• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…



    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 regels.
    - Nieuwe topics worden door Stuttgart of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Stuttgart
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords


    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Stuttgart
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame


    Rollen Story

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 13:46 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nuria Layla Moreno

    'Dank je' zeg ik met een glimlach. Antz zijn mobiel gaat en als hij heeft opgenomen hoor ik een jongen iets zeggen. Ik grijns even en sla mijn arm rond zijn middel. Ik gaapte weer en kijk rond. De lucht is nog steeds helder en het is nog niet koud buiten. Ik kijk Antz met een vragend gezicht aan. 'Wat is er?' Ik fluister en blijf naar hem
    kijken terwijl ik alweer moet gapen. Ik had zin in morgen en was best wel benieuwd hoe het tussen ons zal lopen verder.


    ~

    [Maar is de rest nu ondertussen dan niet alang verder, en is het nogsteeds diezelfde avond dan...?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    [Maar is de rest nu ondertussen dan niet alang verder, en is het nogsteeds diezelfde avond dan...?]


    [Nee valt mee. De rest is thuis of onderweg naar huis. Darryll heeft seks gehad met Alleshia en meer niet xD]


    ~

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    ze vraagt wat er is maar ik haal mijn schouders op. Liefdesproblemen. ik sloeg mijn arm rond haar schouder en we lopen verder. Ik had geen zin in Jayy zijn gezeik. Hij had het er waarschijnlijk zelf naar gemaakt. 'Iniedergeval niets waar wij ons druk over hoeven te maken.' Stelde ik Nuria gerust.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nuria Layla Moreno

    Glimlachend leg ik mijn hoofd tegen zijn schouder en sla mijn arm rond zijn middel. ´Je bent echt een lieverd´ zeg ik zacht en druk een kus op zijn kin. We lopen rustig over straat en her en der komen we een stelletje tegen. Ik glimlach en voel me fijn bij hem. Dat zoiets zo snel kan gaan? Het maakte me eigenlijk niks uit.


    ~

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    We slaan rechtsaf en ik zie mijn huis al. ik begelijd haar door het tuinhekje en vis de sleutels uit mijn zak om vervolgens de deur te openen. Ik ga Nuria voor om het licht aan te doen. 'Nou, welkom in mijn huis.' Grinnik ik en ik trap mijn schoenen uit. 'En niet letten op de rommel. Ik ben niet echt van het opruimen.' Geef ik toe terwijl ik haar de woonkamer laat zien.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nuria Layla Moreno

    Antz begeleid me naar binnen en laat me de woonkamer zien. 'Ik trek me niet zoveel van de rommel aan, ik ben wat gewend met een broer in huis' zeg ik lachend. Ik kijk rond en kijk hem dan aan. 'Het is heel erg leuk Antz, geen zorgen' zeg ik en geef hem een kus. Ik draai een rondje en laat me dan op de bank vallen. Hier zou ik zeker wel kunnen wonen.


    ~

    [Maaiinnnnnn topic's]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( wat was Jaysons laatste reactie?€


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    ( wat was Jaysons laatste reactie?€


    [Weet ik zo niet. Zit op mobiel :)]


    ~