weer open om hem aan te kijken.
    Een lieve glimlach komt er dit keer op mijn lippen, wanneer ik op hetzelfde moment zijn hand even streel en vervolgens een zacht kusje op zijn lippen druk. "Mijn complimenten," grinnik ik zachtjes in het Spaans en volg de lijnen van zijn gespierde borstkas met mijn wijsvinger.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [t is dat ik geen man ben en niet op vrouwen val maar damn dat plaatje]

    Darryll Wade
    "Mijn complimenten" grinnikt Alleshia in het spaans. Ik laat me naast haar vallen om vervolgens de dekens over ons heen te trekken, al heb ik het eigenlijk nog veels te warm voor dat. "Gracias" zeg ik met een kleine grijns.
    Ik neem even diep adem om het vervolgens langzaam te laten ontsnappen. "Geld voor jou ook trouwens" Ik kijk haar even aan en glimlach. "Sorry als het wat..." ik zwijg even. "Snel...ging" zeg ik. "is nogal lang geleden" zeg ik iets wat ongemakkelijk. De laatste keer was nog met haar, niet dat dat naar was. Wat ze me flikte was naar. Ik glimlach naar Alleshia.

    [sorry wist niet echt wat]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Darryll laat zich naast me vallen om vervolgens de dekens over ons heen te trekken, al hijg ik nog wat na. Na enkele seconde erna heb ik het echter al sorta onder controle en kijk hem dan ook aan met een lichte grijns, welke hij beantwoord met een kleine grijns en een 'gracias.'
    Hij neemt diep adem om vervolgens te zeggen: "Geld voor jou ook trouwens," Hij kijkt me even aan en glimlacht, waardoor ik moet glimlachen en 'dank je' zeg. "Sorry als het wat..." Hij zweeg even. "Snel...ging. Is nogal lang geleden," Ik glimlach zwakjes en lief terwijl ik hem aankeek en mijn ene hand op de plek van zijn hart leg, onbewust. "Dat maakt niet uit.. eigenlijk.. vond ik wel fijn dat je mijn hand ook vasthield.."
    Ik ben bijna nooit, nooit verlegen, maar dit keer keek ik toch echt verlegen weg terwijl ik op mijn onderlip beet. "Niemand deed dat bij mij.."

    (Ik vond het wel een goed stuk hoor, haha. En als je haar op wilt zoeken trouwens, ze heet Cora Deitz. Have fun 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Darryll Wade
    Alleshia glimlacht naar me en legt haar hand op mijn borst, op de plek van mijn hart. "Dat maakt niet...Eigenlijk..vond ik het wel vfijn dat je mijn hand vast hield" Alleshia bijt op haar lip en kijkt weg. "Niemand deed dat bij mij"
    Ik glimlach, pak Alleshia haar hand en druk er een klein kusje op, voor ik hem terug leg. "Ik vind dat fijn" antwoord ik zacht. "Maakt het toch iets meer dan alleen sex" Ik glimlach eventjes. Ik kan wel soms alleen sex hebben, Alleen houd ik er ook van om sex te hebben met gevoelens. Dat maakt het net iets meer, iets fijner.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]